Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko väärin jättää mies epähygienisyyden takia?

Vierailija
30.09.2015 |

Otsikossa kysymys. On niitä muitakin ongelmia onneksi kun vain tämä, mutta helvetti. Mies ei pyyhi pissaamisen jälkeen, hyvä jos pesee käsiään. Sanoin että ei hirveän korrektia käytöstä, kun miettii että ne hänen paikkansa koskevat minun paikkojani ja naisena varmaan täällä moni tietää että ylimääräset bakteerit down there aiheuttavat monen moista (hiiva yms) ja näitä ongelmia on ollutkin. Hän vastaa että "etkö oo ikinä kuullu miten miehet käy kusella"... tästä nyt aikamme tapeltua kysyn, ylireagoinko? En nyt ehkä oikeasti tuollaisen takia jättäisi mutta että niin, mitä sanotte tähän ylipäätään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos läheisempi kanssakäyminen mukaan lukien seksi tuntuu kuvottavalta kumppanin epähygieenisyyden takia (esim. haju), niin se on täysin riittävä syy kieltäytyä. Jos suoraan sanominenkaan ei auta, niin pakkohan on lopettaa suhde. En edes nukkuisi haisevan miehen vieressä. Jotain rajaa sentään!

Vierailija
2/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kuuluu samaan kastiin. Siis puistattaa joka kerta, kun kuulen että vetää pöntön ja marssii tyytyväisenä suoraan ulos vessasta. Siinä välissä kun pitäisi todellakin pestä ne kädet.

Kakalla käydessään kuulemma pesee sen käden, jolla on koskenut käsisuihkuun. Siis wtf? Miksi vain toisen käden?? :D Se käden pesukin on vaan huuhtelua, ei siis käytä saippuaa _koskaan_.

Mulla on varmaan se pallon epäloogisin epähygieenikko miehenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi nyt ehtii kumman jättää. :(

Vierailija
4/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 lisää vielä, että jos pesemättömyys häiritsee niin juokse ap karkuun nyt ja lujaa! Kunnolla rakastuttuaan se ei enää ole mahdollista, ja sitten saakin kauhistella kun se ihana mies opettaa lapsetkin possutavoilleen :@

Vierailija
5/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:32"]

Mun mies kuuluu samaan kastiin. Siis puistattaa joka kerta, kun kuulen että vetää pöntön ja marssii tyytyväisenä suoraan ulos vessasta. Siinä välissä kun pitäisi todellakin pestä ne kädet. Kakalla käydessään kuulemma pesee sen käden, jolla on koskenut käsisuihkuun. Siis wtf? Miksi vain toisen käden?? :D Se käden pesukin on vaan huuhtelua, ei siis käytä saippuaa _koskaan_. Mulla on varmaan se pallon epäloogisin epähygieenikko miehenä.

[/quote]

Siis tää oli ihan ku mun kirjottama. Mutta sama stoori täälläkin, käsiä huuhdotaan hanan alla ehkä kahden sekunnin ajan jonkun ripulipaskankin jälkeen ja saippuasta mies on myös ihan suoraan myöntänyt ettei käytä ikinä. Tapellaan aiheesta viikoittain, kun toinen ei vaan tajua että mä en halua esimerkiksi syödä samoja ruokia joihin toinen on kirjaimellinen kakkaisilla käsillä koskenut.

Vierailija
6/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sä sen hiivan pilluus aiheutat, ei mies. Ihme syyttäjä.

Vierailija
7/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies menossa tosissaan ostamaan hiivavoidetta apteekista itselleen koska väittää minulla alunperin olleen hiivan olevan hänellä nyt oireettomana, tämä siis lähti siitä että sanoin että ymmärrätkö kuinka toisilla naisilla herkästi saattaa tulla hiivaa tai muuta vastaavaa jos sinne pääsee jotain epämäärästä bakteerikantaa.... ap

Vierailija
8/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah :D tuli mieleen tästä ketjusta autokoulun miesopettajat. Aina viime tingassa käyvät wc:ssä ennen ajotuntia, ja sit ei pestä käsiä eikä sieltäkään.. Tosi mukava haistella jonkun toisen kusta, mikä haisee housujen läpi:D ja haju on aika voimakas. Että tämmöstä

Vierailija
9/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesettekö ite joka pissa kerta alapään?

Vierailija
10/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:12"]Mitä se pippelin pyyhkiminen auttaisi?
Hassu
[/quote]

10 ajattelee pippelin pyyhkimisen auttavan esim bakteereihin?

Vierailija
11/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
12/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunhan pesee itse kusiset kalsarinsa eikä odota poskihoitoa tai hirveästi muutakaan.

Vierailija
13/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:08"]No kunhan pesee itse kusiset kalsarinsa eikä odota poskihoitoa tai hirveästi muutakaan.
[/quote]

Sanoin tämän, että turha tosiaan odottaa. Hän sanoo myös että ei tietenkään aiheuta minulle hiivaa. Sanoin vertauskuvana myös että mitä jos minä en huolehdi hygieniastani ja teen hänelle vaikkapa ruokaa ja hän saa vatsataudin, voin sanoa tietenkin että vatsatauti ei ole minun vikani. Mutta ei se poista sitä että olen siinä tapauksessa epäkunnioittava tai käytöstavaton häntä kohtaan. -ap

Vierailija
14/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se pippelin pyyhkiminen auttaisi?
Hassu

Vierailija
15/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin ja näin

Vierailija
16/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
17/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Väärin"??? Ollaanko nyt jossain leikkikoulussa, jossa asiat on joko oikein tai väärin? Eiköhän aikuinen ihminen ihan itse osaa päättää, miten toimii, ilman että minkään tarhatädin tarvitsee auttaa.

Vierailija
18/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:55"]"Väärin"??? Ollaanko nyt jossain leikkikoulussa, jossa asiat on joko oikein tai väärin? Eiköhän aikuinen ihminen ihan itse osaa päättää, miten toimii, ilman että minkään tarhatädin tarvitsee auttaa.
[/quote]

Kumpaahan osapuolta puollat kommentillasi? Tai mitä ylipääyään tarkoitit
Omasta mielestäni ei nyt jättää ihan ehkä tarvi. Luulis et vois keskustella ton halki

Vierailija
19/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin. Tuosta tuppaa ajan myötä tulemaan ylitsepääsemätön ongelma. Tapojen ja tottumusten pitäisi olla suurinpiirtein samanlaiset jotta suhde onnistuu.

Vierailija
20/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:12"]Mitä se pippelin pyyhkiminen auttaisi?
Hassu
[/quote] Hajuun.