Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei enää jaksais

Vierailija
01.10.2015 |

kyllästyttää tää touhu jo. olen ansiosidonnaisella joka loppuukin keväällä. Olen kokoajan tehnyt kaikki sijaisuudet mitä mulle vaan on tullut ja mitä olen löytänyt. Tympii vaan kun nämä sijaisuudet on tällaisia 1-2päivän pätkiä. Joskus hyvällä tuurilla oon saanu 1-2viikonkin sijaisuuden. Kesällä sain jo 1kk työpätkän. Mutta huoletuttaa tulevaisuus saanko ikipäivänä pitempi aikaista työtä? Nytkin olis tosi tärkeetä että sais ansiosidonnaisen päivät nollattua mutta mistäpä saat 6kk työpätkän? ei mistään.. tai sais edes sen verran että sais pienen 1-2kk katon työttömyyteen lykkäis ainakin tuota ansiosidonnaisen loppumis ajankohtaa eteenpäin.

alkaa jo oleen fyysisiä oireitaki kun stressaan niin valtavasti. :/

ja joo oon hakenu ihan mitä vaan töitä kelpais vaikka paskan lapiointi mutta sitäkään ei näytä olevan ja jos on eivät kelpuuta mua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen pakolaiskeskukseen. Tai hakeudu opiskelemaan lähäriksi, sinne kelpaa kyllä kuka vaan-

Vierailija
2/2 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:37"]

Menen pakolaiskeskukseen. Tai hakeudu opiskelemaan lähäriksi, sinne kelpaa kyllä kuka vaan-

[/quote] Täällä oo mitään pakolaiskeskusta. En päässyt opiskelemaan lähihoitajaksi kun en pääse soveltuvuuskokeesta läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän