Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myönnän, että viattomatkin miehet ovat saattaneet saada osumaa, vaikka olen ollut vihainen vain yhden tai muutaman miehen käytöksestä.

Vierailija
08.04.2022 |

Tässä on vähän se sama ilmiö että jos joukossa on yksittäisiä mätiä omenoita, niin koko ihmisryhmä tulee leimatuksi. Tunnistatteko muut saman?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
2/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi syyttömät miehet. On miesten joukossa paljon mukaviakin yksilöitä, suorastaan ihania.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi syyttömät miehet. On miesten joukossa paljon mukaviakin yksilöitä, suorastaan ihania.

Ap

Ime mun kakkajuustoista penistä!

Vierailija
4/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tää kaveri demonstroi esimerkkiä siitä tyypistä jonka takia mukavatkin joutuu kärsimään naisten halveksunnasta.

Ap

Vierailija
5/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat eristäytyneet omiin kupliinsa yhä enemmän. Se mitä kuplan sisällä tapahtuu, oletetaan tapahtuvan kuplan ulkopuolellakin.

Nykyisin ihmisen ei tarvitse olla vastuussa mistään valinnoistaan vaan kaikki on aina jonkin toisen syytä.

Vierailija
6/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tää kaveri demonstroi esimerkkiä siitä tyypistä jonka takia mukavatkin joutuu kärsimään naisten halveksunnasta.

Ap

Jos naiset halveksuvat miehiä yleistäen, syynä ei ole tuollaiset yksittäiset häiriköt, vaan pelkästään yleistävät naiset.

Taas vierität vastuuta muille omasta käytöksestäsi

Vierailija
7/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ja sinä demontroit esimerkkiä kaksinaismoralistisesta naisesta.

Vierailija
8/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi et vaan lopettais paskamaista käytöstä, niin ei tarvitsis pyydellä anteeksi?

Vierailija
9/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten yleistät? Ei me miehetkään yleistetä naisista...

Vierailija
10/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Jos naiset halveksuvat miehiä yleistäen, syynä ei ole tuollaiset yksittäiset häiriköt, vaan pelkästään yleistävät naiset.

Olen eri mieltä. Juurihan yritän pyristellä eroon yleistämisestä ja myönnän omat virheeni.

Ap

Vierailija
11/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun periaatteeni ihmisten kanssa yleensä on sellainen, että jos (kuvainnollisesti) ammut minua ritsalla, ammun takaisin kanuunalla. Se on yleensä varma tapa saada viesti perille, ettei oikein kannattanut.

Vierailija
12/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Olen eri mieltä. Juurihan yritän pyristellä eroon yleistämisestä ja myönnän omat virheeni.

Ap

Mutta ethän tee niin. Yrität selitellä miehiin kohdistuvaa halveksuntaa yksilön toiminnan perusteella.

Vierailija
13/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia pitäisi fistata isolla hanskalla, jotta tietäisivät olla hiljaa.

Vierailija
14/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten yleistät? Ei me miehetkään yleistetä naisista...

Ettepä :D

Vierailija
15/15 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Mutta ethän tee niin. Yrität selitellä miehiin kohdistuvaa halveksuntaa yksilön toiminnan perusteella.

En yritä selitellä vaan analysoin omaa käytöstäni, huomasin missä on menty vikaan, ja pyrin jatkossa toimimaan reilummin. Olen ollut joskus niin raivoissani joittenkin miesten käytöksestä, että kyllä siinä on koko miessukukunta manattu alimpaan helvettiin. Ei ole ollut oikein. Yritän kehittyä ihmisenä.

Ap