Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tiedän olenko hyvä sängyssä?

Vierailija
30.09.2015 |

Elikö olen nuori parikymppinen nainen ja ongelmani on tai minusta tuntuu että olen liian löysä :D poikaystäväni kanssa puuhaillessa hän saattaa lopettaa yht äkkiä homman kesken tai hänellä ei enää seiso...en asiaa viitsi suoraankaan kysyä... Sitten kuitenkin yhdynnässä minua välillä sattuu kun runtataan liian syvälle...mistä voisin tietää oonko mä jo niin huonossa kunnossa? Osaan kyllä käyttää niitä lihaksia ja tunnen ne kyllä hyvin...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat niin epävarmalta että todennäköisesti et ole hyvä sängyssä. Epävarmuus ei ole seksikästä. Yritä heittäytyä ja nauttia, kyllä se mieskin siitä vielä innostuu. Jos joku asento sattuu niin vaihtakaa toiseen.

Vierailija
22/22 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:17"]

Vaikutat niin epävarmalta että todennäköisesti et ole hyvä sängyssä. Epävarmuus ei ole seksikästä. Yritä heittäytyä ja nauttia, kyllä se mieskin siitä vielä innostuu. Jos joku asento sattuu niin vaihtakaa toiseen.

[/quote]"Heittäytyjä" hyvä sängyssä? Mies, joka sormettaa ja nuolee ja panee ja nainen, joka voihkii?

Olen aina ajatellut, että hyvä sängyssä tarkoittaa toisen huomioon ottamista ja kunnioittavia otteita. Vai ratkaiseeko vain se, että on mukana seksissä? Mies pamputtaa menemään ja nainen voihkii mukana, onko tässä molemmat "hyviä sängyssä"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla