kotikuri
Kiihotun itse jo ajatuksesta että mies kurittaisi remmillä minua, onko täällä pareja joilla kotikuri käytössä ja miten se ilmenee?
Kommentit (37)
Suhteemme oli säshähtänyt pahasti vaimoni otti ohjat käsiinsä 2vuotta sitten tänään on on löytönyt aivan uuttapotkua suhteeseen olemme pystyneet uutistumaan Sex elämässä aivan pikku asiolla on saatu uutta potkua vitsaa käytämme enemmän kuin parivuottasitten tai useammin Vaimoni pukeutuu kotona toisin tekee itsestään himoittavan vaikka painoa on tullut kai melkein 20kiloa lisää pyllypyörähtelee lyhyen hamosen sisällä vielä sexsikkäästi katselen hänen touhujaan tietää sen kiihottaa minut äärimmilleen minun on hyvältävä,hellittävä pikkukultaani ennen makkaria teen sen mielelläni kulta ottaa minut kannattaa pitää liekkiä yllä Palkitsee Hyvällä Sexsillä mikään ei ole itsestään selvyys.
Vierailija kirjoitti:
Suhteemme oli säshähtänyt pahasti vaimoni otti ohjat käsiinsä 2vuotta sitten tänään on on löytönyt aivan uuttapotkua suhteeseen olemme pystyneet uutistumaan Sex elämässä aivan pikku asiolla on saatu uutta potkua vitsaa käytämme enemmän kuin parivuottasitten tai useammin Vaimoni pukeutuu kotona toisin tekee itsestään himoittavan vaikka painoa on tullut kai melkein 20kiloa lisää pyllypyörähtelee lyhyen hamosen sisällä vielä sexsikkäästi katselen hänen touhujaan tietää sen kiihottaa minut äärimmilleen minun on hyvältävä,hellittävä pikkukultaani ennen makkaria teen sen mielelläni kulta ottaa minut kannattaa pitää liekkiä yllä Palkitsee Hyvällä Sexsillä mikään ei ole itsestään selvyys.
Opettele ensin pisteet ja pilkut.
Ihme retardit tänne kans kirjotteleekin?!?
Meillä vaimo nauttii suunnattomasti kun otan tilanteen hallintaan. Nappaan perseestä kiinni ja työnnän miehuuteni häneen (kokoa riittää) niin hän ei pysty edes liikahtamaankaan vaan on ihan täysin vallassani. Pantaessa annan hänen kuulla minkälainen l*tka hän on ja läiskin samalla avokämmenellä häntä perseelle. Jos huutaa liikaa laitan vielä lisäksi suupallon hänelle ja kädet selän taakse käsirautoihin. Pysyy muuten hyvin kurissa näillä otteilla. ;)
Kyllä. Nainen saa nyrkistä ellei tottele ja nain kun tekee tekee mieli kysymättä vaimolta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Nainen saa nyrkistä ellei tottele ja nain kun tekee tekee mieli kysymättä vaimolta.
Seon Vähät mitä väkisin!
Meillä Ei Tapella Eikähuuteta On Sovittu säännöt Kämmäyksistä annetaan Vitsaa olemme käyttäneet5vuotta molemmat saavat pyrstölleen tasapuolisesti Tarvittaissa Käytetään Remmiä viimeisen vuoten Aikana on Käytetty Hevospiiskaa Pari kertaa molempien pyrstölle olempa saamassa tai antamassa session jälkeen Suukotellaan Luulen Tämän lähentäneen Meitä Ja Rakastamme Enemmän Toisiamme,Kunniotamme kaikki pohjautuu vapaehtoisuuteen.
Sain Eilen Rouvaltani Hevospiiskaa oli pukeutunut pelkkään lyhyeen hamoseen olin nakuna paljaitten reisien päällä lyhyt ratsupiiska telkkusi pyllylläni melkopitkään.
Kiinnostaa tietää, onko pariskunnilla joilla on ns. kotikuri käytössä parisuhteessa ollut remmikuri myös lapsuudessa/nuoruudessa vai onko piiskaleikit tulleet kuvaan vasta aikuisena.
Meillä vaimo hoitaa minun kurituksen. Perjantai on piiskapäivä vaikka en olisi antanut aihettakaan. Sitoo minut X asentoon sänkyyn ja piiskaa rottinkikepillä. Noin kymmenennen lyönnin jälkeen alan uikuttaa ja hän laittaa suupallon ja vie kurituksen loppuun. Sen jälkeen irroitaa minut ja ottaa suihin,laukean todella äkkiä kiimoissani ja sen jälkeen on hänen vuoro. Nuolen hänen kiimanesteitä valuvan pillun ja myös hän laukeaa äkkiä. Sitten halitaan ja rakastellaan koko ilta. Näin meillä ja toimii hienosti. Pysyn kotona enkä ravaa poikien saunailoissa enkä muuallakaan kun perseeni on aina raitanen ja kirjava. Ei voi muuta sanoa että nautin olla vaimoni alistama ja vai hänen oma. PS.Suosittelen
Molemmille kirjoitti:
Meillä Käytössä Sääntöjä ei ole olemassa Tietämme milloin toinen tarvitsee vitsaa tai Remmiä olemme melkein nakuna itse tykkään lantioliivistä,sukista viimeinen vuosi on annettu takaapäin istunsohvalla kullan pylly sylissä nilkat hartioitenitakana tykkään antaa ja saata tästä asennosta annamme usein vitsaa ja paljon Tämä on lähentänyt meitä Remmiä käytämme muutaman kerran vuotessa aina Vitsan jaRemmin jälkeen halaamme,Suukottelemme .
Päätit kertoa meille tähänhetkisen urasi high-lightsit
Ollut Käytössä Muutaman Vuoten Sain Viikon lopulla Rouvaltani Remmityksen töppäilyistäni.
Olemme ns uusiopari ja joka toinen viikko ilman lapsia, joten niinä viikonloppuina välillä nautitaan ja kokeillaan kaikenlaista kivaa, kun satutaan sille tuulelle. Ehkä n kerran kuussa vietetään yhteisesti sovittua 'fantasiailtaa' ja silloin jompikumpi vie vähän vieraammille jutuille seksinkin suhteen. Normiseksiä toki on myös ihan riittämiin säännöllisemmin.
Ehkä n vuosi sitten vaimo arastellen halusi vähän näyttää jotain itseään kiihottavia videoita ja niissä tuo kuri, alisteinen seksi ja piiskaaminen oli kaikissa esillä jossain muodossa. Sen jälkeen se otettiin 'ohjelmistoon' ja hän saa vapautuneesti nauttia kanssani noista jutuista ilman mitään turhia estoja/häpeilyitä piiskaamiseen liittyen, vaikka nolostelu ja häpeä tietty sitten itse juttuun kiihotuksineen kuuluukin.
Viimeksi nyt la oli sellaista. Muutaman viinin ja kivan illallisen jälkeen otin hiuksista kiinni ja komensin ottamaan alapään paljaaksi loppu-illan ajaksi. Riuhdoin farkut auki ja käskin riisumaan ne siinä edessäni. Vaimo posket punaisen totteli parin pikku tukistelun ja läpsyn jälkeen nännit nöpöllään. Komentelin kovaan ääneen pylllistelemään ja kertomaan onko ollut flirttailemassa työpaikan juhlissaan/kokouksissa. Jokaisesta 'tunnustuksesta' lävähti pari kertaa vitsalla. Ronskisti sormeilin litimärkää pillua välillä ja haukuin ''lutkaksi, ....ja huoraksi....' ja hän huohotti ja myönteli olevansa sellainen.... Kiva oli katsella pitkin iltaa kun hän kiemurteli ---pillu...paljaana kiimoissaan ja odotteli mitä seuraavaksi tapahtuu. Pihalle mentiin sikarille ja komensin hänet siihen vastapäätä istumaan paljaana, rinnat esiin. Sitten oli kunnon piiskauksen aika ja hän sai jo jonkinlaisen orgasmin siitä pelkästä vitsasta ja niistä jutuista, etenkin kun välilllä vähän vitsa käväisi jalkovälissä ja rinnoilla. Orkku oli iso, kun lopulta panin oikein voimalla ja otin mitä halusin....ääntä tuli ja melkein sellainen itkuorkku hänelle iso dildo pepussa ja minä sisällä pillussa.... Loppuilta katseltiin jotain leffaa ja hän kurnutti kainalossa tyytyväisenä pussaillen.
Seksi voi olla todella ihanaa ja kivaa leikkiä, ei näitä tietty joka päivä leikitä.
Jusa kirjoitti:
Jani-Petteri on päässyt taas koneelle. Nyt läksyjä lukemaan. Heti!
Jusalla tulee kai yllätyksenä, että seksi voi olla muutakin kuin romanttista ja äänetöntä lähetyssaarnaajaa.
Meillä on kotikuri osa isompaa sm-roolileikkiä. Muutaman kuukauden välein on aina kunnon kurinpalautusilta ja Herratar laittaa silloin orjansa huolella ruotuun. Niiden välillä on sitten joskus viikkoja jolloin joka päivälle on suunniteltu joku pieni alistusleikki. Viimeksi jouduin esim pitämään töissä pepputappia ja Herrattaren käytettyjä pikkareita ja viikon lopuksi sain laueta käsin ja sitten hän käytti sotkua strapon-liukasteena (uskokaa pois, siitä ei miehen nöyryytys enää pahene). Molemmat tykätään, vaikka ei tää varmasti oo ihan kaikkien juttu.
Meillä on kotona vain vaniljaa ja tasaarvo ulottuu myös seksiin. Mutta minulla on lupa käydä kurittamassa muualla. Käynkin. Olisi väärin sanoa että siihen ei liity seksiä koska kurittaminen kiihottaa minua ja kuritetuksi tulemista. Voi kuitenkin todeta että siihen ei liity sukupuoliyhdyntää - minulla on housut päällä.
On ollut käytössä noin15 vuotta on toiminut hyvin viimeisen vuoten aikana alkoi ruoka olla myöhässä kastikkeet pohjaan palaneita mieheni huomautti monasti antoi kahtesti mulle vitsaa asiasta ei auttanut kunnes parikuukautta sitten antoi minulle pari kertaa hevospiiskalla asiat tulivat kuntoon Sexsi elämäkin vilkastui vähintään kerran viikossa annan kullalleni kyytiä suosikkini on vitsakimppu alapääpiiskataan kokonaan reisiä myötyn jalkovälikastuu olenkiimassa tarjoilen pimppaa alta,päältä Kotikuri On 10+.