Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voisi selvittää, onko päätynyt johonkin juoruryhmään muiden nälvittäväksi?

Vierailija
08.04.2022 |

Olen pelännyt viime vuosina, että joku kuvailee kadulla tai kaupassa ja sitten kuvat päätyvät jonkun räävittäväksi johonkin sisäpiirijuoruiluryhmään. Miten voisin vältellä vastaavaa ja pysyä anonyyminä? Ahdistaa kulkea ulkona, kun pelkään, että joku kuvailee ja että olen seurannan kohteena.

Taustana: mua on uhkailtu ja seurailtu vuosia sitten ja siitä jäi traumat. Kimppuuni (fyysisesti) on myös hyökätty kahdesti, kun olin nuorempi.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi asiallista, jos ihmiset sisäisesti ryhmistä käsin tuomitsisivat pahanpuhumisen ja luvattoman kuvien jakamisen muista ihmisistä, mutta se taitaa olla hieman liian naiivi unelma.

Vierailija
2/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt somemainokset viittasivat taas siihen, että ulkopuoliset ovat käyneet sometilejäni katselemassa ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäillyt, mutta ei kiinnosta. Lähinnä vaan naureskelen niille, jotka ei tiedä asioista tai luulevat väärin jotain musta. Jos oikeiden asioiden johdosta on juoruja ei sekään haittaa, koska niissä ei omle mitään hävettävää omasta mielestäni. Olen vaan ylpeä jos olen aiheuttanur hämmennystä, hyörintää ja pyörintää ympärillä. Ei sitä joka ihminen saa aikaan.

Vierailija
4/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviaikavarpaiden ongelmat

Vierailija
5/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä varsinkin jotkut vanhemmuuteen liittyvät jutut. Nauran vaan pas....kaset naurut. Siis saa arvostella, mut ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
6/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut sehän on hienoa jos lähes koko maa pyörii sun juttujen ympärillä. Paitsi siihenkin kyllästyy niin, että ei ole oikein mitään vaikutusta jossain vaiheessa millään. On feikki some tili tai ei. So what.

Vierailija
7/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko tuttua. Mustakin otetiin kuva. Jotain vanhaa kiusaajaporukkaa. Sairasta.

Vierailija
8/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripulimsmmat

Vierailija
9/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkäkamerat pitää kriminalisoida. Se on ainoa keino.

Vierailija
10/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä olen huolissani vain ja ainoastaan mun rikollisia juttuja tehtailevista naapureista ja mitä vaikutuksia niillä rötöksillä on. Jotkut mainokset jossain herran jestas. Who cares. Jos voisitte pelata edes ilman törkyrikoksia. Itse en ole eläissäni tehnyt mitään sellaista mistä saisi rangaistuksena linnaa. Vastapuoli eli te, olette

Vierailija
11/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyt somemainokset viittasivat taas siihen, että ulkopuoliset ovat käyneet sometilejäni katselemassa ainakin.

Vaihda salasanat, paisi someen niin myös esim. käyttämääsi sähköpostiin, johon sometili on kytketty

Vierailija
12/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut sehän on hienoa jos lähes koko maa pyörii sun juttujen ympärillä. Paitsi siihenkin kyllästyy niin, että ei ole oikein mitään vaikutusta jossain vaiheessa millään. On feikki some tili tai ei. So what.

Se on hyvä asenne kaikkeen pas...kaseen ja rikolliseen toimintaan, so what.

Vierailija
13/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. - En  tiedä ainakaan varmaksi. Oma tapani on ollut pysyä poissa lähes kokonaan somesta; käytän vain whatsuppia ja sähköpostia. Tällä tavoin voin säilyttää naivin uskoni läheisiin ihmisiini tietämättä ja näkemättä ihan jokaista aivopieruaan tai jakamiaan kuvia.

Vierailija
14/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et kiinnosta ketään, paitsi ehkä jotain terveydenhuollon ammattilaista. Kannattaisi varmaan syödä ne lääkkeet.

Vierailija
15/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et kiinnosta ketään, paitsi ehkä jotain terveydenhuollon ammattilaista. Kannattaisi varmaan syödä ne lääkkeet.

Niin sitä luulisi mutta kun ihmiset on sairaita. Sairaan uteliaita ja pahoka.Tuskin ap on kun kokemusta löytyy täältäkin. Ja muiltakin. eri

Vierailija
16/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me tehdään siitä hullu", ei onnistu. "Me valehdellaan että se on hullu" No en voi estää kenenkään valehtelua, mutta ihan kaikille se ei nyt kuitenkaan mene läpi.

Vierailija
17/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan sekin jo jotain jos kiinnostaa terveydenhuollon ammattilaisia ilman, että on heidän kanssaan tekemisissä. Jonkinlainen tähtihän siinä on sitten kyseessä. En edes osaa kuvitella tilannetta, jossa oltaisiin siltä suunnalla kiinnostuneita henkilöstä, joka ei ole tekemisissä eli ei käy etä eikä lähivastaanotolla. Jos joku on kiinnostunut joidenkin huhujen perusteella, saahan sitä aina olla. Olisin vain imarreltu ja so what. Kiinnostukaa nyt niin paljon kun haluatte. Voimme vi...ttuilla aina kun tavataan kunhan ei sitten johonkin juomaan aleta ujuttaa jotain rohdoksia tai tuikata väkisin jotain ainetta muilla keinoin.

Ei kai nyt terveydenhuollon ammattilaiset voi käydä valehtelemaan jotain? Herran jestas sehän olisi ennenkuulumatonta. Tietenkin poliisitkin voi valehdella jotain. Varsinkin hellari tai muut sekopäät. Unohtuu se ammatti moraali joskus ammattilaisiltakin, mutta tuskin ihan rikollisiin toimiin asti intoudutaan?

Vierailija
18/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaaminen on valitettavan yleistä. Suomessa tulee vuosittain poliisin tietoon 800 tapausta. Siihen päälle ne jotka eivät tule.

Vierailija
19/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarat ja nuorethan kuvaavat kaikkea mikä liikkuu nykyään ja postaavat sen heti kännykkäsovelluksiinsa. Jos siis olet vähääkään erilainen tai jotenkin silmäänpistävä niin voit olla 100% varma, että sinua on kuvattu jonnekin ja sinulla on mahdollisesti vieläpä lempinimi tai pari. Parhaassa tapauksessa oma ryhmä perustettuna stalkkaamiseesi. Eikä näistä puhuta aikuisille mitään.

Vierailija
20/28 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakarat ja nuorethan kuvaavat kaikkea mikä liikkuu nykyään ja postaavat sen heti kännykkäsovelluksiinsa. Jos siis olet vähääkään erilainen tai jotenkin silmäänpistävä niin voit olla 100% varma, että sinua on kuvattu jonnekin ja sinulla on mahdollisesti vieläpä lempinimi tai pari. Parhaassa tapauksessa oma ryhmä perustettuna stalkkaamiseesi. Eikä näistä puhuta aikuisille mitään.

Nuoret ymmärtää kun he epävarmoina hakevat vertailukohtia ja kokemuksia.  Vaikka voihan siinä joillekin kehittyä vähän kierompi luonteenlaatu helposti.