Ilmoittaisitteko veropetoksesta?
Sain tietää, että mies jota tapailin (nyt olemme enää vain tuttavia/kavereita) saa palkkansa pimeänä suoraan käteen ja nostaa tukia, vaikka ei niitä siis tarvitsisi.
Kommentit (44)
Ilmoittaisin. Itse tapailin vastikään erästä yrittäjää, joka veloitti asiakkaitaan käteisellä ja nosti samaan aikaa kaikkia mahdollisia tukia väittäen, että korona edelleen vie asiakkaita. Totuushan oli, että niitä asiakkaita riitti enemmän kuin ehti hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
En, ei ole lähtökohtaisesti mielenkiintoa ja halua vaikeuttaa toisten elämää.
Oletan, ettei sinua myöskään kiinnostaisi ilmoittaa mistään itseesi tai läheiseesi kohdistuneesta rikoksestakaa, koska et halua vaikeuttaa toisten elämää.
Verottajalle kantelu on alhaisinta mitä tiedän. Paljon pahaa voin vihollisilleni tehdä, mutten pystyisi enää elämään itseni kanssa jos sortuisin noin häpeälliseen tekoon!
Vierailija kirjoitti:
Jos petos on yli 30 000 e, pienempiä ei tutkita
Onko näin?
En todellakaan. Snitches get stiches.
En lähtis..Se voi kostaa asian sille jolta kuulit
Ehdottomasti. Mies tässä väärin tekee, et sinä.
Vierailija kirjoitti:
En lähtis..Se voi kostaa asian sille jolta kuulit
Höpönlöpö. Ei kosta, älä usko. Nää on vaan näitä elokuvakliseitä.
Riippuu vähän, että kuinka valtavasti hän tienaa. Pääsääntöisesti en kyllä sekaantuisi asiaan, maailmassa tapahtuu paljon pahempaakin eikä minulla ole velvollisuutta ilmoittaa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos petos on yli 30 000 e, pienempiä ei tutkita
Onko näin?
Ei ole.
Jos vihaisin sitä tyyppiä jostain syystä, niin saattaisin ilmoittaa.
Toivottavasti saat ap kuulan kalloosi.
toi kuulostaa rehelliseltä verrattuna poliitikkoihin.
Noinko koville se eroaminen otti?
Ilmoittaisin petoksesta - petos on hallinnon tekemä... kaikki valtion omaisuus on myyty ja minä en ole veronmaksajana koskaan suostunut tällaiseen... nyt Suomi on maailman kallein maa, sähkö, käyttövesi, polttoaine, ruoka, verot ja verojen verot...
Mun puolesta niin paljon ku sielu sietää ei ole minun pussista poissa.
Ei ap. kyllä ainakaan mikään "kaveri" ole.
Verottais vähemmän nii ei tarvis "suunnitella" verojaan itselleen sopivammaksi.