No hjälp, viikonloppu edessä, mies tulossa..
Viime vkl oltiin eka kertaa intiimisti yhdessä ja petyin kyllä. Miehellä oli niin pieni, että en oikeastaan edes tuntenut sitä, kun oltiin silleen. Mies vaan hoki että ihanan tiukka ja rynkytti kuin älytön. Mutta en tuntenut mitään. Muuta kuin miehen painon päällä ja sen rynkytysheilutuksen. Olen aina ajatellut, että koolla ei ole väliä ja sanonutkin ääneen. Mutta siis onhan sillä sittenkin. Toki mies sitten minut sai tyytyväiseksi käsipelillä, mutta jäi vähän valju olo, kuitenkin. Muutoin mies on ihana, joten mietin, että onko tuo nyt sitten pieni asia parisuhteessa.. Jos muilta osin on kaikki hyvin..
Kommentit (33)
Kannattaa kysyä sen vaimolta ne muut avut :D
Minä makasin vaan siinä alla tekemättä mitään...
Siis et kai ole vielä parisuhteeseen lähtenyt ennen tämän asian selvittämistä?
No kuka niin sanoi, että makasin vaan siinä mitään tekemättä koko ajan. :D Toki miestä olen sieltä silitellyt ja tuntenut, että ei se nyt mikään iso ole, mutta en sitä ajatellut, että se ei sitten tunnukaan miltään. Tarkoitin sitä aktia, kun mies laittoi sisälle, niin tuli kyllä mieleen, että mitä se sinne muka laittoi.. Ei tarvitse vaimolta kysellä, kun ei sil oo vaimoa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:10"]
No kuka niin sanoi, että makasin vaan siinä mitään tekemättä koko ajan. :D Toki miestä olen sieltä silitellyt ja tuntenut, että ei se nyt mikään iso ole, mutta en sitä ajatellut, että se ei sitten tunnukaan miltään. Tarkoitin sitä aktia, kun mies laittoi sisälle, niin tuli kyllä mieleen, että mitä se sinne muka laittoi.. Ei tarvitse vaimolta kysellä, kun ei sil oo vaimoa.
[/quote]
Ota sinä ensi kerralla sisälle ja kokeile päällä saatko itse mitään aikaiseksi. :D
Itse tapailin todella pienikikkelistä miestä jonkun kuukauden, meinasi aina naurattaa seksin aikana, kun mies hoki "aah, aah, kaikkein paras, kaikkein paras, aivan ihanaa, mieletöntä"
Tunnen tuskasi. Tapailin mukavaa miestä, mutta eihän siitä mitään tullut. Miehellä oli pelkkä varreton nuppi. Seksi luumutomaatin kanssa on aikas mahdotonta.
Harrasta sen kanssa peppuseksiä :) Kyllä minullekin pikkuruinen olisi pienoinen pettymys, mutta jos on aidosti tunteita mukana ja muuten kivaa sängyssä (suuseksiä, koskettelua, hellyyttä, huumoria) antaisin suhteelle mahdollisuuden.
Mulla oli täsmälleen sama juttu kun mentiin ensimmäistä kertaa sänkyyn nykyisen poikaystävän kanssa. Ei tuntunut melkein missään ja on pienin mihin olen tähän mennessä törmännyt. Entisellä säädöllä vielä oli keskivertoa rutkasti isompi, niin olin ehtinyt tottua siihen.. Sanomattakin selvää kuinka pettynyt olin. Kuitenkin jokin muuttui seuraavaan kertaan mennessä! Se tuntui jo aivan taivaallisen hyvältä sisälläni hitaiden työntöjen ansiosta, kun tunnen ne liikkeet selvemmin. Tänä päivänä voin vannoa että seksi hänen kanssaan tuntuu parhaimmalta kuin kenenkään muun, vaikka yhtä pienehkö se vieläkin on. :)
Ei siitä mitään tule. Monien kommenteista huomaa etteivät ole koskaan nähneet oikeasti pientä. Niitä kun todellakin on. Siinä ei kuulkaa auta vaikka olisi kuinka tiukka jos meisselillä on pituutta 3 cm ja paksuus pikkurillin luokkaa.
Huuda möreällä äänellä sen korvaan: "HÖHÖHÖHÖÖÖÖÖ HÖHÖHÖHÖÖÖÖÖ!", sitten kaiva strap-on esiin ja vedä äijää kunnolla perseeseen. Lohkaise lopuksi, "Ostin mustamäen torilta vähän turnipseja! Mopoauto on soiva peli!"
No tämä oli hyvä kuvaus, varreton nuppi. t ap
Mihin se koko muuten muuttuisi, oli sitten itse päällä tai alla tai vaikka peppuun.. Sama pieni se on tempuista huolimatta. Noh, kokeilen vielä uusiksi, josko kuitenkin olisi jotain tuntumaa paremmin. Mutta ei se kovin houkuttele, kun toinen väillä vielä hokee, että onko se sisällä, onko se sisällä.. Noh, en tunne mitään, oli tai ei..
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:18"]
Tunnen tuskasi. Tapailin mukavaa miestä, mutta eihän siitä mitään tullut. Miehellä oli pelkkä varreton nuppi. Seksi luumutomaatin kanssa on aikas mahdotonta.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:19"]Harrasta sen kanssa peppuseksiä :) Kyllä minullekin pikkuruinen olisi pienoinen pettymys, mutta jos on aidosti tunteita mukana ja muuten kivaa sängyssä (suuseksiä, koskettelua, hellyyttä, huumoria) antaisin suhteelle mahdollisuuden.
[/quote]
Peppu haisee kakalle
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:21"]
Ei siitä mitään tule. Monien kommenteista huomaa etteivät ole koskaan nähneet oikeasti pientä. Niitä kun todellakin on. Siinä ei kuulkaa auta vaikka olisi kuinka tiukka jos meisselillä on pituutta 3 cm ja paksuus pikkurillin luokkaa.
[/quote]
Minä olen ollut 15v. naimissa kolmen sentin kullin kanssa. Asennolla on väliä ja seksi on niin paljon muutakin kuin kulli pilluun. Apuvälineissäkin on vain mielikuvitus rajana.
Kun olisikin mies tulossa.
T sinkkunainen
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:30"]Kun olisikin mies tulossa.
T sinkkunainen
[/quote]
Mihin tulen?
sinkkumies
Ja tuo mies oli sängyssä yksin?! :D