Kenet palstan ihmisistä haluaisit tavata? Miksi
Minä haluaisin tavata holvikaarihullun.
Ihailen hänen sinnikkyyttä ja mielikuvitusta.
Kommentit (67)
Sisältö jatkuu mainoksen alla- postaajan.
Mies vi ha, isyys 40%, miestenraiskaus jne. tyypin turvalasin takaa, niin että olisin varmasti turvassa ja roiskeilta suojassa.
M21 ois kiva tutustua. Näkis onko hän samanlainen, kuin antaa ymmärtää.
Korona hullun, että voisin ohjata hänet hoitoon.
YHYY OLEN NIIN UUPUNUT- tyypin. Varmaan jotain diagnoosia takana.
Mä veisin jonkun näistä ”tilillä on 6,20€ seuraavaan palkkapäivään saakka” -tyypeistä ravintolaan syömään ja sitten isoon markettiin, jotta saataisiin edes ruokaa kaappeihin. Tuntuu kauhealta ajatella, että lapsiakin elää sellaisessa köyhyydessä ettei ole loppukuusta ruokaa.
Sanni16keravan
Varmaan tosi kuuma kissi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantajan! Astu esiin perkele!
En ikinä! Syö mämmiä!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jutella jonkun sellaisen kanssa livenä, joka laittaa ihan hirveän rumia kommentteja äitien uupumusta ja tasa-arvoa käsittelevn ketjuun tänään. Olisi tosi kiinnostavaa nähdä, millainen ihminen siellä kommenttien takana on ja onko tosielämässä yhtä ehdoton ja julma, vai uskaltaako vain anonyyminä purkaa pahaa oloaan.
Samaa aiheeseen liittyen minä haluaisin tavata tällaisen itsensä lapsen tasolle typistävän äidin, joka on nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen ja yhteiskunnan sorto, alistamien ja epätasa-arvo aitaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä veisin jonkun näistä ”tilillä on 6,20€ seuraavaan palkkapäivään saakka” -tyypeistä ravintolaan syömään ja sitten isoon markettiin, jotta saataisiin edes ruokaa kaappeihin. Tuntuu kauhealta ajatella, että lapsiakin elää sellaisessa köyhyydessä ettei ole loppukuusta ruokaa.
Tämä on helposti toteuttavissa. Tavattoman monet järjestöt hakee vapaaehtoisia tukihenkilöiksi ja -perheiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jutella jonkun sellaisen kanssa livenä, joka laittaa ihan hirveän rumia kommentteja äitien uupumusta ja tasa-arvoa käsittelevn ketjuun tänään. Olisi tosi kiinnostavaa nähdä, millainen ihminen siellä kommenttien takana on ja onko tosielämässä yhtä ehdoton ja julma, vai uskaltaako vain anonyyminä purkaa pahaa oloaan.
Samaa aiheeseen liittyen minä haluaisin tavata tällaisen itsensä lapsen tasolle typistävän äidin, joka on nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen ja yhteiskunnan sorto, alistamien ja epätasa-arvo aitaa.
Spessuhan se heti tunnisti itsensä. Täytyy kyllä sanoa, että minäkin olisin utelias näkemään millainen ihminen näitä palstan etovimpia kommentteja tänne suoltaa. Jonkinlainen mielenhäiriö on pakko olla kyseessä, ei kai kukaan terve mies kirjoittele tuollaista oksennusta vuosikausia.
Kenet tahansa naisen joka on yhtä puutteessa kuin minä. Tässä alkaa jo olla mahdollista laueta pelkästään ajatuksesta seksistä,
Poikalapsihullun kaltereiden läpi, ja ihan vaan uteliaisuudesta.
Ystäväsi Yrttimiehen. Kuulostaa leppoisalta, vaikka kuulostaa, että sitä yrttiä on tullut ehkä vähän liikaa nautittua...
Voisin viettää päivän huvipuistossa huvipuistohullun kanssa.
Suurten ikäluokkien kadehtija ja mollaaja kusimiehen, se vois saada sakinhivutusta.
Ihmisistä en tiedä, mutta Amadeus-hevosen haluaisin tavata.
Tomppa K:n. Sama huumorintaju edelleen.