Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä voisin tavata aseksuaalin miehen?

Vierailija
01.10.2015 |

Olen aseksuaali nainen ja haluaisin parisuhteen toisen samankaltaisen kanssa. Missä te muut aseksuaalit olette tavanneet kumppaninne vai elättekö mielummin yksin? Onko jotain yhteisöjä tai nettisivuja aseksuaaleille / alhaisen libidon omaaville, jotka haluavat kuitenkin elämänkumppanin? :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä homot olisivat mieluisia?

Vierailija
2/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunaisia on maa pullollaan, kelpaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sattumoisin yksi. En tiedä mitään nettiyhteisöä tai sivustoa jossa "meidänlaisia" olis koolla. Tosin Suomi24-sivuston Ryhmät-osiossa (seksuaalivähemmistöjen) olen pari samantapaista nähnyt keskustelemassa. Mut kerro toki ihmeessä jos parempaan sivustoon/ryhmään törmäät! Olen 27-vuotias mies.

Vierailija
4/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:55"]Pienimunaisia on maa pullollaan, kelpaako?
[/quote]

En usko kelpaavan aseksuaalille. Mienimunainen yrittäisi kuitenkin jossain vaiheessa sinne haaroväliin.

Vierailija
5/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:54"]Ehkä homot olisivat mieluisia?
[/quote]

Tänä päivänä Suomessa homot voivat olla vapaasti sellaisia kuin ovat ja on hyväksyttyä elää parisuhteessa miehen kanssa. Aika harvassa on varmaan ne kaappihomot, jotka haluaisivat elää naisen kanssa kulissiliitossa.

Vierailija
6/17 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä veikkaan, että on olemassa jokin oma nettiryhmä tai muu vastaava. Ehkä SETA:n sivulla on tietoa?

Vierailija
7/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin kiinnostais

Vierailija
8/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalille käy varmaankin kumpi tahansa sukupuoli kumppaniksi?

Vierailija
9/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankin hamsterin ja ajaa asian siinä kuin ihminenkin.

Vierailija
10/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 00:57"]Aseksuaalille käy varmaankin kumpi tahansa sukupuoli kumppaniksi?
[/quote]

Miksi kävisi, jos on ihan hetero? Ei aseksuaali ole yhtä kuin biseksuaali, joka ei välitä seksistä. Toki biseksuaalikin voi olla aseksuaali.

11/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri Postissa. Tosin se puhuu kaikki sarjatulella pyörryksiin, joten todennäköisesti päätyisit istumaan sen naamalle saadaksesi puhetulvan loppumaan.

Vierailija
12/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="viv010" time="02.10.2015 klo 06:02"]

Mun työkaveri Postissa. Tosin se puhuu kaikki sarjatulella pyörryksiin, joten todennäköisesti päätyisit istumaan sen naamalle saadaksesi puhetulvan loppumaan.

[/quote]

J? Meidän naapuri. Mutta en olisi niin varma...

Vierailija
13/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole J. Vaan O.

Vierailija
14/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut jo aseksuaalit.net? Siellähän on toi seuranhakupalsta, tosin taitaa olla enemmän naisia kuin miehiä siellä...

Vierailija
15/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:53"]

Olen aseksuaali nainen ja haluaisin parisuhteen toisen samankaltaisen kanssa. Missä te muut aseksuaalit olette tavanneet kumppaninne vai elättekö mielummin yksin? Onko jotain yhteisöjä tai nettisivuja aseksuaaleille / alhaisen libidon omaaville, jotka haluavat kuitenkin elämänkumppanin? :)

[/quote]

Baarissa tapasin naisen joka ei tykännyt seksistä. Asia oli minun puolestani ihan ok, nukuttiin kuitenkin yhdessä ja oli tosi paljon muuta hellyyttä ja läheisyyttä. 

Kolmen kuukauden yhdessäolon jälkeen nainen irtisanoutui töistään jotta ehdittäisiin irstailemaan enemmän. Oli pakko laittaa juttu poikki.

Vierailija
16/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen sellainen kuoli 2013. Hänen nimensä oli Jorma

Vierailija
17/17 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 07:52"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:53"]

[/quote]

Baarissa tapasin naisen joka ei tykännyt seksistä. Asia oli minun puolestani ihan ok, nukuttiin kuitenkin yhdessä ja oli tosi paljon muuta hellyyttä ja läheisyyttä. 

Kolmen kuukauden yhdessäolon jälkeen nainen irtisanoutui töistään jotta ehdittäisiin irstailemaan enemmän. Oli pakko laittaa juttu poikki.
[/quote]

Häh, lähti töistään että voisitte maata enemmän peiton alla? :D