Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kotikuri

Vierailija
30.09.2015 |

Kiihotun itse jo ajatuksesta että mies kurittaisi remmillä minua, onko täällä pareja joilla kotikuri käytössä ja miten se ilmenee?

Kommentit (37)

1/37 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani-Petteri on päässyt taas koneelle. Nyt läksyjä lukemaan. Heti!

Vierailija
2/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa miehen alistaminen ja nöyryytys. Tosin voisin myös olla jonkun 50 v, tai vanhemman miehen pikkulutka.
- Lilith

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle annan valilllä nahka vyöllä piiskaa paljaallle pyllylle kun on mun polvien päällä vatsallaan, itsekin alasti

Vierailija
4/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perinteinen kotikuri kiinnosta. Kiinnostaa kuitenkin satutetuksi tuleminen. ;)

Vierailija
5/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin perinteinen BDSM kiinnostaa. Kuritus ilman seksiä jostain askareiden laiminlyönneistä ja päivittäiset säännöt jne... Plääh.

Vierailija
6/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 08:56"]Vaimolle annan valilllä nahka vyöllä piiskaa paljaallle pyllylle kun on mun polvien päällä vatsallaan, itsekin alasti
[/quote] meillä samanlainen tapa siitä jatketaan laittamalla sormet alakertaan. Ja kalu suuhun

Vierailija
7/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:10"]Ennemminkin perinteinen BDSM kiinnostaa. Kuritus ilman seksiä jostain askareiden laiminlyönneistä ja päivittäiset säännöt jne... Plääh.
[/quote]

Kuka sanoi että kotikuria ilman seksiä? En usko että kotikuri on niin yksiselitteinen että sitä on pakko harrastaa ilman seksiä

Vierailija
8/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 08:56"]Vaimolle annan valilllä nahka vyöllä piiskaa paljaallle pyllylle kun on mun polvien päällä vatsallaan, itsekin alasti
[/quote] meillä samanlainen tapa siitä jatketaan laittamalla sormet alakertaan. Ja kalu suuhun
[/quote]

Kumpi teillä on tätä järjestelyä ehdottanut vai onko tullut ihan luonnostaan. Itse haluaisin juuri tällaisen miehen mutta mistä niitä löytää osa olisi ihan kauhuissaan jos edes ehdottaisin tällaista kun ei saa naisena edes toivoa että mies alistaisi ( koska tasa-arvo )n30

Vierailija
9/37 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:04"]Ei perinteinen kotikuri kiinnosta. Kiinnostaa kuitenkin satutetuksi tuleminen. ;)
[/quote]

Niin?? eikös se ole olennainen osa että remmi sattuu riippuu tietenkin kuinka kovaa lyö

Vierailija
10/37 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 08:56"]Vaimolle annan valilllä nahka vyöllä piiskaa paljaallle pyllylle kun on mun polvien päällä vatsallaan, itsekin alasti
[/quote]

Kumpi teillä on tätä järjestelyä ehdottanut vai onko tullut ihan luonnostaan. Itse haluaisin juuri tällaisen miehen mutta mistä niitä löytää osa olisi ihan kauhuissaan jos edes ehdottaisin tällaista kun ei saa naisena edes toivoa että mies alistaisi ( koska tasa-arvo )n30
[/quote] luonnostaan tulee kun olemme paljon alasti. Kotona kaksistaan

Vierailija
11/37 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:04"]Ei perinteinen kotikuri kiinnosta. Kiinnostaa kuitenkin satutetuksi tuleminen. ;)
[/quote]

Niin?? eikös se ole olennainen osa että remmi sattuu riippuu tietenkin kuinka kovaa lyö
[/quote] kuinka kovaa lyödään remmillä riippuu vähän tilanteesta

Vierailija
12/37 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 08:44"]Mua kiihottaa miehen alistaminen ja nöyryytys. Tosin voisin myös olla jonkun 50 v, tai vanhemman miehen pikkulutka.
- Lilith
[/quote]Sama ;)
-Azazel

Vierailija
13/37 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on käytössä. Meillä mies on perheen pää ja hänellä on oikeus antaa piiskaa. Välillä kämmenellä, mutta remmi on myös käytössä. Piiskan jälkeen tai ennen sitä joudun myös nurkkaan miettimään tekojani. Onko teillä ap myös nurkka käytössä tai kiihottaako se sinua?

Vierailija
14/37 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:29"]

Täällä on käytössä. Meillä mies on perheen pää ja hänellä on oikeus antaa piiskaa. Välillä kämmenellä, mutta remmi on myös käytössä. Piiskan jälkeen tai ennen sitä joudun myös nurkkaan miettimään tekojani. Onko teillä ap myös nurkka käytössä tai kiihottaako se sinua?

[/quote]

Toivottavasti perheessä ei ole lapsia - eikä tule.

Vierailija
15/37 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin miehelle kotikuria kuten ap kirjoitti. Hän suuttui ja sanoi, että ei suostu alistamaan minua eikä myöskään koskaan suostu antamaan piiskaa. Monesti olen selittänyt miten tärkeää se olisi minulle, mutta ei auta yhtään. Valitettavasti se koko kotikuri ja en toiminta on minulle vähän fetissi jopa, enkä pysty saamaan orkkua, jollen edes kovasti ajattele asiaa seksin aikana. Ehkä tuli valituksi väärä mies, mutta eroaminen tällaisen takia tuntuu myös liian pitkälle menevältä asialta. Olen jumissa tilanteessa.

Vierailija
16/37 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettu käyttöön, leikkimielellä, siis kotikuri. Ah, ihanaa. Vähän "taputusta" takamukselle kun hölmöilee. Taas on mukava ilmapiiri. Pieni palautus ruotuun, luvallani ja pyynnöstäni, kotityötkin maittavat paremmin. Rahankäyttö pysyy kurissa ja elämä on mukavaa.

Seksi ei liity tähän suoraan, mutta on parantunut selvästi.

Kivaa on, ei riko mitään, korjaa aikaisempin vuosien kireyttä ja kipinää.

En ole alistettu.

Voisi tarvittaesssa toimia toisinkin päin. Mies hölmöilee ja asia hoidetaan keskustellen ja riittävällä " taputuksella" pois päiväjärjestyksestä.

Kaikki siis yhteisymmärryksessä.

Vierailija
17/37 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytössä.

Olen aina tiennyt, että tarvitsen elämääni vahvan rinnalla kulkijan.

Hyvistä suhteista huolimatta en vaan.koskaan saanut jotain tyhjiötä täytettyä (tämä asia ei ollut syy eroon).

Olin kauan ajatellut ja pyöriyellyt päässäni, etten ikinä löytäisi miestä, joka pysyyisi tätä tarvetta tyydyttämään.

Kuitenkin niin kävi, että miehen löysin ja alusta asti puhuimme aika avoimesti mitä kukin halutaan. Rohkenin sitten joskus linkittämään hänelle sivun aiheesta "kotikuri" ja kysyin mitä on mieltä. Vastaus oli hyvin positiivinen. WHAT A RELIEF!Kotikuri on käytössä ihan normaalissa arjessa joka päivä.

Mies on perheen pää ja loppu viimein sanoo viimeisen sanan.

En ole tyhmä, sekä olen ihan omilla aivoilla toimiva. Mulla on omat mielipiteeni ja mieheni arvostaa niitä todella.

Saan selkään (tai muita rangaistuksia) vain jos oon "narttumainen" ja käyttäydyn tyhmästi. Mieheni ei siis todellakaan hakkaa nyrkeillä kasvoon.

Vaan saan kädestä, remmistä, harjasta, raipasta, riippuen mitä on tehnyt.

Tämä sopii meille.

So lucky

Vierailija
18/37 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vieraissa jos löydät sellaisen joka rakastaa ja tarvittaessa antaa sinulle piiskaa.

Vierailija
19/37 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi kun läpsäisin pakaralle takaapäin naidessa. Vaimo pyysi lisää ja siitä sitten siirryttiin remmin käyttöön. Ihan kevyesti vaan, vaimoa kiihottaa eniten se ettei tiedä koska seuraava isku tulee, varsinkin kun saatan kesken kaiken vain sivellä nahkavyöllä... Kiihottaa minuakin kun vaimo ynisee käsittelyssä.

Vierailija
20/37 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Käytössä Sääntöjä ei ole olemassa Tietämme milloin toinen tarvitsee vitsaa tai Remmiä olemme melkein nakuna itse tykkään lantioliivistä,sukista viimeinen vuosi on annettu takaapäin istunsohvalla kullan pylly sylissä nilkat hartioitenitakana tykkään antaa ja saata tästä asennosta annamme usein vitsaa ja paljon Tämä on lähentänyt meitä Remmiä käytämme muutaman kerran vuotessa aina Vitsan jaRemmin jälkeen halaamme,Suukottelemme .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän