Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No hjälp, viikonloppu edessä, mies tulossa..

Vierailija
01.10.2015 |

Viime vkl oltiin eka kertaa intiimisti yhdessä ja petyin kyllä. Miehellä oli niin pieni, että en oikeastaan edes tuntenut sitä, kun oltiin silleen. Mies vaan hoki että ihanan tiukka ja rynkytti kuin älytön. Mutta en tuntenut mitään. Muuta kuin miehen painon päällä ja sen rynkytysheilutuksen. Olen aina ajatellut, että koolla ei ole väliä ja sanonutkin ääneen. Mutta siis onhan sillä sittenkin. Toki mies sitten minut sai tyytyväiseksi käsipelillä, mutta jäi vähän valju olo, kuitenkin. Muutoin mies on ihana, joten mietin, että onko tuo nyt sitten pieni asia parisuhteessa.. Jos muilta osin on kaikki hyvin..

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua tuollaiset puheet ja rynkytys häirisisi kuin pieni penis :D

Vierailija
22/33 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:21"]

Ei siitä mitään tule. Monien kommenteista huomaa etteivät ole koskaan nähneet oikeasti pientä. Niitä kun todellakin on. Siinä ei kuulkaa auta vaikka olisi kuinka tiukka jos meisselillä on pituutta 3 cm ja paksuus pikkurillin luokkaa.

[/quote]

Juuri näin. Vuosia sitten näin juuri tällaisen tapauksen. Edellisellä poikaystävälläni oli ollut päälle 19-senttinen, hyvin paksu kalu. En minä varmaan nyt vastaavaan ollut olettanut törmääväni, mutta pikkurillin paksuinen ja sitäkin lyhyempi, suippo kalu sai hämmennyksiin. Onneksi en sanonut mitään, vaikka vähällä oli. Ei varmasti ole sille miehelle helppo asia.

En osaa tuntumasta sanoa mitään, koska lopulta harrastimme vain suuseksiä.

Jaa-a, mitähän sitä tuumaisi jos todella pitäisi jostakusta ja hänen vehkeensä olisi luumutomaatin kokoinen. Epäilemättä tyydytystä voisi saada sormillakin, mutta kyllähän tuo harmittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikkea sitä täälläkin murehditaan.

Vierailija
24/33 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:21"]

Ei siitä mitään tule. Monien kommenteista huomaa etteivät ole koskaan nähneet oikeasti pientä. Niitä kun todellakin on. Siinä ei kuulkaa auta vaikka olisi kuinka tiukka jos meisselillä on pituutta 3 cm ja paksuus pikkurillin luokkaa.

[/quote]

Minä olen ollut 15v. naimissa kolmen sentin kullin kanssa. Asennolla on väliä ja seksi on niin paljon muutakin kuin kulli pilluun. Apuvälineissäkin on vain mielikuvitus rajana.
[/quote]

Oma valintasi. Minulle suurin nautinto seksissä on kulli pilluun. Apuvälineitä voi käyttää yksikseenkin ei siihen miestä tarvita.

Vierailija
25/33 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pieni asia parisuhteessa"repesin kyllä huolella pienet asiat eivät kuulu parisuhteeseen ja jos saat poikalapsen jonka biologisella isällä on pieni muna niin mieti poikaasi.
Pieni munaisuus on yleistä lähinnä aasiassa, jossa vuosituhansia vanhemmat ovat järjestäneet avioliitot. Pitää muistaa että Irak on myös aasiaa.
Tuommoisen miehen ei pitäisi sallia lisäätyä ennen kuin peniksen kasvatus leikkaus on helppo kuin silareiden ottaminen. Aasiassa kehittynyt pienimunaisuus varmasti johtuu siitä että vieläkään naisella ei siellä ole arvoa.
Onko suomalaisissa miehissäkin pienimunaisia, ainoastaan japanilaisilla olen niitä nähnyt, mutta jos Suomessakin niin hyvä etteivät ole lähestyneet.

Vierailija
26/33 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:21"] Ei siitä mitään tule. Monien kommenteista huomaa etteivät ole koskaan nähneet oikeasti pientä. Niitä kun todellakin on. Siinä ei kuulkaa auta vaikka olisi kuinka tiukka jos meisselillä on pituutta 3 cm ja paksuus pikkurillin luokkaa. [/quote] Minä olen ollut 15v. naimissa kolmen sentin kullin kanssa. Asennolla on väliä ja seksi on niin paljon muutakin kuin kulli pilluun. Apuvälineissäkin on vain mielikuvitus rajana. [/quote] Oma valintasi. Minulle suurin nautinto seksissä on kulli pilluun. Apuvälineitä voi käyttää yksikseenkin ei siihen miestä tarvita.

[/quote]

Minä en ole sinä ja olen tyytyväinen valintaani. Tärkein elin seksissä on kuitenkin se ihmisen suurin elin eli iho, jota ei voi yksin käyttää.

Vierailija
27/33 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ap mitään apuvälineitä halua kyllä käyttää. En ole sellaisista koskaan ollut kiinnostunut enkä aiokaan.

Vierailija
28/33 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:21"] Ei siitä mitään tule. Monien kommenteista huomaa etteivät ole koskaan nähneet oikeasti pientä. Niitä kun todellakin on. Siinä ei kuulkaa auta vaikka olisi kuinka tiukka jos meisselillä on pituutta 3 cm ja paksuus pikkurillin luokkaa. [/quote] Minä olen ollut 15v. naimissa kolmen sentin kullin kanssa. Asennolla on väliä ja seksi on niin paljon muutakin kuin kulli pilluun. Apuvälineissäkin on vain mielikuvitus rajana. [/quote] Oma valintasi. Minulle suurin nautinto seksissä on kulli pilluun. Apuvälineitä voi käyttää yksikseenkin ei siihen miestä tarvita.

[/quote]

Minä en ole sinä ja olen tyytyväinen valintaani. Tärkein elin seksissä on kuitenkin se ihmisen suurin elin eli iho, jota ei voi yksin käyttää.
[/quote]

No niinhän mä sanoin. Omapa on valintasi.

Vierailija
29/33 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:36"]

[/quote]

[/quote]

Kylläkin aivot ei iho.

Vierailija
30/33 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:36"]

[/quote]

[/quote]

Kylläkin aivot ei iho.
[/quote] sullapa on suuret aivot

Vierailija
31/33 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:36"] [quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:21"] Ei siitä mitään tule. Monien kommenteista huomaa etteivät ole koskaan nähneet oikeasti pientä. Niitä kun todellakin on. Siinä ei kuulkaa auta vaikka olisi kuinka tiukka jos meisselillä on pituutta 3 cm ja paksuus pikkurillin luokkaa. [/quote] Minä olen ollut 15v. naimissa kolmen sentin kullin kanssa. Asennolla on väliä ja seksi on niin paljon muutakin kuin kulli pilluun. Apuvälineissäkin on vain mielikuvitus rajana. [/quote] Oma valintasi. Minulle suurin nautinto seksissä on kulli pilluun. Apuvälineitä voi käyttää yksikseenkin ei siihen miestä tarvita. [/quote] Minä en ole sinä ja olen tyytyväinen valintaani. Tärkein elin seksissä on kuitenkin se ihmisen suurin elin eli iho, jota ei voi yksin käyttää. [/quote] Kylläkin aivot ei iho.

[/quote]

Kur kur, aivot vasten aivoja...

Vierailija
32/33 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ap täällä pähkäillyt asiaa ja kyllä se kuitenkin se kaikki muu on tärkeämpää, kuin koko.. Miehen ihanuus, mahtava keskustelemaan, tehdään yhdessä kaikkea ja saan kuitenkin sen tyydytyksen seksissäkin. Enköhän totu tähän kokoasiaan ajan mittaan.

Vierailija
33/33 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, pakko palata kertomaan kokemukseni. Olen siis tämän viestiketjun aloittaja ja mitä, mitä... 35 on ikää ja ensimmäisen kerran sain miehen kanssa orkun yhdynnässä. Että eipä sillä koolla ole väliä sittenkään, en ymmärrä miten moinen ihme pääsi tapahtumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän