Myyjä/ostaja laittaa viestiä yöllä, onko outoa?
Minulla on öisin puhelimen äänet päällä siitä syystä, että päivystysvuoro sattuu joskus. Meillä ei ole firman puhelinta, vaan omaan numeroon tulee hälytys, enkä ole hoitoalalla, jos se nyt kiinnostaa jotakin. Minua on nyt vaan alkanut kismittää se, että olen tehnyt kauppaa nettiautossa sekä torissa ja kauppakumppani saattaa vastata keskellä yötä. Ymmärrän, että voi myös olla yötyössä, mutta ei nyt tule mieleenkään alkaa öisin laittamaan viestiä, jos ei ole joku hätä. Olenko vaan vanhanaikainen että odotan aamu klo 8 jälkeen tällaiset asioinnit?
Kommentit (9)
Puhelimessa on sellainen toiminto, että voi hiljentää vain tietyt numerot.
Mä laitan usein viestiä öiseen aikaan, koska olen silloin vielä hereillä (tullut iltavuorosta tms).
Aamukasilta viestiä laittavat pitäisi kivittää! Silloin nukutaan.
Tuleeko siis ihan tekstareita vai sähköposteja?
Silloin kun tein pelkkää yövuoroa niin tuli paljon selailtua toria ym ja
viestejä laittelin yöaikaan mutta en pitänyt sitä mitenkään häiritsevänä, laitoin siis vain sposteja (tekstareita keskellä yötä on kyllä big no no) mutta laitoin niihin viesteihin myös aina pahoittelut että tähän aikaan laittelen viestiä, selitin yötöistä. Lähinnä sen takia ettei myyjä pidä minua hörhönä pilaviestittelijänä vaan vakavana ostaja :)
Laita siis spostit hiljaiselle, jos tekstareita tulee yöaikaan niin onpa tökeröä.
Laita ne ilmoitusten äänet pois.
Saan minäkin noita viestejä toriin yöaikaan eikä siinä ole mitään kummallista. Vastaan niihin kun herään.
Jokainen voi laitella viestejä parhaaksi katsomallaan ajalla. Ei kenekään tarvitse olla 24/7 tavoitettavissa,) ellei kyse ole päivystystyöstä). Puhelimen asetuksiin kannattaa tutustua, etti puhelin pimputa ilmoituksia joka ikisestä viestistä tai toiminnosta ja päästää läpi vain halutut kontaktit.
Mulle torista vain huijari on laittanut yöllä viestiä.
Halusi ostaa lastenvaunut jonnekin Romaniaan ja halusi jonkun paypal-maksun voidakseen maksaa sitten minulle.
Vastasin, että vain nouto ja käteismaksu, suomeksi.😅
Mun mielestä meilata voi vuorokauden ympäri, mutta viestejä/puheluita en laita 23 jälkeen. Eihän lankapuhelimeenkaan soiteltu yöaikaan. Itsellä puhelin aina äänettömällä, mutta kaikilla ei ole.
Jotain narkkeja, kohta ne vinkuu osa maksua, rajoja et nää ikinä, tai hintaa alas...