Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAMALIMMAT junamatkustajat!

Vierailija
30.09.2015 |

Saa listata kamalia junakokemuksia tai junan asiakastyyppejä. Matkustan työn vuoksi paljon junalla (ja muutenkin) ja näihin en mielellään törmäisi:

- Sekakäyttäjät/narkit/alkon suurkuluttajat.
- Kovaan ääneen puhelimeen hölöttävät.
- Ne jotka eivät siirrä tavaroitaan pois viereiseltä penkiltä edes ruuhka-aikaan.
- Ne jotka antavat lastensa riehua pitkin poikin sanomatta mitään.
- Toisia matkustajia ääneen kommentoivat.
- Tyypit jotka eivät osaa laittaa roskia roskikseen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäätä jotka eivät anna raskaana olevalle istuma paikkaa

Vierailija
2/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka pelaavat, katsovat videoita yms. äänet täysillä. Tein tästä joskus aiemminomankin aloituksen, että voisitteko lapsillenne antaa kuulokkeet, kun katsovat videoida. Ei koko vaunu halua kuulla puuhapeten tunnaria isoon ääneen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle takanani istuneelle bussimatkustajalle annoin nenäliinan, kun räänryystöäänet oli niin kauheita. Mukava poika, otti liinan mutta ei tajunnut vaan sama meno jatkui. Ilmeisesti muodostunut hänelle niin rutiiniksi nuhaisena. Oli kyllä hirveä matka!

Vierailija
4/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:36"]
Kurittomat kakarat, jotka juoksevat käytävillä. Joskus kuuluu kammottava jytinä yläkerran leikkivaunusta, kun penskat juoksevat edestakaisin.

[/quote]

Eikö sen leikkivaunun idea ole juurikin se, että siellä saa lapset vapaasti temmeltää? Siellähän on portitkin kummassakin päässä, ettei juoksentelevat lapset pääse karkaamaan. En ole matkustanut omien lasteni kanssa leikkivaunussa, mutta kävin kerran ihan mielenkiinnosta sen katsomassa, jos joskus täytyisi pidempi matka taittaa junalla. Olisiko sitten parempi, että lapset raivoaisivat penkeissään kun eivät pääse liikkumaan? Vai pitäisikö lapsiperheiden vaan pysyä poissa junista? Mä ehdottaisin, ettet varaa paikkaa leikkivaunun alakerrasta, ei sitten tarvitse jytinää kuunnella.

Vierailija
5/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanin tai pitsan syöjät. Pari kertaa meinannut oksennus tulla niiden hajusta.

Vierailija
6/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuva henkilö, jolla roikkuu pää ja valuu kuola.

Vierailija
7/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noiden viehätysten takia matkustan aina kaukojunissa Ekstra-luokassa. Se lisähinta kannattaa maksaa ainakin matsi-iltoina "lätkälinjalla" Helsinki-Tampere. Jo tunti samassa osastossa HIFKin, HPK:n, Ilveksen tai Tapparan fanien kanssa on liikaa. Koettu on.

Vierailija
8/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli junassa ruuhka-aikaan kolmen polkupyörän jengi junan eteiseen. Siinä ei sitten ketään mahtunu sen jälkeen sisään eikä ulos kun kyseinen tila oli aika pieni pyöriä ajatellen. Pyörien omistajat tuhahtelivat kun ihmiset halusivat ulos :D

Vierailija
9/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tuolin selkänojaan potkijat.

Vierailija
10/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuhanenät, jotka ryystävät rään äänekkäästi takaisin!!!! Olen joutunut vaihtamaan vaunua.

Vierailija
11/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöt, jotka puhuvat puhelimeen viereisistä matkustajista kuvitellen ettei kyseessö oleva henkilö sitä kuule.

Vierailija
12/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy aina se tsäkä et viereen tulee joku spurgu p*skat housuissa haisemaan. Voisko näille kuutamolla oleville olla vaikka oma vaunu jossa voisivat haista ja örveltää keskenänsä?

Vierailija
13/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ihmiset jotka leikkaavat kynsiään tai kainalokarvojaan omalla paikallaan (olen nähnyt molempia)

- Ihmiset, jotka meikkaavat (irtopuuteri lentää todella pitkälle) ja suihkuttavat hiuslakkaa

- Juopottelevat, eli äänekkäät

Terveisin aina banaania junassa syövä

Vierailija
14/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut samassa vaunussa reissusta tulijoita jotka suihkuttelivat hajuvesiä ilmaan. En ole hajusteallerginen, mutta liika on liikaa. SAmoin kynsien lakkaus on aika ajattelematonta. Se löyhkä on inhottava, jättäkää se homma kotiin. 

Minä ostin auton. Ei ole  väärti maksaa sarjalipullakin lähes 70 euroa 7 tunnin matkasta. Autolla menee 4,5-5 tuntia. Vessapaperia ja kosteuspyyhkeitäkin on oltava matkassa, sillä joskus on vaikea löytää toimivaa vessaa, paperi on loppu tai vettä ei tule käsialtaan hanasta. Ruokakin on usein täällä pohjoisessa ruuhkajunista loppu. 

Vierailija
15/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka kaukojunissa laskevat tuolin selkänojaa, vaikka takana istuisikin joku. Röyhkeimmät eivät edes nosta sitä takaisin ylös, vaikka niille sanoisikin, että sori nyt vain, olen täällä polvet suussa, voisitko nostaa selkänojan takaisin.

Kurittomat kakarat, jotka juoksevat käytävillä. Joskus kuuluu kammottava jytinä yläkerran leikkivaunusta, kun penskat juoksevat edestakaisin.

Möykkääjät. Puhutaan kovaan ääneen joko vieruskaverille tai sitten puhelimeen, jotkut puhuvat kunnon megapuheluita ja selittävät sukulaisten sairaskertomukset siinä samalla koko vaunulle.

Mykät ja arat ihmiset, jotka eivät saa suutansa auki, jos on jokin ongelma. Ja se, ettei toisia auteta, vaan tuijotetaan vain mykkänä, jos jollakulla on jokin ongelma.

Vierailija
16/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltamyöhän junassa alkoi mua ja munbkaveria nuorina uhkailla mustalaismiehet. Näyttivät.puukkoakin jne.

Vierailija
17/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:31"]

Nuhanenät, jotka ryystävät rään äänekkäästi takaisin!!!! Olen joutunut vaihtamaan vaunua.

[/quote]

Mä olen esim. linja-autossa antanut rään ryystäjille nenälliinoja ja hyvin kiitollisena he ovat ne ottaneet.

Vierailija
18/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu auki purkkaa syövät. Meikkaajat. Pahin on varmaa kun yks nuori likka lakkas kynsiään

Vierailija
19/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-isät jotka tulee lapsineen jäätelölle samaan pöytään juuri silloin, kun alan olla pikkuhiprakassa.

Vierailija
20/28 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 14 vuotiaana matkustin ekaa kertaa yksin pidemmän matkan kaukojunassa. Minulla oli päälläni punaruudullinen pusero. Nuori aivan päissään oleva jannu kompuroi istumaan viereen ja soperteli kuinka hänellä on punaruudulliset lakanat sängyssään kotona ja alkoi sitten nuokkua ja torkkua minuun (punaruudullisiin lakanoihinsa) nojaten. Olin ihan kauhuissani enkä tiennyt mitä tehdä. Puhe ei tälle känniääliölle mennyt perille ollenkaan. Onneksi konnari tuli pian vaunuun ja talutti juopon jonneki muualle. Kiitos konnarisetä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi