Te joilla on Nordeassa tili, onko rahanne vielä tilillä?
Tilit on tyhjänä ja pankki selvittää asiaa. Miten tämä on mahdollista?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e80fd3f0-17c4-4a9c-8142-6f98ae4884fb
Kommentit (198)
Tyhjää täynnä, mutta ei Nordean vika.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nordeassa vain velkaa.
Jospa sekin nollautuisi 😃
Ota kunnon känni. Velkasi muuttuvat saataviksi. Siis jos tilisi on vielä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Oho nollaa näytti molemmat Nordean tilit. Toivon totisesti että osaavat palauttaa rahat tai olen kusessa.
Pelaako kortit?
Sakottaakohan Nordean automatiikka tilinylityksistä?
Käyttötili ok,etutili näyttää nollaa :(
Minkä takia te pidätte tilejänne noissa pankeissa, joista tulee jatkuvalla syötöllä, että on häiriöitä, tilit näyttävät nollaa, palvelut katkeavat? Nordea, Op ja Danske otsikoissa tämän tämä. Mulla tilit yksityisessä säästöpankissa, ikinä ollut mitään häikkää, verkkopankki sulki vain ennalta ilmoitettuina huoltoaikoina.
Sitten kun veronpalautukset on maksettu ja kun todennäköisesti saan karenssin niin ajattelin todennäköisesti sulkea koko pankkitilin ja yrittää elää ilman. Inhoan Nordeaa, mutta parempaakaan pankkia en ole vielä löytänyt. Toki veronpalautukset maksetaan vasta elokuussa ja sitä ennen ehtii tapahtua vaikka mitä. Olen siis työtön ja ainoa tuloni on työmarkkinatuki.
Vierailija kirjoitti:
Käyttötili ok,etutili näyttää nollaa :(
Paina sitä etutili niin saattaa näyttää saldon oikeassa reunassa, vaikkei tiliä voi käyttää.
Liityyköhän mitenkään noihin ilmeisesti Venäjän tekemmin kyber-/palvelunestohyökkäyksiin eri ministeriöihin? Tai Zelesnyin puheeseen?
Valmisteleeko r****ä isompaa iskua?
Vierailija kirjoitti:
Maailma kaatumassa hienouteensa .
Vain Nordea.
Noinkohan Nordealla säilyy asiakkaiden luottamus? Nyt tilejä on kadonnut ja osa näyttää nollaa, eli rahat on vissiin vaan mystisesti pyyhkiytyneet bittiavaruuteen.
Vähän aikaa sitten katevarauksia veloitettiin tuplana. Aikamoiseksi sekoiluksi on mennyt Nordean touhu.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun veronpalautukset on maksettu ja kun todennäköisesti saan karenssin niin ajattelin todennäköisesti sulkea koko pankkitilin ja yrittää elää ilman. Inhoan Nordeaa, mutta parempaakaan pankkia en ole vielä löytänyt. Toki veronpalautukset maksetaan vasta elokuussa ja sitä ennen ehtii tapahtua vaikka mitä. Olen siis työtön ja ainoa tuloni on työmarkkinatuki.
Kyllä elämä ja asioiden hoito on hankalaa, jopa mahdotonta ilman pankkitiliä.
Kela tuskin avaa käteiskassaa vuoksesi? Tai mikään muukaan virasto.
Lähtekää ny jo ..ttuun sieltä pankista. Niillä on jatkuvasti suuria ongelmia sähköisissä palveluissaan.
Vierailija kirjoitti:
Maailma kaatumassa hienouteensa .
Hienouteensa ja hienouteensa. Just eilen juttelin kaverin kanssa siitä, että kuinka nämä kaikki järjestelmät voikaan olla näin luokattoman herkkiä erilaisille häiriöille (niin sisäisille kuin ulkoisillekin) sekä huonosti toimivia.
Siis miksi tällaiset kelpuutetaan ja niiden varaan on heittäydytty eikä sen sijaan ole odotettu että saadaan oikeasti luotua sellaiset systeemit jotka toimii ja on varmoja? Miksi on väkisin vaadittu yhteiskuntaa sähköiseksi kun kerran sellaiseen ei (vielä) ole realistisia mahdollisuuksia? Kenellä on ollut tämä kiire ja miksi?
Nordea tässä hei!!
Valitettavasti sinua ja tiliäsi ei ole olemassa. Sori!
Kaikkien rahat ovat tallella. Venäjä vain hakkeroi pankkisivuston hetkeksi epätoivoisena protestinaan sille, että Zelenskyi puhui Suomen eduskunnalle. Eli ei hätää, kaikki palautuu kohta ihan ennalleen.
Putin se vain vähän etutileiltä lainaili länsivaluuttaa. Maksaa takas ammuksina.
Se oli sodassa häviöllä olevan hyökkääjämaan jämäkkä jalanpolkaisu maahan, kun voitolla olevan urhean Ukrainan kunniakas presidentti puhui eduskunnallemme. Slava Ukraini!
ootteko taas ihan pöllöpäitä... mitä sitten jos tili 'näyttää' nollaa. kun sielläkuitenkin on edelleen ihan ne samat rahat kuin eilenkin, kun seuraavan kerran nostatte rahaa.
Kaikki laskut hoituu e-laskuina automaatti maksatuksella itsestään, ne ei voi viivästyä, olkoon millainen hyökkäys tahansa.
Kai ne sivut kaatuu edelleen jos jokainen on runkkaamassa niitä tilejään samaan aikaan....onkohan mun tilillä rahaa enää
Olepas Nalle ihan hiljaa nyt.
Teillä on Nordeassa vähän turhan usein näitä ongelmia. Toki niitä on OP:llakin.
Ainakaan minulla ei ole mitään absoluuttista luottoa mihinkään pankkiin, että jättäisin ruokaostokseni riippuvaiseksi vain korttien toiminnasta.
Vieläkö muuten joku on innostunut käteisen poistamisesta?