Kuinka aikaisin plussa raskaustestillä, jonka herkkyys 25mIU/mL???
Siinäpä se kysymys olikin. Itselläni kaksi Clearbluen +/- testiä kaapissa, joiden herkkyys käsittääkseni on tuo 25mIU/mL.Paketissa lukee, että testaa jopa kolme päivää aiemmin. Kuinka aikaisin olette saaneet plussaa tuolla herkkyydellä? Mielenkiinnosta siis kyselen :)
Itsellä nyt kp25/29-34 dpo9(?)
Kommentit (5)
Toiset saa vahvan plussan DPO 10 toiset plussaavat yli päätään 2 viikkoa sen jälkeen, kun menkkojen piti alkaa. Että riippuu omasta kehosta!
AIHA Rv 6+4
PikkuPilu:
Siinäpä se kysymys olikin. Itselläni kaksi Clearbluen +/- testiä kaapissa, joiden herkkyys käsittääkseni on tuo 25mIU/mL.Paketissa lukee, että testaa jopa kolme päivää aiemmin. Kuinka aikaisin olette saaneet plussaa tuolla herkkyydellä? Mielenkiinnosta siis kyselen :)
Itsellä nyt kp25/29-34 dpo9(?)
Limesitruuna:
Hei, postasin juuri itse kysymyksen raskaustestin tekemisesta tuonne muutamaa minuuttia myohemmin ja huomasin taman kysymyksen, josta en kasittanyt mitaan :-P Ihan mielenkiinnosta kysyn, etta mitahan nuo salakielikoodijutut postissasi tarkoittaa ;)
Ensiksi PikkuPilulle (veikeä nimimerkki muuten): Apteekin omassa pitäisi olla kanssa 25mIU/ml ja testasin sillä plussan kp28/28 eli dpo13.
Sitten limesitruunalle:
25mIU/ml kertoo herkkyydestä, mihin testi reagoi. IU=International Unit eli kansainvälinen yksikkö (sovittu mittamääre), mIU=milli(tuhannesosa) International Unit. Eli testi reagoi kahteenkymmeneen viiteen tuhannesosaan kansainvälistä yksikköä millilitrassa.
kp25/29-34 merkkaa kierron päivää. Normaalisti PP:llä kierto kestää 29-34 päivää, ja tänään menossa päivä 25. Kp1 on siis se päivä kun menkat alkaa.
dpo9= Days Past Ovulation eli päiviä ovulaation jälkeen, joita on tässä tapauksessa kulunut yhdeksän.
Että näin.
-v- 9+6 (raskausviikkoja 9 täyttä viikkoa ja kuusi päivää kulunut)
Kiitos varjokas vastauksistsa, johan valkeni ja paasen ehka minakin sisalle tahan koodimaailmaan ;) kovasti haluaisin jo ilmoitella noita x+y viikkoja ja paivia :)
Mä plussasin apteekin omalla haalean haalean haamun dpo 10. Acon10 ei kyllä näyttäny mitään vaikka pitäis olla herkempi...
Hei, postasin juuri itse kysymyksen raskaustestin tekemisesta tuonne muutamaa minuuttia myohemmin ja huomasin taman kysymyksen, josta en kasittanyt mitaan :-P Ihan mielenkiinnosta kysyn, etta mitahan nuo salakielikoodijutut postissasi tarkoittaa ;)