Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa, joka olisi narsisti, sosiopaatti ja psykopaatti?

Vierailija
30.09.2015 |

Eräs tuttuni on tällainen ja haluaisinkin selvittää hänen markkina-arvonsa naisrintamalla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tämän kuvauksen perusteella kyllä innostunut.

Vierailija
22/29 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:44"]

Kyllä vain. Tarvitsen kunnon vastuksen, vaikka elämä olisikin aika helvetillistä. En vaan jaksa pitemmänpäälle mitään tasaista arkea, vaan kaipaan haastetta. Pidän sellaisista miehistä, joita en suosittelisi pahimmalle vihamiehellenikään. Enkä tarkoita mitään alfa tyyppisiä mulkkuja, vaan juurikin noita, joissa on jotain tutkailtavaa.

[/quote]

Onko sinun oma psyykkinen vointi millainen? Ja miten koet elämäsi tällä hetkellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:35"]

Kyllä te ette tiedä psykiatriasta yhtään mitään.

[/quote]

Kerro sinä kun tiedät psykiatriasta?

Vierailija
24/29 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:38"]

Jos sillä on muiden paattien lisäksi lasikuitupaatti, niin voisi ehkä harkita.

[/quote]

Kiitos naurusta. T : Mies joka kirjoitti tähän ketjuun.

Vierailija
25/29 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:30"]

Olen mies ja seurustelen edellä mainitun kaltaisen naisen kanssa.

Päiväni on sitä, että hän on varma siitä miten olen liittoutunut häntä vastaan naapureiden kanssa. Miten laitan hänen ruokiin laksatiivia, miten pengon hänen tavaroita, miten haluan hänet sairaaksi, miten juonittelen hänen päänsä menoksi, miten varastan häneltä rahaa ja vaihdan hänen psykoosilääkkeitä kalkkitabletteihin.

Tai sitten yritän naida kaikkien naisten kanssa mitkä ovat kaupassa samaan aikaan minun kanssa...

Ihanaa...  ei vaan jaksa.

[/quote]

Oireiden ja varsinkin psykoosidiagnoosin (tai siis, ainakin lääkityksen) perusteella naisystäväsi ongelmat ovat aika kaukana ap:n kuvaileman henkilön ongelmista,

Vierailija
26/29 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:11"]

Eräs tuttuni on tällainen ja haluaisinkin selvittää hänen markkina-arvonsa naisrintamalla.

[/quote]

Tietysti olen kiinnostunut!

Vierailija
27/29 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:44"]

Kyllä vain. Tarvitsen kunnon vastuksen, vaikka elämä olisikin aika helvetillistä. En vaan jaksa pitemmänpäälle mitään tasaista arkea, vaan kaipaan haastetta. Pidän sellaisista miehistä, joita en suosittelisi pahimmalle vihamiehellenikään. Enkä tarkoita mitään alfa tyyppisiä mulkkuja, vaan juurikin noita, joissa on jotain tutkailtavaa.

[/quote]

Onko sinun oma psyykkinen vointi millainen? Ja miten koet elämäsi tällä hetkellä?

[/quote]

Oma vointi ihan normi, jos nyt sellaista voi tässä maailmassa edes määritellä. :) Olen aina ollut kiinnostunut ihmismielestä, itsestäni, sekä kaikesta muusta ympärillä. En osaa/halua laittaa ihmisiä mihinkään kategoriaan, vaan tutkailen heitä yksilöinä. Ihan tavallista elämää elelen, mutta todennäköisesti näen elämän ja ihmiset hieman erilailla kuin neurotyypit. Koulutukseni kannalta se on ollut myös plussaa, vaikka vanhakantaiseen tyyliin en varsinaisesti ole koskaan sopinut. Eli en voisi kollegoille hirveästi mainita, jos ja kun seurustelisin ihmisen kanssa, jolla näitä puolia on.. Vaikka itselle sopiikin sellainen puoliso.

Vierailija
28/29 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja varjelkoon persoonallisuushäiriöisiltä. Sellaisen kanssa on elämä sekaisin. Vaikea kysymys onkin, miten tällaiset ihmiset saisivat kumppanin ilman että siitä aiheutuu suunnatonta kärsimystä. Persoonallisuushäiriöisiä on kuitenkin kaiken kaikkiaan aika paljon. Monilla heillä on kumppani. Moni sitten vain kärsii, kun on hankalan kumppanin valinnut itselleen. Surullista. 

Vierailija
29/29 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siirtyä muihin kumppaniehdokkaisiin vielä kun on oma järki kunnossa, vaikka kuinka kiinnostaisi tutkailla mitä tästä voisi tulla, niin 100‰ varmasti ei mitään hyvää loppujen lopuksi. Sairailta ihmisiltä tulee turpaan josset itse jalostu vielä sairaammaksi, mutta narsistihan ei sitä kestä eli kenkää tulee viimeistään silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän