Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Olen Mensan jäsen eli älykäs, miksi se ärsyttää sinua?
08.04.2022 |
Hmph, ottaaks vähän päähän?
Kommentit (42)
Mua ei voisi vähempää kiinnostaa sunkaan älykkyys eikä elämä muutenkaan eli ei ärsytä yhtään. Sua taitaa ottaa päähän nyt kun jouduit pettymään:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Älykäs ei kersku lahjoillaan anonyymillä Vauva-palstalla.
Tai sitten se älykäs ei ole kovin viisas.