Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi "hyvä" parin tonnin auto?

Vierailija
08.04.2022 |

Mielellään isohko farmari, mutta ei bensasyöppö näillä bensan hinnoilla. Nykyinen auto on oikeasti lahoamassa, mutta just nyt ei ole varaa laittaa paljoa autoon, kun ei töitä ole ja mahdollisesti lähden opiskelemaan pariksi vuodeksi. Eli pariksi vuodeksi pitäisi joku auto saada, kun täällä maalla ei juuri bussit kulje. Volkkari? Skoda? Toyota?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla iso farmari? Ei opiskelija sellaista tarvitse.

Vierailija
2/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin tonnin autot on yksilöitä.

Hyvyyden ratkaisee miten autoa on pidetty ja tuuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ei ole hyviä parin tonnin autoja.

Vierailija
4/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

das auto, josta on jo luovuttu, mutta itse en luopuisi.

Vierailija
5/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät maksaa preemiota?

Vierailija
6/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalleimmat kilometrit tuli Toyotalla. Volkkaria en ole huolinut. Citroen ollut itselläni halvoista paras. Mutta kuten jo aiemmin sanottiin halvassa ratkaisee historia - tutki hyvin tai ota kaveri joka ymmärtää autoista mukaan kaupantekoon.

Vierailija
7/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella tonnilla saa hyvän sedan-korimallisen auton jonka edellinen omistaja on ollut eläkeläispappa tai mamma ja kilometrejä vähän. Varo sellaisia jotka haisee tupakalle tai koirille se kertoo että omistaja on ollut huolimaton. Samoin varo vetokoukullisia koska niillä on vedetty yliopainavia kuormia.

Vierailija
8/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissan Maxima. Tosin ei saa farkkuna ja kuluttaa bensaa.

Vierailija
9/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä voi saada tuohon hintaan mm. Volvoja, mutta eivät ne bensapihejä ole.

Iso farmari ja bensapihi on vähän harvinainen yhdistelmä ja vielä pitäisi parilla tonnilla saada hyvä...

Vierailija
10/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdella tonnilla saa hyvän sedan-korimallisen auton jonka edellinen omistaja on ollut eläkeläispappa tai mamma ja kilometrejä vähän. Varo sellaisia jotka haisee tupakalle tai koirille se kertoo että omistaja on ollut huolimaton. Samoin varo vetokoukullisia koska niillä on vedetty yliopainavia kuormia.

Eihän nuo kerro huolimattomuudesta vaan kpiran omistsmisesta tai tupakoinnista...

Vierailija
11/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla autot varustetaan melkein aina vetokoukulla, vaikka niillä ei vedettäisi kärryä kuin satunnaisesti.

Vierailija
12/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijalla voi katsos olla lapsia. Nykyinen auto on sedan ja ei ikinä enää. Siihen ei mahdu kyytiin yhtään mitään. Paitsi toki lapset, mutta tavarat saa aina yrittää asetella konttiin, että mahtuisi.

Ja ei sen nyt mikään uudenkarhea tarvitse tietenkään olla, kunhan kestää sen pari vuotta. Tai riippuu mihin kouluun pääsen, jos pääsen. Lähikaupunkiin voin kulkea bussillakin, mutta jos opinnot on 100km päässä, tarvitsen auton. Se on tosin monimuotona, mutta silti, välillä pitää mennä.

Vierailija
13/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi varmaan otsikossa onkin "hyviä"

Vierailija
14/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

piinattu rellu

Vierailija
15/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en 100 km koulumatkaa millään vanhalla pommilla haluaisi matkustaa.

Vierailija
16/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin tonnin auto varmasti löytyy. Mitä tarkoittaa "hyvä"? Kaikissa autoissa osat kuluu ja niitä pitää korjata sekä huoltaa.

Toki se auttaa, että kalleimmat rempat olisi hiljattain tehty. Jakohihna esim.

Vierailija
17/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijalla voi katsos olla lapsia. Nykyinen auto on sedan ja ei ikinä enää. Siihen ei mahdu kyytiin yhtään mitään. Paitsi toki lapset, mutta tavarat saa aina yrittää asetella konttiin, että mahtuisi.

Ja ei sen nyt mikään uudenkarhea tarvitse tietenkään olla, kunhan kestää sen pari vuotta. Tai riippuu mihin kouluun pääsen, jos pääsen. Lähikaupunkiin voin kulkea bussillakin, mutta jos opinnot on 100km päässä, tarvitsen auton. Se on tosin monimuotona, mutta silti, välillä pitää mennä.

Citroen C5

Vierailija
18/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrys-Mesenaatti.

Vierailija
19/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvin mun mielestä hyvä oli ysärin honda. Taisi olla civikki? Oli mikä oli. Kolaroitu vakuutusyhtiöltä ostettu. Se oli korjattu ja katsastettu. Pari vuotta sillä ajeltiin eikä tarvinut kuin toinen etuvalo vaihtaa. Tarkalleen se lamppu sinne ja sen pystyi tekemään itse. 

Muuten toimi aina ja oli pieni kulutukseltaan. Kulkikin tarvittaessa ihan tarpeeksi lujaa. Minä en köh, köh hitto kun yskittää ajanut koskaan ylinopeutta. Japaniinialaisten autojen pellit on mitä on mutta tekniikka niissä yleensä toimii. 

Halpa muutaman satasen auto on helppo hylätä romuttamolle. Toisen halpiksen saa tilalle usein samalla summalla mitä olisi yhdestä korjauskulut. Autoihin on turhaa köyhän tuhlata. Ajamisesta sanon että plees samanlain kuin minä. Ei ole kiire ja ottaa muutkin tiellä liikkujat huomioon.

Vierailija
20/73 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en 100 km koulumatkaa millään vanhalla pommilla haluaisi matkustaa.

Olen tuolla nykyisellä 23v vanhalla pommilla ajanut ihan hyvin 300km matkoja. Tekniikka toimii loistavasti, hyvin vähän on tarvinnut korjailla. Katsastuksesta on mennyt aina kerralla läpi. Nyt kuitenkin kori jo lahoaa ja uudet renkaat pitäisi kesäksi ostaa, jos tuon pidän. Eikä siinä ole edes ilmastointia. Tulisi vaan taas joku romutuspalkkio, vaihtaisin sähköpyörään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi