Oletteko hamstraamassa S-marketista kahvia hintaan 3,99e? Kulta Katriina.
Kommentit (54)
En. Juon kympin maksavaa papukahvia.
Suklaan ja kahvin kanssa nykyään sama eli normaalihinnat on tähtitieteellisiä mutta koko ajan tarjouksia jossain.
Eli kyllä, ostan kahvia tarjouksista.
En juo Kulta Katriinaa. Vain Juhla Mokkaa.
Minä jauhan pavuista tuolla mummon vanhalla kahvimyllyllä. Joskus kyllä ostan tarjouskahviakin, jos kohdalle osuu.
- n69v -
Onko siis nyt S-ryhmällä Kulta-Katriina 3,99 ? täytyy mennä hakemaan,
Kyllä, 8 pakettia jo ostettu ja 40 euroa säästetty. Tummapaahtoista kultakatriinaa viitsii jopa juoda, juhlamokkaa en ostaisi edes tarjiushinnalla.
Voishan sitä ostaa. Alkaa olemaan kahvit loppu. Viime kauppareissulla katselin että 9,19e kulta katriina.
Onko myös kofeeniton tällä hinnalla?
Siriina kirjoitti:
Onko myös kofeeniton tällä hinnalla?
Ei ole
hyi helkkari, ennemmin siirtyisin kokonaan teen juojaksi, kultakatriina on kammottavaa
En halua juoda tuollaista huonolaatuista kahvia edes ilmaiseksi. Myös Pauligin kahvit ovat kaikki samaa kuraa.
Valitettavasti sen jälkeen kun aloin juomaan New Yorkia, ei mikään muu ole enää maistunut.
Juhla mokka on paras, itse juotte varmaan jotain hypertrendikästä kissan uloste hipsterkahvia.
En , mulla on harmstrattua espressoa kaappi täynnä. Nyt vain näyttää, että mun lempparikahvin valmistus on lopetettu, en löydä sitä enää myynnistä mistään.
En tiedä mitä teen, kun varastot loppuvat.
En. Odottelen mieluummin elokuuhun, niin saa halvemmalla.
Ostaisin, jos sitä saisi papukahvina.
Vain juntti hamstraa ja juo kahvia