Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko teillä nuorena vaihe, jolloin tykkäsitte pojista, joilla oli vähän pidemmät hiukset?

Vierailija
08.04.2022 |

Kertokaa myös vuosikymmen.

Minulla oli, 90-luku. Mietin, liittyikö pitkätukkamuoti vain niihin piireihin, joissa liikuin, vai oliko kaikilla kundeilla vähän pidemmät hiukset silloin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaihe on ollut 13-vuotiaasta. Olen nyt 35 ja vieläkin olisi aika vaikeaa kuvitella lähempää tuttavuutta lyhythiuksisen miehen kanssa. Pitkät hiukset tekevät miehen.

Vierailija
22/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena -80 luvulla pitkät kiharat hiukset ja nykyään kalju/siili.

Pitkät hiukset olivat olivat hankalat, niska takkua ja muuta harjaamista, nutipää on ihanan yksinkertainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noita teinejä nyt kadulla näkee, niin kaikilla pojilla on nykyisin tavallinen poikatukka. Ei taida olla pitkät hiukset muodissa. ap

Mun lapsonen 18v on poikkeus. Aivan ihanat pitkät hiukset reilusti yli lapaluiden. Ja vielä käsittämättömän paksut. Olen joskus letittänyt ne ja sormet menivät juuri ympäri. Olisipa itsellänikin. On kyllä ainut siitä kaverilaumasta kenellä pitkät hiukset. Moni kyllä kasvattanut sellaista lievästi yli kasvanutta tukkaa mikä menee korvien taakse.

No armeija sitten vie ne hiukset joku päivä.

Itse tykkäsin nuorena pitkätukista, juuri 90-luvulla. Oma puolisokin oli sellainen. Nyt ajan kuluessa on tukka muuttunut täyskaljuksi erinäisistä syistä. 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä