3000 e säästössä, mihin käyttäisin?
Luxus laukku, loma reissu vai pitäskö jatkaa säästämistä? :))
Kommentit (32)
Et kyllä 3000€ eurolla vielä luksuslaukkua saa. Jonkun tavallisen Luis Vittonin kyllä mutta Hermesin luksukset maksavat helposti 10000€ ja enemmänkin.
Laukku? Mitä hittoa! Säästöjä vaivaiset 3000 ja ne tungettais johonkin veskaan. Pitäisin säästössä.
Laita sijoitusrahastoon tai osta osakkeita ja sitten säästät lisää.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:20"]3000€? Eihän tuo ole säästö vaan viikon palkka. Eli elämiseen menee.
[/quote]
Mistä saa 3000 e viikossa? :) Mulle toi on paljon rahaa. :)
Mee just nyt kyseleen Kontulan ostarille.
Siirrä mun tilille :) Tarviin rahaa.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:21"]Et kyllä 3000€ eurolla vielä luksuslaukkua saa. Jonkun tavallisen Luis Vittonin kyllä mutta Hermesin luksukset maksavat helposti 10000€ ja enemmänkin.
[/quote]
No vaikka sit niin. :)
Miksi ne säästöt pitäisi tuhlata? Saatat tarvita niitä, kun jäät työttömäksi.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:23"]Laukku? Mitä hittoa! Säästöjä vaivaiset 3000 ja ne tungettais johonkin veskaan. Pitäisin säästössä.
[/quote]
No 3000 on mulle iso raha kun ei oo niin paljon tuloja. :) ja tykkään hienoista laukuista. :)
Jatka säästämistä. Ps. Nyt olis Norwegianilla Dubaihin lennot yhteensä jotain 200e ;)
Toi on oikeesti pikkuraha. Pidät säästössä pahan päivän varalle. Mitä teet jos vaikka sulta hajoaa tietokone tai pesukone yms, tuijottelet sitten sun ihanaa laukkua?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:23"]Laita sijoitusrahastoon tai osta osakkeita ja sitten säästät lisää.
[/quote]
En oo kuullut noista. :) mutta joo oon kyllä miettiny pitäiskö säästää lisää. :)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:24"]Mee just nyt kyseleen Kontulan ostarille.
[/quote]
Miks? :)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:23"]Laukku? Mitä hittoa! Säästöjä vaivaiset 3000 ja ne tungettais johonkin veskaan. Pitäisin säästössä.
[/quote]
No 3000 on mulle iso raha kun ei oo niin paljon tuloja. :) ja tykkään hienoista laukuista. :)
[/quote] Siks just. Jos 3000 on sulle paljon rahaa, niin älä laita sitä johonkin laukkuun. Säästä ja sijoita. Tee rahasta 10 000 ja mieti sitten sitä laukkua.
Tolla rahallahan reissaa monta kuukautta!
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:24"]Siirrä mun tilille :) Tarviin rahaa.
[/quote]
Heh heh :)
Tässä maailmantilanteessa säästäisin rahan. Sille voi tulla vielä tarvetta myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:25"]Miksi ne säästöt pitäisi tuhlata? Saatat tarvita niitä, kun jäät työttömäksi.
[/quote]
Haluisin välillä jotain hemmottelua :) ja joo kai sitä saattaa työttömäks jäädä mutta ainaki nyt on melko varma työpaikka :)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:25"]
Miksi ne säästöt pitäisi tuhlata? Saatat tarvita niitä, kun jäät työttömäksi.
[/quote]Hyvähän ne on jossain kohtaa elämää käyttää, eikä vain kiristää vyön solkea koko elämänsä ja alkaa elämään vasta sitten kun on pari vuotta aikaa
3000€? Eihän tuo ole säästö vaan viikon palkka. Eli elämiseen menee.