Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat paikat löytää vaimo jolla on perinteiset perhe-arvot?

Vierailija
08.04.2022 |

Mistä niitä nykyään löytää?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on elämäntilanteen sanelemat perinteiset arvot. Toisinsanoen olen paljon kotona. Mutta olen aika vanha. Minkä ikäistä naista etsit?

Vierailija
2/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä. Älä etsi kovin koulutettua naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan sama, mitä me sinulle vastaamme, tällä palstalla sinä joka tapauksessa olet ja pysyt.

Vierailija
4/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodista.

Vierailija
5/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollinen yhteisö?

Vierailija
6/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin uskonnolliseen yhteisöön suuntaisin minäkin katseeni jos olisin ap. Todennäköisesti joudut kääntymään johonkin uskoon ja/tai lahkoon, mutta haittaako se?

Vierailija
7/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys, en äkkiä keksi vastausta.

Sillä ensin ajattelin, että kirkon piireistä. Mutta sitten kun mietin tosielämän uskovia nuoria, niin siellä on sellaisia haihattelijoita, joilla ei tunnu olevan mitään halua edes vakiintua.

Sitten mietin tuota jonkun ehdottamaa koulutustasoa. Mutta siinäkin tulee mieleen monta korkeasti koulutettua, joilla tuntuu olevan varaa olla ihan millainen vain, vaikkapa kotiäiti, jos se on se oma juttu. Samoin matalammin koulutetuista löytyy vaikka kuinka näitä, jotka ovat moderneja nykynaisia, ja haluavat ehdottomasti pitää oman nimen ja tehdä uraa sillä nimellä.

Mietin myös, että jos maalla olisi. Mutta kaiken lopputuloksena päätelmäni on, että se on enemmän kiinni ihan vain yksilöstä kuin siitä, että jokin ryhmä olisi niin homogeeninen, että kannattaisi panostaa etsinnöissä johonkin tiettyyn ryhmään.

Vierailija
8/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista en tiedä enkä varsinkaan nyt, mutta minut olisi aikanaan löytänyt ravintolasta, koti- ja mökkibileistä, festareilta, laivalta..

Vierailija
9/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on elämäntilanteen sanelemat perinteiset arvot. Toisinsanoen olen paljon kotona. Mutta olen aika vanha. Minkä ikäistä naista etsit?

Maksimissaan 30v

Vierailija
10/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAn Bible Belt.

Vierailija
11/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ilta-lukioon.

Vierailija
12/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttakerhosta.

Vierailija
13/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen perhekeskeinen parisuhdeihminen suhteellisen konservatiivisella, mutta en tapakristittyä uskonnollisemmalla arvomaailmalla ja minut olisi nuorena löytänyt ihan normaaleista vapaa-ajanviettopaikoista kuten vaikkapa ravintolasta tai kesällä terassilta.

Viihdyin kyllä nuorenakin hyvin kotona, mutta ei kotoa kukaan tule hakemaan.

Vierailija
14/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksimissaan 30v

Olen liian vanha :)

Vierailija
15/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista en tiedä enkä varsinkaan nyt, mutta minut olisi aikanaan löytänyt ravintolasta, koti- ja mökkibileistä, festareilta, laivalta..

Koti tai mökki bileistä??? Että joku vieras jäpikkä tulee randomina teidän mökille bileisiin iskee sut... Öööö, luulen että ei taida onnistua.

Vierailija
16/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ilta-lukioon.

Siellä on koulupudokkaat, sopeutumattomat ja aikuisella iällä opiskelusta innostuneet.

Minut olisi voinut bongata sieltä, mutta olin kunnianhimoisempi silloin.

Avoimen yliopiston kurssit? Siellä on itseään etsiviä naisia.

Vierailija
17/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksimissaan 30v

Harmi. Olen yh-kotiäiti. Teen luovaa työtä muutaman tunnin päivässä. Osaan laittaa ruokaa ja pidän siivoamisesta. Luen lehtiä ja pidän keskusteluista. Kuntoilen säännöllisesti. Olen sanalla sanoen täydellinen kodinhengetär. Elän vieläpä omilla rahoillani.

Vierailija
18/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksimissaan 30v

Harmi. Olen yh-kotiäiti. Teen luovaa työtä muutaman tunnin päivässä. Osaan laittaa ruokaa ja pidän siivoamisesta. Luen lehtiä ja pidän keskusteluista. Kuntoilen säännöllisesti. Olen sanalla sanoen täydellinen kodinhengetär. Elän vieläpä omilla rahoillani.

Olen ollut pitkään ikuinen opiskelija, joten olen myös sivistynyt. Olen empaattinen, toimin mummoni omaishoitajana, kunnes hän kuoli.

Vierailija
19/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksimissaan 30v

Olen ollut pitkään ikuinen opiskelija, joten olen myös sivistynyt. Olen empaattinen, toimin mummoni omaishoitajana, kunnes hän kuoli.

Olen myös aika laiska ja en sopeudu työelämään. Joten olen ja pysyn kotona. Kunnianhimo ja kilpailuhenkisyys ovat vähäisiä.

Vierailija
20/46 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin naisena tarvitsisin tuollaisen vaimon. Olisi todella kätevä. Ei tarvitsisi rasittaa itseään kotitöillä vaan voisi täysillä keskittyä itseensä ja uraansa ja romahtaa sohvalle vaimon passattavaksi. Ja muut luontaisedut tietysti kotoa myös.

Sitten kun vaimo ei enää miellytä silmää, sen voisi heittää pihalle ja ottaa uuden ja tehdä sille pari kersaa niin pysyisi toimeliaana. Avioehto tietysti tietysti tarpeen etteivät nylkisi.

Aah elämää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi