Onko Hämeenlinna ihan paska paikka asua?
Miksi? Miksi ei?
Kommentit (61)
Tavallista Suomea, eli imbesillejä täynnä kuten Sunny Car Center todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuviskoulussa oli hyväksikäyttäjä
Mikäs juttu tämä on?
#täytyyJutellaMarkunKanssa😄. Ihan kun isä ja poika...
Markku nimittäin sattui istumaan kahdella pallilla.... Eilinen Hämeen Sanomat seminaarin sotkuista..
Vietin joskus Hämeenlinnassa vuoden ja oli elämäni paskinta aikaa. Olin siis vankilassa.
On se. Hyvin sisäänpäin lämpiävä paikka. Asun vain olosuhteiden pakosta.
Valitus olemattomasta yöelämästä on nähtävä niin, ettei ole ihmisiä, jotka yöelämässä viihtyisivät. -90 luvulla kun itse olin nuori, Hämeenlinnan yöelämä oli paikoin jopa vilkasta. Katselin sitä toistakymmentä vuotta, ja lakkasin käymästä lähinnä siksi, että itseni ikäisiä näki joka kerran yhä harvemmin.
Se ettei nuoriso ilmeisesti yökerhoja käytä samaan malliin kuin minun sukupolveni, on kyllä hävittänyt ja muuttanut Hämeenlinnan yöelämää ja baarit ja yökerhot ovatkin tänä päivänä erilaisia kuin minun aikanani.
Hämeenlinna on ihan hyvä paikka asua. Kaikkea löytyy mitä tarvii, ja sijainti on loistava.
Vierailija kirjoitti:
Valitus olemattomasta yöelämästä on nähtävä niin, ettei ole ihmisiä, jotka yöelämässä viihtyisivät. -90 luvulla kun itse olin nuori, Hämeenlinnan yöelämä oli paikoin jopa vilkasta. Katselin sitä toistakymmentä vuotta, ja lakkasin käymästä lähinnä siksi, että itseni ikäisiä näki joka kerran yhä harvemmin.
Se ettei nuoriso ilmeisesti yökerhoja käytä samaan malliin kuin minun sukupolveni, on kyllä hävittänyt ja muuttanut Hämeenlinnan yöelämää ja baarit ja yökerhot ovatkin tänä päivänä erilaisia kuin minun aikanani.
Yöelämä on muuttunut kaikkialla 90-lukuun verrattuna. Nuoret ei juo lähellekään niin paljoa kuin silloin. Ja tämä näkyy suoraan yökerhoissa ja niiden suosiossa.
No oli joskus hyvä paikka asua, mutta nyt pahoinvointi näkyy ja ruskeita miehiä joka nurkassa.
Nistit ja juopot vaan lisääntyy, kun ei tuo mielenterveyspuoli toimi ollenkaan.
Moni ihminen täällä ilkeitä ja kateellisia.
Luonto on kaunis kyllä.
Plussaa luonto ja sijainti Helsingin ja Tampereen välimaastossa. Miinusta tylsyys, sellainen eläkeläisten kaupunki.
Todellakin on tylsä ja sisäänpäinlämpiävä. En tiedä ketä nämä mukavat ihmiset on, joita täällä kerrotaan hämeenlinnassa tavatun.
Hämeenlinnassa voi päiväsiltään pistäytyä, mukavia paikkoja on hetken iloksi, mutta siellä asuminen oli aika ahdasta ja tukalaa. Vähän semmoinen hys-hys, ollaan hiljakseen, ettei kaupungin kokoisen hautausmaan rauha rikkoonnu.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs muita kauniita luontoalueita siellä on kuin Aulanko?
Ainakin Ahvenisto ja Hattelmalanharju.
"Ahveniston harjualue on kokonaisuudessaan luonnonsuojelualuetta, jonka koko on 68 hehtaaria. Aarnimetsää siitä on noin 6 hehtaaria. Ahveniston-harjun ja Vuorenharjun alue on myös Natura 2000-alue. Ahvenistolla virkistäydytään ja ulkoillaan kauniissa maisemissa ja luonnonrauhassa."
Pääsee kätevästi junalla Hesaan tai Tampereelle, jos joskus tulee tarvetta.
Toriparkilla ei tee mitään, jos se on maksullinen. Hämeessä parkkipaikasta ei haluta maksaa. Siksi mennään mieluummin Goodmaniin tai Prismaan.