Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko teillä nuorena vaihe, jolloin tykkäsitte pojista, joilla oli vähän pidemmät hiukset?

Vierailija
08.04.2022 |

Kertokaa myös vuosikymmen.

Minulla oli, 90-luku. Mietin, liittyikö pitkätukkamuoti vain niihin piireihin, joissa liikuin, vai oliko kaikilla kundeilla vähän pidemmät hiukset silloin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan 🤮

Vierailija
2/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan 🤮

Älä nyt, hyvinhoidettu ponnari komeiden kasvojen kanssa oli niin magee! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt.

Vierailija
4/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina ollut. Aviomieskin on pitkätukka, 44 v.

Vierailija
5/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihe? Ei se mulle ainakaan mikään vaihe ollut, tykkään pitkätukista edelleen!

Vierailija
6/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noita teinejä nyt kadulla näkee, niin kaikilla pojilla on nykyisin tavallinen poikatukka. Ei taida olla pitkät hiukset muodissa. ap

Vierailija
7/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Minulla ei ole miehille ulkonäkövaatimuksia. Totta kai kalsarimallit ovat hiton komeita, mutta yksikään poikaystävistäni ei ole koskaan näyttänyt sellaiselle.

Vierailija
8/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Itseasiassa pojilla pitkät hiukset on aika irvokkaan näköisiä. Sensijaan nyt aikuisena miellyttää ihan hulluna pitkähiuksiset miehet. (Toki lyhythiuksisissakin on silmäkarkkeja)

Vierailija
9/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noita teinejä nyt kadulla näkee, niin kaikilla pojilla on nykyisin tavallinen poikatukka. Ei taida olla pitkät hiukset muodissa. ap

On niitä sellaisilla, jotka haluavat näyttää hipiltä, sivarilta tai rokkarilta. Nuoret eivät noista asioista piittaa, nykynuorethan kuuntelevat räppiä.

Vierailija
10/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vieläkin pitkistä hiuksista miehillä. Tosin se ei ole mikään tiukka ehto.

Vierailija
11/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vaihe on kestänyt 80-luvulta alkaen ja jatkuu edelleen.

Vierailija
12/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Itseasiassa pojilla pitkät hiukset on aika irvokkaan näköisiä. Sensijaan nyt aikuisena miellyttää ihan hulluna pitkähiuksiset miehet. (Toki lyhythiuksisissakin on silmäkarkkeja)

Minä en aikuisena enää ole viehättynyt pitkähiuksisista miehistä. Jotenkin näen sen pitkälettivaiheen vaiheena, josta pojan pitää kasvaa ulos. Että miehillä on sitten perinteisesti lyhyet hiukset. Toki kukin mies saa pitää sellaisia hiuksia kuin haluaa, mutta tämä on minun näkemykseni. Ja erityisesti harmaahiuksiset pitkähiusmiehet ovat minusta melkein epämiellyttävän näköisiä. ap

Vierailija
13/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. En ole koskaan pitänyt miehillä pitkistä hiuksista. 

Vierailija
14/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän edelleen ja miehelläni on pitkät hiukset

Vierailija
15/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en aikuisena enää ole viehättynyt pitkähiuksisista miehistä. Jotenkin näen sen pitkälettivaiheen vaiheena, josta pojan pitää kasvaa ulos. Että miehillä on sitten perinteisesti lyhyet hiukset. Toki kukin mies saa pitää sellaisia hiuksia kuin haluaa, mutta tämä on minun näkemykseni. Ja erityisesti harmaahiuksiset pitkähiusmiehet ovat minusta melkein epämiellyttävän näköisiä. ap

Mä olen sun vastakappaleesi! :D Musta taas se on juuri niinpäin, että pojan pitää kasvaa ulos siitä hiusmallista, joka on äidin tai sosiaalisen paineen mielestä hyvä, ja toteuttaa itseään näinkin, koska voi. Ilmankos tuo oma on sellainen viikinkilookkinen karvanaamahippi. Harmaantuneet pitkätukkamiehet ovat komeita - harmaat hiuksethan ovat upeat, ja vielä kun ne pysyvät päässä...!

4

Vierailija
16/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, ei ole ollut.

Vierailija
17/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja vaihe jatkuu edelleen yli 30-vuotiaana.

Tapasin mieheni 5 vuotta sitten ja siilitukasta huolimatta päädyimme yhteen. Muutama vuosi sitten halusi kasvattaa pidemmän tukan ja nyt on aivan täydellinen!

Vierailija
18/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä leijonalla pitää harja olla!

Kaljurotat ei sytytä.

Vierailija
19/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi olleen mikään "vaihe", sillä ihastuin nuorena pitkätukkaisiin siinä missä muunlaisiinkin tyyppeihin. Ylipäätään ihastuminen oli nuorena kadehdittavan helppoa. Lähes kuka tahansa kivan näköinen poika oli "elämäni rakkaus". Bussiin tuli kivan näköinen poika: bum, elämäni rakkaus, junaan tuli söpö poika: bum, taas elämäni rakkaus.

Oli se niin helppoa silloin nuorena. Mutta mitään tunteita ei tietenkään uskaltanut näyttää 😆.

Vierailija
20/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kalju kuin pitkät hiukset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi