Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs sitten jos nuo Nordean tilit ei palaudy? Korvaako talletussuojarahasto? Ja millä screenshoteilla todistetaan?

Vierailija
08.04.2022 |

Onpa hämmentävä tilanne

Kommentit (156)

Vierailija
41/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä miten kestää Nordea jos ensin palauttavat rahat tileille ja sitten kaikki siirtävät ne muihin pankkeihin.

Vierailija
42/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten mitään uutta auringon alla. Minulta meni vuosia sitten Nordean tili nollille ja rahoja en takaisin ole saanut. Päätin että ei ikinä enää Nordeaan ja päätös on pitänyt.

Ei tämä voi pitää paikkansa! Olisi jo poliisiasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai voi olla totta että rahat hävisivät lopullisesti?? Meillä lasten säästötilit ja oma säästötili jossa odottelee paljon rahaa uuden asunnon ostoa varten näytti vieläkin nollaa. Eli pankki ei näe että meillä siellä koskaan mitään rahoja on ollutkaan vai?

Vierailija
44/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jotain linkkiä tästä???

Vierailija
45/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan höpöjuttuja. Tottakai rahat saa takaisin

Miten ne saa? Miten näytät toteen, mitä siellä tilillä oli?

Eiköhän pankit aja _vähintään_ kerran vuorokaudessa varmuuskopiot.

Mistä minä ne saan, jos pankin henkilökuntakaan ei näe että mulla ikinä mitään säästöjä on ollutkaan. Tarkoitan, että mistä.pyydän henkilöasiakkaan varmuuskopion ja kuinka kauan kestää ennen kuin suostuvat myöntämään että mulla on talletukset siellä?

No mulla näkyy ainakin sen EtuTilin tilinumero "Päivittäiset raha-asiat" näkymässä, mutta punasella teksti, ettå järjestelmähäiriö. Ja toisessa näkymässä saldo 0,00e.

Eli ne näkee että semmonen tilinumero ainakun sulla ollu.

Vierailija
46/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin muuhun pankkiin uskaltaa siirtää?

Vierailija
47/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs jos sinne onkin tullut lisää rahaa? ja rutkasti? hehe kävin juur nostamassa

Vierailija
48/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullakin se tili näkyy mutta saldo nolla. Millä todistan mikä se saldo on ollut esim eilen?

Nordean aspa sanoi että vika voi kestää vkl yli, kukaan ei tiedä. Ja että säästöt eivät näy edes heidän omassa järjestelmässä.

Vierailija
49/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin vähän lainaa rahaa säästötileiltä.

Vierailija
50/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittukaa nyt. Oikeastiko luulette, että Nordea vain kohauttaa olkiaan, että voi, voi, tilinne on tyhjä 🤦‍♀️😬🙄

Vierailija
51/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuhun pankkiin uskaltaa siirtää?

Siirrän ensi viikolla s-pankkiin ja op, jos saan säästöni vielä takaisin.

Nordea great reset.

Vierailija
52/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entäs jos sinne onkin tullut lisää rahaa? ja rutkasti? hehe kävin juur nostamassa

Nordean kohdalla tätä ei tarvi pelätä. Kyllä mullakin lainat näkyy, mutta säästöt ei. Ja ne itse asiassa tekee tätä tasaisin väliajoin, piilottavat Etutilit kokonaan tai nollaavat saldot.

Ei koskaan käy sama lainoille

Vierailija
53/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti huolestuttaa, kun vielä tässä vaiheessa "tutkimme, mistä häiriö johtuu".

Tilit nollissa, emmekä tiedä, mistä häiriö johtuu. Yleensä "korjaamme vikaa parhaillaan"

Vierailija
54/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvon puupäät, juuri äsken kävin kaupassa Nordean Visa elektronilla. Kaikki toimii 5/5. Voitte tulla pois komerosta. Aurinkokin paistaa.

Ongelma on etutileissä ei normi pankkitilissä.

Vierailija
55/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mullakin se tili näkyy mutta saldo nolla. Millä todistan mikä se saldo on ollut esim eilen?

Nordean aspa sanoi että vika voi kestää vkl yli, kukaan ei tiedä. Ja että säästöt eivät näy edes heidän omassa järjestelmässä.

Kai teillä näkyy saldohistoria, vai onko sekin pyyhkiytynyt? Ainakin op:n säästötilissä näkee pitkälle taaksepäin kaikki talletuspäivät ja summat.

Vierailija
56/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoittukaa nyt. Oikeastiko luulette, että Nordea vain kohauttaa olkiaan, että voi, voi, tilinne on tyhjä 🤦‍♀️😬🙄

Tällä hetkellä jo tekee niin. Ei mulla ole käyttöoikeutta nyt rahoihini, ei niitä nyt ole missään. Kaikki on digitaalista ja jos näytöllä on 0e niin sitten se on totuus. Ihan sama vaikka olen vuosia säästänyt.

Vierailija
57/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noin ennenkin käynyt. Aina ongelma on etutileissä.

Vierailija
58/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy saldohistoriaakaan..

Vierailija
59/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai teillä näkyy saldohistoria, vai onko sekin pyyhkiytynyt? Ainakin op:n säästötilissä näkee pitkälle taaksepäin kaikki talletuspäivät ja summat.

Ei ole Nordeassa tuollaista. Pelklää nollaa näyttää. Välillä koko tili katoaa

Vierailija
60/156 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä jo tekee niin. Ei mulla ole käyttöoikeutta nyt rahoihini, ei niitä nyt ole missään. Kaikki on digitaalista ja jos näytöllä on 0e niin sitten se on totuus. Ihan sama vaikka olen vuosia säästänyt.

Kyllä. Nyt kannattaa vaan kääntää uusi lehti ja aloittaa säästäminen alusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä