Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kieltäytyä kohteliaasti kynttiläkutsu ja tupperware yms. kutsuista?

Vierailija
01.10.2015 |

Kun viesti ei vaan tunnu menevän perille..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kieltäytyä enää kohteliaasta, jos viesti ei mene muutenkaan perille?

Vierailija
2/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, en mä ole edes joutunut kieltäytymään, en vaan mene. Meillä esim. töissä on tapana niiden ilmoittaa, jotka menevät paikalle. Ei muiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina kiitän kauniisti kutsusta. Sitten sanon, että en kyllä näistä tapahtumista osta mitään, mutta voin tulla tuolin täytteeksi, jos siitä on emännälle apua. Saavat sitten itse päättää :D.

Vierailija
4/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä sanonut ihan suoraan, mutta kohteliaasti, että en ole kiinnostunut ylihintaisista muovipurkeista ja kynttilöistä. Ei ole ihan minun juttu ja laitan rahani mieluummin johonkin muuhun. Ystävä on tämän ymmärtänyt, mutta on sanonut myös että saan tulla mukaan vain juomaan kahvia, jos haluan. No vielä en ole halunnut, mutta ei ole kukaan loukkaantunutkaan. Meillä on vaan eri intressit tässä suhteessa ja se on ihan ok.

Vierailija
5/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoin, ettei minua sellaiset ylihintaiset, pahanhajuiset p:karomut kiinnosta eikä mikään juoruakkojen iltamat. (minut kutsuttiin kynttiläkutsuille). Tupperwaretuotteet ovat ok, mutta niitäkin ostin suoraan myyjältä enkä mennyt mihinkään kutsuille.

Vierailija
6/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että entisetkin ostokset ovat vielä käyttämättömiä. Kiitos kuitenkin kutsusta.

Vierailija
7/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina tekstarin "sori, ei kiinnosta".

Vierailija
8/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut suoraan, ettei mulla ole mihinkään ylimääräiseen varaa. Ja ainahan siihen vastataan, että no tule juomaan kahvit ja nauttimaan seurasta, johon vastaan vaan sitten että EI KIITOS koska juuri seurastahan siellä ei voi nauttia koska esittelijä on aina äänessä. Joskus, jos ihan tosissani pidän jostakusta ja haluan tehdä vähän vapaaehtoistyötä, voin mennä jakkaralle tunniksi istumaan ja kuuntelemaan jonkin kiiluvasilmäisen esittelijän esittelypuhetta ja laskeskella saiko emäntä tässä nyt emännänlahjan, mut ei siihenkään nyt kykene kuin kerran vuodessa. 

Vierailija
9/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos kutsusta, mutta en ole oikein innostunut näistä myyntitapahtumista. Kivaa iltaa teille!"

Eihän tuon perään tarvitse enää mitään sanoa. Jätät menemättä. MItä tarkoitat sanomalla "ei mene perille"?

Vierailija
10/10 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin viimeksi Me&I-kutsuille "en valitettavasti pääse". Saa käyttää muttei oo pakko.