Missä teitä naisia voi sitten oikeasti lähestyä???
Tältä palstaltya olen oppinut ettei se käy päinsä ainakaan töissä, salilla, harrastuksissa, kaupassa tai baarissa. Kertokaa tässä, missä minä suomalainen mies voin tehdä alotteita?
Kommentit (64)
Riippuu sinusta. Jos olet haluttava, voit lähestyä missä tahansa. Jos et ole haluttava ja silti lähestyt, haukumme sinut säälittäväksi nysäkulliksi missä tahansa.
Missä vaan kunhan ei ole "tekemässä aloitetta". Tee itsestäsi kiinnostava ihan arkipäivän jutuilla, puhu kunnolla, älä ole rasisti äläkä typerä ja kirjoita oikein jos viestittelette.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:04"]
Riippuu sinusta. Jos olet haluttava, voit lähestyä missä tahansa. Jos et ole haluttava ja silti lähestyt, haukumme sinut säälittäväksi nysäkulliksi missä tahansa.
[/quote]Säälittävä nysäkulli kiittää ohjeesta. -ap
Omani löysin humalaisesta opiskelijatoiminnasta. Katseet kohtasivat jne...
T: Nainen, jolla on mies
Aito herrasmies missä vaan, amerikkalaisia iskuvinkkejä liikaa lukenut tärisevä kynäniska ei mielellään missään.
Salilla kyllä ainakin minä lähestyn. Arvioisin että n. 90% 16-30v salilla käyvistä naisista on siellä kuolaamassa meitä hyväkroppaisia miehiä ja etsimässä tulevaa aviomiestä.
-M27 alfamale
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:16"]Salilla kyllä ainakin minä lähestyn. Arvioisin että n. 90% 16-30v salilla käyvistä naisista on siellä kuolaamassa meitä hyväkroppaisia miehiä ja etsimässä tulevaa aviomiestä.
-M27 alfamale
[/quote]
:D
Olen siellä laihduttamassa, jotta näyttäisin hyvältä bikineissä.
Riippuu miehestä ja riippuu naisesta. Ei tähän ole mitään oikeaa vastausta. Jotain naista voi lähestyä baarissa, jotain toista töissä. Jotkut ei halua että kukaan lähestyy koskaan.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:16"]Salilla kyllä ainakin minä lähestyn. Arvioisin että n. 90% 16-30v salilla käyvistä naisista on siellä kuolaamassa meitä hyväkroppaisia miehiä ja etsimässä tulevaa aviomiestä. -M27 alfamale [/quote] :D Olen siellä laihduttamassa, jotta näyttäisin hyvältä bikineissä.
[/quote]
Niin näin sinä sanot itsellesi, mutta mitkä ovat ne alitajunnassa piilevät syyt?
Asiallisesti, missä vaan ja milloin vaan. Älä tunge, änkää äläkä puhu tyhmiä. Ja ÄLÄ ole kännissä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:16"]
Salilla kyllä ainakin minä lähestyn. Arvioisin että n. 90% 16-30v salilla käyvistä naisista on siellä kuolaamassa meitä hyväkroppaisia miehiä ja etsimässä tulevaa aviomiestä.
-M27 alfamale
[/quote]
En edes huomaa teitä. Minulla on napit korvilla ja ajatukset jossain ihan muualla kuin salilla. Teen treenini ja sillä selvä. En katsele muita, en ota kontaktia muihin, enkä vastaa miesten yrityksiin tulla juttusille.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:16"]Salilla kyllä ainakin minä lähestyn. Arvioisin että n. 90% 16-30v salilla käyvistä naisista on siellä kuolaamassa meitä hyväkroppaisia miehiä ja etsimässä tulevaa aviomiestä. -M27 alfamale [/quote] :D Olen siellä laihduttamassa, jotta näyttäisin hyvältä bikineissä.
[/quote]
Niin näin sinä sanot itsellesi, mutta mitkä ovat ne alitajunnassa piilevät syyt?
[/quote]
Laihuus.
Juttelemaan voi tulla melkein missä vaan, kunhan en ole juuri puhelimessa, juttelemassa jonkun muun kanssa tai tekemässä jotain sellaista, että en kaipaa keskeytyksiä (esim luen bussimatkalla tenttiin).
Mene joskus baariin selvinpäin ja pysy selvänä. Ja eiku höpöttämään.
Ilahduttavan hyvin miehet ovat tähän asti ottaneet kontaktia vaikka en mikään missi olekaan. Hymyile, katso silmiin ja älä häiritse jos kiinnostunutta vastakaikua ei tule. Kaupoissa, kirjastossa, bussissa, bussipysäkillä, ihan missä nyt ihmisiä on.
Siis puh nron voi antaa missä paikassa vaan
Lidlin kassalla.