Apua! Oon 27 ja rupsahdan vauhdilla!
Onko mitään tehtävissä? Silmänalusrypyt on saaneet kaverikseen pari otsaryppyä ja suunympärysjuonteet. Iho on menettänyt hehkunsa ja kimmoisuutensa. Tukka hapertuu ja ohenee. Kroppa on ihan oma lukunsa...
Kaivanko itselleni maakuopan ja käperryn sinne kuolemaan? Apua mammat!
Kommentit (69)
Kasvojumpan pitäisi auttaa ja tätähän myös suositellaan monille hollywoodtähdille, mutta harva jaksaa vaan ottaa mieluummin botoxia. Googleta kasvojumppa ohjeita. Esimerkiksi poskipäitä saa nostettua ja tietysti yleisesti kiristettyä kasvojen ihoa jumpalla. Hymy kaunistaa melkein jokaista ja olen itse ottanut tavaksi yrittää myös hymyillä ihan kotonakin muuten vaan vaikkei hymyilytä. Tuntuu poskilihaksissa ja kun tarpeeksi pitkään harjoittaa, ei tarvi enää tekohymyä mitää naamalla, kun on paljon hyväntuulisemman näköinen ihan luonnostaan, kun lihakset kehittyy. Alkoholistit varsinkin näyttää hyvin väsyneiltä, koska heidän perusilmeensä on väsynyt, suupielet alaspäin. Kun ei hymyile, kasvot roikkuu ja lihakset rupsahtaa.
Siskot! olen 35 ja joudun baarin ovella ja alkon kassalla kaivamaan passia laukustani ;) Tasan ei käy onen lahjat.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:14"]
Itse olen myös näin 26-vuotiaana huomannut vanhentumisen erityisesti ihossa. Ryppyjä ei vielä onneksi ole, mutta iho on samentunut, silmänaluset tummentuneet ja jostain kumman syystä finnejä on enemmän kuin teini-ikäisenä. Nuo kaikki saa tosin onneksi meikillä hyvin piiloon.
Katselin juuri yksi päivä kuvia ajoilta, jolloin olin 18-20-vuotias ja olin kyllä todella paljon hehkeämmän näköinen kuin nyt. Vaatteet ja meikit olivat kamalia, mutta iho oli todella sileä ja hehkuva ja hiukset pitkät ja hyväkuntoiset. Silti olen mielestäni kauniimpi nykyään, kun osaan pukeutua hyvin ja meikata oikein. Myös itsevarmuus, elämänilo ja liikunta kaunistavat :)
[/quote]
Musta olen nyt 25 vuotiaana kauniimpi kuin 18 vuotiaana. Mulla on kai luonnostaan niin pullaposket tai sillon oli. Liian pyöreät kasvot siis. Nyt poskipäät erottuu paljon paremmin ja kasvot on kauniin muotoiset. On mullakin vähän juonteita, mutta ei ole haitannut. Mustat silmänalusetkin on alkaneet nyt ilmestyä, mutta onneksi on meikki, jolla saa peittoon.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:15"]
Geenit ja kasvojen muoto vaikuttavat, ja jos on kasvoissa ihonalaista rasvaa luonnostaan vähän, niin rupsahdus on taattu jo nuorena. Jos harrastaa rankkaa liikuntaa/kestävyysurheilua rupsahdus tulee vielä aikaiemmin. Elintavat vaikuttavat tietysti myös, mutta eniten vaikuttaa ne geenit, ja niille et paljon mitään voi.
[/quote]
on muuten totta että kestävyysurheilijat ja fitness-naiset näyttävät monesti kasvoistaan 10-15 vanhemmilta. Kroppa taas nättää reippaasti nuoremmalta ikäisekseen monesti.
[/quote]
Siks ne fitness naiset on karmeeta kateltavaa. Kroppa kuin parikymppisellä, mutta kasvot kuin keski-iän ylittäneellä kääkällä. Karmea yhdistelmä. mies
[/quote]
eipä oo rankasti bodaavat ukotkaan mitään nuorekkaita. Vai onko jonkun mielestä Bull Mentula alle neljäkympisen näköinen?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 08:56"]Paras keino ehkäistä ryppyjä on päivittäinen aurinkosuojaus
[/quote]
Ei ole mikään ongelma Suomessa.
[/quote]
Tämähän on tietty hauska heitto kun kesäkin on ollut mitä on, mutta muistakaa että uv-säteily läpäisee myös pilvet, ja esimerkiksi tänäänkään ei ole yhtään liioiteltua käyttää suojakerrointa. Couperosaihoisten pitää tehdä niin ympäri vuoden, jolleivät halua punoituksen pahenevan. Uv-säteilyn vanhentava voima on geenien jälkeen suurin ihon vanhenemiseen vaikuttava tekijä.
Minä olen edelleen pyöreäkasvoinen ja kauhukseni huomannut, että leukaperissä iho on veltostunut ja alkanut aavistuksen roikkua. Ennen leukalinjani oli erilainen. :( ikää 28.
Minulla osa ennen kolmeakymppiä tulleista rypyistä johtui ihan vaan ihon pintakuivuudesta - ihotyyppi muuttuu iän myötä, joten samat hoitoperiaatteet eivät välttämättä käy kuin kaksikymmentävuotiaana. Ryppyjä alkoi ilmestyä 25-vuotiaana, mutta nyt 29-vuotiaana naamani on sileämpi kuin pari vuotta sitten, koska olen kosteuttanut ihoani niin huolellisesti. Kannattaa muistaa, että kosteus ja rasvaisuus ovat eri asioita. Ihon oma tai lisätty rasva auttaa sitomaan kosteutta ihoon. Kosteutta rasvan sidottavaksi voi hankkia juomalla vettä runsaasti, mutta myös lisäämällä vaikkapa lähdevettä iholle. Kannattaa ottaa käyttöön vaikkapa pieni sumutinpullo, kostuttaa kasvot huolellisesti ja sitten käyttää vähän öljyä tai vaikkapa ureaa/karbamidia sisältävää voidetta sitomaan sen kosteuden. Veden maine ihon kuivattajana johtuu siitä, että se voi huuhtoa iholta pois sen omia suojaavia rasvoja, mutta rasvan käyttö märälle iholle kosteuttaa paljon enemmän kuin rasvan käyttö kuivalle iholle.
Muistakaa myös ulkoilla paljon, liikkukaa muuallakin kuin tunkkaisilla saleilla. Liike saa veren kiertämään ja ulkona ilma on happirikkaampaa kuin sisällä.
Muistakaa öljyt ♡ oliiviöljy, helokkiöljy ym.
Koskaan ei ole liian myöhäistä kääntää kelloa taaksepäin.
http://dailym.ai/1RfiqpH