Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä sanotaan että lapsen tekeminen on pohjimmiltaan..

Vierailija
04.10.2006 |

Itsekäs teko? Samaan hengenvetoon moni on niin peloissaan sairastuvansa vakavasti/kuolevansa! Eikö elämä ole LAHJA? Ettekö te hyvät ihmiset NAUTI elämästä??? Itse olen todella onnellinen että vanhempani eivät estäneet syntymistäni tähän maailmaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ajattelen,että itsekkäästi tekee ennemminkin se joka ei halua hankkia lasta, sehän rajoittaa elämää ja siitä pitää huolehtia. Ei saa siis elää ja tehä mitä haluaa.

Vierailija
2/13 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tietysti pitääkin olla. Mutta omaksi iloksemme, elämämme täydentäjiksi ja omia geenejä jatkaaksemme me niitä lapsia hankimme. Jos ajattelisimme vain lapsen onnellisuutta, näkisimme enemmän vaivaa tehdäksemme maailmassa jo olevat, huonosti voivat lapset onnellisiksi. Heidän hyväkseen harva meistä tekee yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on lapsia pullollaan, ei maailma edes huomaa jos joku jää lisääntymättä. En ole kuullut kenenkään hankkivan lapsia siksi, että saisi harmia tai vaivaa osakseen, vaan koska uskoo lasten tuovan elämään jotain, esim. tarkoitusta elämiselle, rakkautta ym.

Vierailija
4/13 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä opiskelen kun haluan mulle hyvän tutkinnon ja työpaikan.

minä en seurustele minkään ressukan kanssa kun haluan mulle hyvän kumppanin.

minä minä minä otan vähän isomman lainan että saan asua siellä missä haluan.

minä minä minä minä syön hyvää ruokaa, katson hyviä elokuvia, luen hyviä kirjoja koska itsekkäästi haluan nauttia elämästä.

miksi ihmeessä olisi jotenkin tavoiteltavaa että lasten teko jotenkin poikkeaisi tästä kaavasta?

mä annan mun lapsille mieluummin sen kokemuksen että olen nimenomaan itselleni heidät halunnut ja että nautin heistä ja heidän seurastaan, kuin että huokailen ja voivottelen kuinka olen " epäitsekkäästi" luopunut ihanasta elämästäni jotta he saisivat syntyä.

Vierailija
5/13 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olen todella onnellinen että vanhempani eivät estäneet syntymistäni tähän maailmaan.

Vierailija
6/13 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itsekkäästi hankkia lisää lapsia kun maailmassa on paljon hätää kärsiviä lapsia? Epäitsekästä ei ole jatkaa omia geenejään ja hankkia sisältöä elämään hankkimalla lapsia kun maailmassa heitä riittää.

Vierailija
7/13 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette siis ole tyytyväisiä omaan elämäänne! No teitä ei siis haittaisi vaikka sairastuisitte ja kuolisitte pian,elämähän ei ole lahja vaan teidän itsekkäiden vanhempienne lopputulos!! Get a life!

Vierailija
8/13 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvunjatkamisvietti? Omia itsekkäitä seksifantasioita varten varmaan. Eiköhän se nyt ole kuitenkin niin että vähäkin lääkettiedettä lukenut ihminen tietää sen (eri juttu jos myöntää) että lähes kaikki naisen toiminnot ovat kuin luotuja lapsen synnyttämiseen ja hoivaamiseen!

Vierailija
9/13 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis vaikea päätös. Jos pitäis elää tähänastinen elämä uudestaan, niin todellakaan en haluaisi syntyä!!!

Vierailija
10/13 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Suvunjatkamisvietti? Omia itsekkäitä seksifantasioita varten varmaan. Eiköhän se nyt ole kuitenkin niin että vähäkin lääkettiedettä lukenut ihminen tietää sen (eri juttu jos myöntää) että lähes kaikki naisen toiminnot ovat kuin luotuja lapsen synnyttämiseen ja hoivaamiseen!

Vierailija
11/13 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ette siis ole tyytyväisiä omaan elämäänne! No teitä ei siis haittaisi vaikka sairastuisitte ja kuolisitte pian,elämähän ei ole lahja vaan teidän itsekkäiden vanhempienne lopputulos!! Get a life!

En kuitenkaan halua kokea sairautta ja kipua, kuka sellaista haluaa?

Vierailija
12/13 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn ap:ltä. Kyllä kuules sunkin elämä pyörii vaan ja ainoastaan oman napas ja lastesi ympärillä.

Miten paljon sua kiinnostaa esim. hyväntekeväisyys, talkootyöt, ja muu joka ei liiku SUN perheen ympärillä?

Vierailija
13/13 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voi hyvää päivää, millä vuosituhannella sä elät? Voitko vielä perustella tämän väitteesi muutenkin kuin viittaamalla epämääräisesti lääketieteeseen? Entäs miehet, mitä varten heidän " toimintonsa" on luotu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi