Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, pakko päästä halailemaan jonkun ihanan miehen kanssa

Vierailija
08.04.2022 |

Pyydänkö Tinderistä? Onko ihan hölmöä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pyysin vajaa kaksi kuukautta sitten yhden espanjalaisen, joka oli ollut Lapissa lomalla ja oli sen jälkeen Helsingissä viettämässä kaksi yötä. Kun aloitimme chatin, kerroin, että haluaisin vain halia. Pyysin, sopisiko, että puhutaan yksi videopuhelu, jonka aikana vain tunnustelin ja tunnelmoin, haluanko nähdä livenä. Ehkä vartin puhelun päätteeksi pyysin, että mies tulisi luokseni.

Vietimme pari tuntia ihan vain halaillen ja pussaillen. Hän piteli ja silitteli ja katsoi minua tosi ihanasti :) Seuraavana päivän hän laittoi vielä viestin, että oli nauttinut tosi paljon ja toivoi, että pystyisimme näkemään vielä uudelleen. Äsken laitoin hänelle viestin, että voitaisiinpa taas halailla ja hän kirjoitti takaisin, miten ikävä hänellä on sitä iltaa ja että kaikki oli tuntunut täydelliseltä. Minulla tuli ihan tunteet pintaan kun luin viestin.

Eli hyväkin kokemus voi olla <3

Oliko rekkamiehen pastilleja karvaisessa peffassa? Yleensä Espanjalaiset on niin karvasia että varmaan oli kökkäreitä.

Vierailija
22/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenks mie? MInulla on hieman ripulia niin välillä pitää päästä päästämään varpusparvet pihalle ja 15 löyhyttää ulkona että haihtuu jälkikatku sitten voidaan taas olla sylikkäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty tulemaan, kun ajatukseni karkaavat kummiskin sishen että onkohan sinulle tehty anuksen ympäristön vaalennus vai onko se ympäristö sellanen rusehtava.

Vierailija
24/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran täällä vaan ollaan. Pyydä! Tule kertomaan sitten jälkikäteen, millaista oli.

Vierailija
25/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen halailutarve on merkki sairaalloisesta läheisriippuvuudesta. Mitäs jos Tinder-miehen sijaan menisit tapaamaan psykiatria?

Vierailija
26/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin halata jos lupaat että se jää siihen.

Ja silitätkö myös? :3

En ainakaan persettä.

Vierailija
28/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakonomainen halailu.

Vierailija
29/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollanen halailutarve on merkki sairaalloisesta läheisriippuvuudesta. Mitäs jos Tinder-miehen sijaan menisit tapaamaan psykiatria?

Justiinsa. Ja sen sijaan huomattavasti normaalimpaa olis vaan ottaa suosiolla parrua peräsuoleen. On sairaaksi mennyt tämä maailma.

Vierailija
30/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja mies vai nais?

Vierailija
31/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ihanaa 🤩Näin pitkästä aikaa töissä ihastukseni ja ois vaan tehnyt mieli mennä ja halia. Ehkä vähän muutakin 😚

Vierailija
32/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justiinsa. Ja sen sijaan huomattavasti normaalimpaa olis vaan ottaa suosiolla parrua peräsuoleen. On sairaaksi mennyt tämä maailma.

Sivusta: Erinomainen kommentti, kiitoksia! Sanoit asian nappiin 100%. 

Aikalaista sekin vielä, että koetetaan häpäistä hellyyden kaipaajia ja herkempiä ihmisiä mt-kortin heiluttelulla. Tyypillistä ilkeilyä ja tölväisyn tarvetta, ikävää.

Vierailija
33/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa sellainen miehenkokoinen halityyny

Vierailija
34/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo täällä osan tuomita, jos eivät itse ole olleet pitkään, vuosia ilman kumppania. Tai vaihtoehtoisesti jos oma hormonitoiminta on sellainen, ettei enää kaipaa mitään tuollaista. Minä sanon, että ei ole hölmöä, ap.

Vierailija
35/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuviulunsoittaja kirjoitti:

Nais. Ap

Vierailija
36/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa sellainen miehenkokoinen halityyny

Joo, jos se hengittäisi rauhallisesti ja olisi lämmin ja sillä olisi rauhoittava ääni ja se tuoksuisi hyvältä ja silittelisi minua ja siihen voisi kokea tunneyhteyden ja ja..

Vierailija
37/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luuviulunsoittaja kirjoitti:

Nais. Ap

Kuis?

Onko vaikea uskoa, että tykkään mainitsemani pituisista miehistä, eikä mieluusti pidäkään olla se vähintään 185?

Ap

Vierailija
38/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee vain avoimuutta, intuitiota ja kykyä arvioida mies ennalta, niin hyvin voi saada juuri sellaisen kokemuksen kuin haluaa.

Vierailija
39/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttis ei käy??

Nyt voisi käydä. Haluisin ihan tosi kilttiä silitystä vain.

Veikkaanpa että jopa kilttiksen veitikka värähtäisi jokaisen "platonisen" silityksen aikana. Toisin sanoen kilttiksen kidutusta moinen. 😟

Vierailija
40/40 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttis ei käy??

Nyt voisi käydä. Haluisin ihan tosi kilttiä silitystä vain.

Veikkaanpa että jopa kilttiksen veitikka värähtäisi jokaisen "platonisen" silityksen aikana. Toisin sanoen kilttiksen kidutusta moinen. 😟

Mutta voisihan siitä sitten jatkoakin kehkeytyä mahdollisilla seuraavilla kerroilla. Eli jos nyt ekalla kerralla pystyisi pidättäytymään? Jos oikein sopiva sattuisi kohdalle, niin voisi kyllä itsellekin olla vaikea paikka pysäyttää omia värähtelyjäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme