Lidlin kondomit
Kommentit (29)
Minulle passelin kokoisia ja pysyvät hyvin päällä, eivät lahde roikkumaan kuten jotkut muut kondomit. Tuntuu olevan hiukan suurempia kooltaan, kun esim. Sulttaani.
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni, puhkesi heti ja tyttöystävä paksuna thanks lidl!
Et sitten ymmärtänyt, että naisen pitää olla kiihoittunut, kun vedit kuivaan koloon ja näin hajosi...
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:41"]
Mitä mieltä olet Mondos kondomeista?
[/quote]
Kokemusta niistä ainoastaan seksilelujen päällä käytettynä. Käytän sitä sinistä eli mallia "classic". Valinta nämä siksi, että ovat huokeita.
Tuoksultaan ja tuntumaltaan ulkopuolelta eivät poikkea normikumeista mitenkään. Varsin kestäviä eli jonkun dildon päällä olevan olen lelun kanssa pessyt saippualla useampaan kertaan ilman että se olisi siitä hapertunut tai hajonnut. Kun kumi kuitenkin maksaa jonkin verran per kipale ja lelut saavat tiheää käyttöä niin suosin näitä kierrätettäviä.
Joskus kokeilin Prismasta ostettua Protex - kondomia seksilelun päällä kun olivat niin huokeita. Protexit kestävät lelun päällä tasan yhden käytön ja seuraavaan käyttökertaan mennessä ovat hapertuneet niin että hajoavat kosketuksesta.
Lidlin kumien arvostelu muiden kondomien rinnalla vuodelta 2009:
onko tämä nyt sen turvaseksin korkein ja jalostetuin muoto?
Kondomi lelun päällä, hih.
Olen viimeaikoina käyttänyt Sensitiveä. Minulle sopivan kokoinen ja tuntuma melko hyvä. Pysyy hyvin minun aseen päällä, ei ala roikkumaan. Hyvin on kestänyt melkein tunnin sessioita.
Vierailija kirjoitti:
Olen viimeaikoina käyttänyt Sensitiveä. Minulle sopivan kokoinen ja tuntuma melko hyvä. Pysyy hyvin minun aseen päällä, ei ala roikkumaan. Hyvin on kestänyt melkein tunnin sessioita.
Sensitive taittaa olla se ohuempi kondomi? Meillä ollut käytössä Tunto Conture ja Tosi ohut. Oletko kokeillut noista tuota jälkimmäistä? Onko eroa Sensitiveen?
En ole kokeillut. Täytynee testata.
En ole kokeillut