Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Hyvä kuva susta" ja muita "kohteliaisuuksia"

Vierailija
30.09.2015 |

FB:ssä kaverin profiilikuvan alla oli kommentti "Hyvä kuva susta." ja toinen kommentti oli jotain että "Oot tossa kuvassa tosi kaunis". Oonko ainoo, jonka mielestä noi kuulostaa lähinnä vittuilulta – suomennettuna: "Oikeesti oot ruma, mutta kuvassa näytät nätiltä"?

Moni kommentoi noin, mutta mun mielestä on enemmänkin epäkohteliaisuus...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi tietenkin olla kaunis kasvoista, mutta kun oikein erikseen sanotaan se sana _kasvoista_, niin sillä korostetaan, ettei muuta kaunista olekaan. Siis miksi ei voisi sanoa vain "olet kaunis"? Vaikka valkoinen valhe, mutta tuhat kertaa parempi kuin eka vaihtoehto.

Vierailija
2/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tykkäätte tästä: "Olet omalla tavallasi kaunis." Mun mielstä tässä on hyväntahtoinen, mutta vähän negatiivinen sävy. Mun mielstä kaksi keskimmäistä sanaa voisi jättää pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ajatellu niin, että kuvista tykkäily ja niitten kommentoiminen on välittämistä. Siis rakastamista. Ei nyt aina, mutta silloin kun on hyvä tarkoitus. Ei kai niillä sanoilla ole niin tarkasti väliä. Siis kunhan jotakin nättiä sanoo, vaikka vähän kömpelöstikin.

Vierailija
4/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan sekin on viesti, ettei kommentoi mitään.

Vierailija
5/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku on Suomessa ystävällinen ja sun mielestä se on vittuilua. Ihanaa.

Vierailija
6/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Vierailija
7/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 15:10"]

Samaa mieltä.

[/quote]

Siis ap kanssa, vittuiluahan se on.

Vierailija
8/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oothan säkin omalla tavallas kaunis. 

Vierailija
9/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytät laihalta tossa mekossa

kiva kun sä et käytä paljoa meikkiä (kun olen meikannut --_>>> olettaa että näytän au naturel tältä)

Vierailija
10/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin otan nuo kommentit niin että näytät kuvassa hyvältä vaikka oikeastihan et näytä, kuvan ansiota siis, taisi olla valaistus/filtterit kohdallaan jne.

Vierailija
11/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoin kohteliaisuus mitä mä oon saanu, on seuraava: olet tänään vähemmän ruma kuin yleensä. Vastasin että mun mielestä mä oon aina kaunis, sä et oo koskaan eikä sua saa mikään komeaksi, edes viiden promillen humala, vaikka kovasti tässä kyseistä asiaa yritänkin.

Vierailija
12/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Nuo kommentit ei tarkoita todellisuudessa yhtään mitään. Noita saa sekä kauniit että rumat ja niillä ei ole merkitystä. Ne on vaa semmosia heittoja kun ei muuta keksitä.

Vierailija
13/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 15:12"]

näytät laihalta tossa mekossa

kiva kun sä et käytä paljoa meikkiä (kun olen meikannut --_>>> olettaa että näytän au naturel tältä)

[/quote]

Jep, toisin sanoen "Näytät laihalta tuossa mekossa, vaikka kaikkihan me tiedämme että alasti/muissa vaatteissa näytät ryhävalaalta" :D

Vierailija
14/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: Sama kun lihavalle sanotaan, että "oot kasvoista kaunis" = mistään muualta et todellakaan ole. Oikea kohteliaisuus olisi "olet kaunis".

Vierailija
15/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi sanoi minulle kerran että "näytät jotenkin hehkuvalta tänään... Kyllä meikki tekee ihmeitä!" :D

Vierailija
16/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 15:15"]Ei pidä paikkaansa. Nuo kommentit ei tarkoita todellisuudessa yhtään mitään. Noita saa sekä kauniit että rumat ja niillä ei ole merkitystä. Ne on vaa semmosia heittoja kun ei muuta keksitä.
[/quote]

Ei se ihan noinkaan mee. Ei oikeasti kauniille koskaan kommentoida noin, ainoastaan keskinkertaisille / rumille.

Vierailija
17/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä! Sain kerralla mainion kuvan siitä mistä miehet valittaa. Että naiset ei ota kohteliaisuuksia vastaan. Vittu saatana jos kehunkin onnistuu kääntämään negatiiviseksi, niin kyllä se vika silloin on vittu SINUSSA! Saatana! Varmaan se hapan naama syövyttää koko kuvan ja ilmeisesti vittu koko sukupuolen. Lakatkaa perseilemästä ja yrittäkää vittu edes olla tyytyväisiä. 

P.S. Ne rypytkin osoittaa alas, jos suhtautuminen on tuo.

Vierailija
18/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 15:09"]

FB:ssä kaverin profiilikuvan alla oli kommentti "Hyvä kuva susta." ja toinen kommentti oli jotain että "Oot tossa kuvassa tosi kaunis". Oonko ainoo, jonka mielestä noi kuulostaa lähinnä vittuilulta – suomennettuna: "Oikeesti oot ruma, mutta kuvassa näytät nätiltä"?

Moni kommentoi noin, mutta mun mielestä on enemmänkin epäkohteliaisuus...

[/quote]

Hikoilet tosi vähän tuon kokoiseksi.

Vierailija
19/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset sitten jaksaa ylianalysoida toisten sanomisia.

Vierailija
20/31 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaunis <3 "

Mitä hirveämpi suomursu, niin sitä varmemmin ton siitä kuvan alta pongaa :D. Oikeasti nättien naisten kuvissa tuota näkee hyvin harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän