Kenet palstan ihmisistä haluaisit tavata? Miksi
Minä haluaisin tavata holvikaarihullun.
Ihailen hänen sinnikkyyttä ja mielikuvitusta.
Kommentit (67)
Moderaattorin. Olisi muutama painava kysymys.
Minua oikeasti kiinnostaisi nähdä millainen on 11cm:n vehkeellä varusteltu mies, eli mitä sieltä löytyy. Voihan olla että tyyppi onkin joku provosoiva rekkalesbo.
Toinen olisi Zinc, vai mikä Zinccis se nyt lieneekään. Onko yrttejä itämässä ja kasvihuone...
Ap:n ehdottomasti.
Ansaitsisi jo jonkin sortin palkinnon aloituksista.
Joskus jutut ihan kolahtaa meikäläiseen, mut välillä ne on kyl siideriihiivaa.
Naapuriinsa rakastunut.
Ehdottomasti!
No yks hopea kettu polki tänään pyörällä ohi trikoot vinkuen ja miehekkäästi kiroillen. sen haluaisin tavata, olin heti märkänä ;)
Minä haluaisin tavata yksinhuoltaja vanhemman, Helsingistä, auttaa ekonomisesti ehkä, tarjota oleskelun, minun kotona ja järjestää pikku loman lapselle ja vanhemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin tavata yksinhuoltaja vanhemman, Helsingistä, auttaa ekonomisesti ehkä, tarjota oleskelun, minun kotona ja järjestää pikku loman lapselle ja vanhemmalle.
Olen itse ollut yksinhuoltaja, poika nyt kohta 30v. , ei meillä sillen ollut taloudellesti vaikeaa, mulla oli työ onko ajan ja vähän perintöjä. Mutta on talouksia jotka tarvitsevat tukea, uskon.
Niko Petterin neliovisen Bemarinsa takapenkillä.
T: futarikundi
En ketään. Olette kaikki perseestä 😶
Ikäiseni naiset olisi kiva ilmestys elämääni ja tällä palstallahan on esiintynyt 28 vuotiaita naisia. Joidenkin kanssa on vieläpä hyvin synkannut, kun ollaan juteltu toisillemme.
Palstakeskustelut riittävät, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Allun
Mun mies haluaa kohdata Allun piirteet😉
Yrttimiehen! Polttelisin sen kanssa pitkän päivän.
Haluaisin jutella jonkun sellaisen kanssa livenä, joka laittaa ihan hirveän rumia kommentteja äitien uupumusta ja tasa-arvoa käsittelevn ketjuun tänään. Olisi tosi kiinnostavaa nähdä, millainen ihminen siellä kommenttien takana on ja onko tosielämässä yhtä ehdoton ja julma, vai uskaltaako vain anonyyminä purkaa pahaa oloaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nurkkakuppilan kävijät!
Mihin se aihe häipyi?
Onko joku känselöinyt senkin?
Putinin trollit. Millaiset kasvot niillä on.
Kaikki muistelijat. Eiköhän muistelut onnistuisi livenäkin ja voisi olla rattoisaa.
Kaikki nurkkakuppilan kävijät!
Mihin se aihe häipyi?