Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenet palstan ihmisistä haluaisit tavata? Miksi

Vierailija
08.04.2022 |

Minä haluaisin tavata holvikaarihullun.
Ihailen hänen sinnikkyyttä ja mielikuvitusta.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomppa K:n.  Sama huumorintaju edelleen.

Vierailija
42/67 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla- postaajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vi ha, isyys 40%, miestenraiskaus jne. tyypin turvalasin takaa, niin että olisin varmasti turvassa ja roiskeilta suojassa.

Vierailija
44/67 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannan peppäreiän nuuhkijan :D

Vierailija
45/67 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M21 ois kiva tutustua. Näkis onko hän samanlainen, kuin antaa ymmärtää.

Vierailija
46/67 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona hullun, että voisin ohjata hänet hoitoon.

Vierailija
47/67 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHYY OLEN NIIN UUPUNUT- tyypin. Varmaan jotain diagnoosia takana.

Vierailija
48/67 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiantajan! Astu esiin perkele!

Vierailija
49/67 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veisin jonkun näistä ”tilillä on 6,20€ seuraavaan palkkapäivään saakka” -tyypeistä ravintolaan syömään ja sitten isoon markettiin, jotta saataisiin edes ruokaa kaappeihin. Tuntuu kauhealta ajatella, että lapsiakin elää sellaisessa köyhyydessä ettei ole loppukuusta ruokaa.

Vierailija
50/67 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16keravan

Varmaan tosi kuuma kissi.

Vierailija
51/67 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiantajan! Astu esiin perkele!

En ikinä! Syö mämmiä!

Vierailija
52/67 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin jutella jonkun sellaisen kanssa livenä, joka laittaa ihan hirveän rumia kommentteja äitien uupumusta ja tasa-arvoa käsittelevn ketjuun tänään. Olisi tosi kiinnostavaa nähdä, millainen ihminen siellä kommenttien takana on ja onko tosielämässä yhtä ehdoton ja julma, vai uskaltaako vain anonyyminä purkaa pahaa oloaan.

Samaa aiheeseen liittyen minä haluaisin tavata tällaisen itsensä lapsen tasolle typistävän äidin, joka on nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen ja yhteiskunnan sorto, alistamien ja  epätasa-arvo aitaa.

Vierailija
53/67 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veisin jonkun näistä ”tilillä on 6,20€ seuraavaan palkkapäivään saakka” -tyypeistä ravintolaan syömään ja sitten isoon markettiin, jotta saataisiin edes ruokaa kaappeihin. Tuntuu kauhealta ajatella, että lapsiakin elää sellaisessa köyhyydessä ettei ole loppukuusta ruokaa.

Tämä on helposti toteuttavissa. Tavattoman monet järjestöt hakee vapaaehtoisia tukihenkilöiksi ja -perheiksi.

Vierailija
54/67 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin jutella jonkun sellaisen kanssa livenä, joka laittaa ihan hirveän rumia kommentteja äitien uupumusta ja tasa-arvoa käsittelevn ketjuun tänään. Olisi tosi kiinnostavaa nähdä, millainen ihminen siellä kommenttien takana on ja onko tosielämässä yhtä ehdoton ja julma, vai uskaltaako vain anonyyminä purkaa pahaa oloaan.

Samaa aiheeseen liittyen minä haluaisin tavata tällaisen itsensä lapsen tasolle typistävän äidin, joka on nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen ja yhteiskunnan sorto, alistamien ja  epätasa-arvo aitaa.

Spessuhan se heti tunnisti itsensä. Täytyy kyllä sanoa, että minäkin olisin utelias näkemään millainen ihminen näitä palstan etovimpia kommentteja tänne suoltaa. Jonkinlainen mielenhäiriö on pakko olla kyseessä, ei kai kukaan terve mies kirjoittele tuollaista oksennusta vuosikausia. 

Vierailija
55/67 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenet tahansa naisen joka on yhtä puutteessa kuin minä. Tässä alkaa jo olla mahdollista laueta pelkästään ajatuksesta seksistä, 

Vierailija
56/67 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikalapsihullun kaltereiden läpi, ja ihan vaan uteliaisuudesta.

Vierailija
57/67 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi Yrttimiehen. Kuulostaa leppoisalta, vaikka kuulostaa, että sitä yrttiä on tullut ehkä vähän liikaa nautittua...

Vierailija
58/67 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin viettää päivän huvipuistossa huvipuistohullun kanssa.

Vierailija
59/67 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurten ikäluokkien kadehtija ja mollaaja kusimiehen, se vois saada sakinhivutusta.

Vierailija
60/67 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä en tiedä, mutta Amadeus-hevosen haluaisin tavata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi