Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitsuja tms. paikalla? Leikkausarvesta asiaa.

Vierailija
01.10.2015 |

Olin siis leikkauksessa ja tikit poistettiin yli viikko sitten. Nyt keskeltä arpea tunkee ulos jotain paksumpaa lankaa. Onko se jotain millä on ommeltu sisempiä kerroksia? Ja pitäisi sulaa itsestään? Koitin nyppästä irti, ei lähde, on tosi tiukassa. Haittaako jos se roikkuu tuossa vai pitäisikö se saada pois? Tipahtaako tuollaset yleensä itsestään pois jossain vaiheessa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä niin kävisin näyttämässä sairaanhoitajalle terveysasemalla.

Vierailija
2/6 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista, oisko iltavuorolaisilla tietämystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:41"]

Olin siis leikkauksessa ja tikit poistettiin yli viikko sitten. Nyt keskeltä arpea tunkee ulos jotain paksumpaa lankaa. Onko se jotain millä on ommeltu sisempiä kerroksia? Ja pitäisi sulaa itsestään? Koitin nyppästä irti, ei lähde, on tosi tiukassa. Haittaako jos se roikkuu tuossa vai pitäisikö se saada pois? Tipahtaako tuollaset yleensä itsestään pois jossain vaiheessa?

[/quote]

Hei, sinne osastolle on soittoajat, sinuna soittaisin sinne sairaalaan, jossa olit.

Vierailija
4/6 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se lanka on ulkopuolella, ei se itsestään minnekään häviä. Minut leikattiin Meilahdessa ja haava parani huonosti, koska ihonalaiset kerrokset pursuivat tikkien läpi. Tikit poistanut tk:n sh ihmetteli todella huonoa ommeljälkeä. Lankaa ei näkynyt kuten sinulla, ap. Odotin (ihme)paranemista toista kuukautta ja kävin sitten yksityisellä lääkäriasemalla kirurgin vastaanotolla. Hän korjasi leikkausjäljen siistiksi paikallispuudutuksessa. Sinuna kävisin vähintään lääkärissä.

Vierailija
5/6 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Kun olen tutuilta kuullut sellasia kokemuksia että tikinpätkiä tunkee ulos jälkeenpäin eikä siinä ole mitään vaarallista... Mutta kun tuo on tosiaan mielestäni erilaista lankaa kuin se päällä ollut ompele. Ja nämä tutut on kertoneet että langanpätkät on saanut helposti nyppästyä pois. Tuo on tosi lujasti kiinni. Kait se pitää sitten terkalle soitella.

Vierailija
6/6 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:59"]

Okei. Kun olen tutuilta kuullut sellasia kokemuksia että tikinpätkiä tunkee ulos jälkeenpäin eikä siinä ole mitään vaarallista... Mutta kun tuo on tosiaan mielestäni erilaista lankaa kuin se päällä ollut ompele. Ja nämä tutut on kertoneet että langanpätkät on saanut helposti nyppästyä pois. Tuo on tosi lujasti kiinni. Kait se pitää sitten terkalle soitella.

Sinne sairaalaan voi soittaa sairaanhoitajalle puhelinaikana, sinne kannattaa soittaa, jossa leikkaus tehtiin. Numero sinulla on lapussa, jonka sait kun kotiuduit. AINA sinne missä operoitu.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä