Parhaat paikat löytää vaimo jolla on perinteiset perhe-arvot?
Kommentit (46)
Suviseuroista voisin arvella. Täältä kuitenkin sitä on turha kysellä, koska "vauva" nimestä huolimatta on täynnä ihmisiä, joilla ei ole perinteisiä perhearvoja.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin naisena tarvitsisin tuollaisen vaimon. Olisi todella kätevä. Ei tarvitsisi rasittaa itseään kotitöillä vaan voisi täysillä keskittyä itseensä ja uraansa ja romahtaa sohvalle vaimon passattavaksi. Ja muut luontaisedut tietysti kotoa myös.
Sitten kun vaimo ei enää miellytä silmää, sen voisi heittää pihalle ja ottaa uuden ja tehdä sille pari kersaa niin pysyisi toimeliaana. Avioehto tietysti tietysti tarpeen etteivät nylkisi.
Aah elämää!
Minä keräisin sukkasi lattialta ja toisin sinulle kylmän oluen. Sylini olisi avoin. Hyväksyisin myös vieraat suhteet. Ihminen ei ole yksiavioinen. Olen liian ihana. Minulla on runsaasti omaakin rahaa, joten sinun rahasi ei kiinnosta minua.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin naisena tarvitsisin tuollaisen vaimon. Olisi todella kätevä. Ei tarvitsisi rasittaa itseään kotitöillä vaan voisi täysillä keskittyä itseensä ja uraansa ja romahtaa sohvalle vaimon passattavaksi. Ja muut luontaisedut tietysti kotoa myös.
Sitten kun vaimo ei enää miellytä silmää, sen voisi heittää pihalle ja ottaa uuden ja tehdä sille pari kersaa niin pysyisi toimeliaana. Avioehto tietysti tietysti tarpeen etteivät nylkisi.
Aah elämää!
Tämä on yleinen ja vinksahtanut käsitys perinteisistä perhearvoista. Ei niillä passaamista tarkoiteta, eikä Luoja paratkoon passuuttamista, sehän olisi häpeä, vaan sitä, että perhe on molemmille ykkönen ja sen hyvinvointi kunnia-asia. Tämän ymmärtävän miehen löytäminen on oma taiteenlajinsa, mutta kun se onnistuu, on siinä aivan hiton hyvä puoliso, jota pitää mielellään hyvänä.
Thaimaasta, Vietnamista jne? Ehkä ei suurkaupungeista vaan enemmän maaseudulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah elämää!
Minä keräisin sukkasi lattialta ja toisin sinulle kylmän oluen. Sylini olisi avoin. Hyväksyisin myös vieraat suhteet. Ihminen ei ole yksiavioinen. Olen liian ihana. Minulla on runsaasti omaakin rahaa, joten sinun rahasi ei kiinnosta minua.
Kuulostaa niin ihanalta! Voisimmeko tavata? Ja sinua ei siis haittaisi, jos minulla olisi myös miespuolisia rakastajia? Sinulle en rakastajaa sallisi, se ei tekisi sinulle hyvää ja lapsemme kärsisivät. Mutta kodin onnen saisit!
Filippiineiltä. Sieltä joku näpsäkkä ja hoikka, mutta naisellisen muodokas lapseton neitsytnainen, jolle uskontokin on osa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah elämää!
Kuulostaa niin ihanalta! Voisimmeko tavata? Ja sinua ei siis haittaisi, jos minulla olisi myös miespuolisia rakastajia? Sinulle en rakastajaa sallisi, se ei tekisi sinulle hyvää ja lapsemme kärsisivät. Mutta kodin onnen saisit!
Voimmeko jakaa hänet ? Minulle myös kelpaisi vaimo, joka siivoaa ja hoitaa kodin samalla, kun minä käyn töissä ja välillä miesrakastajan luona.
Sairaanhoitajissa on ehkä enemmän sitä tyyppiä, ovat myös itse etsimssä perinteistä miestä. Heissä myös on eniten täysraittiita. Nimenomaan AMK:n käyneissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah elämää!
Tämä on yleinen ja vinksahtanut käsitys perinteisistä perhearvoista. Ei niillä passaamista tarkoiteta, eikä Luoja paratkoon passuuttamista, sehän olisi häpeä, vaan sitä, että perhe on molemmille ykkönen ja sen hyvinvointi kunnia-asia. Tämän ymmärtävän miehen löytäminen on oma taiteenlajinsa, mutta kun se onnistuu, on siinä aivan hiton hyvä puoliso, jota pitää mielellään hyvänä.
Tietysti näin! Minä miehenä kävisin töissä ja edistäisinuraani, perheen hyväksi! Ja tekisin tietysti miesten työt eli katsastaisin auton ja vaihdattaisin renkaat, ja ehkä kuntoiluna tekisin lumityöt. Mutta ei vaimon kaikkea tarvitsisi tietää, luottamukseenhan tämä perustuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah elämää!
Tietysti näin! Minä miehenä kävisin töissä ja edistäisinuraani, perheen hyväksi! Ja tekisin tietysti miesten työt eli katsastaisin auton ja vaihdattaisin renkaat, ja ehkä kuntoiluna tekisin lumityöt. Mutta ei vaimon kaikkea tarvitsisi tietää, luottamukseenhan tämä perustuu.
Jos se sille vaimolle sopii. Se perustuu luottamukseen, kunnioitukseen ja rakkauteen, eli siihen, että pidetään vastavuoroisesti toista hyvänä. Tähän liittyy olennaisesti myös kotityöt - jaettiin ne miten tahansa, ei anneta toisen uupua taakkansa alle, tietenkään. Vapaamatkustamisessa on kyse laiskuudesta ja itsekkyydestä, ei perhearvoista.
Matkusta aikakoneella 50-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajissa on ehkä enemmän sitä tyyppiä, ovat myös itse etsimssä perinteistä miestä. Heissä myös on eniten täysraittiita. Nimenomaan AMK:n käyneissä.
Tämä pisti nauramaan! :D Jotain diakonissaako ajattelet?
Voi kuule, jospa pääsisit kärpäsenä kattoon kuuntlemaan meidän kahvihuoneen kattoon, taitaisi posket (onko kärpäsillä posket) paistaa helakan punaisina.
Sairaalahuumori ja puheet on kyllä melkoisen ronskit ja rankat, raskas työ vaatii kevennystä.
Taidat nyt olla jäänyt sinne Florence Nightingalen aikoihin, sisar hento valkoinen lamppuineen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pisti nauramaan! :D Jotain diakonissaako ajattelet?
Voi kuule, jospa pääsisit kärpäsenä kattoon kuuntlemaan meidän kahvihuoneen kattoon, taitaisi posket (onko kärpäsillä posket) paistaa helakan punaisina.
Sairaalahuumori ja puheet on kyllä melkoisen ronskit ja rankat, raskas työ vaatii kevennystä.
Taidat nyt olla jäänyt sinne Florence Nightingalen aikoihin, sisar hento valkoinen lamppuineen?
Tuokin tulee korjaantumaan pikkuhiljaa, kun Filippiineiltä virtaa fiksuja hoitsuja.
Vierailija kirjoitti:
Aah elämää!
Vaikutat jotenkin katkeralta perinteisen linjan valinneita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on elämäntilanteen sanelemat perinteiset arvot. Toisinsanoen olen paljon kotona. Mutta olen aika vanha. Minkä ikäistä naista etsit?
Maksimissaan 30v
Postimyyntivaimo aasialasya tai entisen Neuvostoliiton alueelta .
Oletko itse perinteiset perhearvot omaava eli itse elätät vaimosi ettei elä työkkärin korvauksilla?
Avioliiton alussa he voi olla perinteisten perhearvojen mukaisia mutta kun saa kansalaisuuden niin jättää sinut ja siirtyy nykyaikaan.
Teksasista.