Onko sinulle käynyt kassalla koskaan niin,
Että rahasi eivät olekaan riittäneet?
Minulle kävi tänään niin ruokakaupassa. Oli tosi noloa. Jouduin poistamaan juuston sekä gluteenittoman leivän.
:(
Köyhä.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 13:38"]Opiskeluaikana kävin kaupassa aina niin, että laskin koko ajan kännykän laskimella paljonko ostokset maksaa ja paljonko on vielä vara ostaa. Eikä tuotakaan nyt hävetä tarvi. Noita sattuu ja myyjät on pienipalkkasia penninvenyttäjiä itsekkin.
[/quote]
:D en ole kyllä pennin venyttäjää nähnytkään, eikä palkka ole kovinkaan pieni, ei isokaan, mutta ei pieni. Pieleen meni mollaus yrityksesi.
T. Myyjä :)
[/quote]otitko ittees. voi sua
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 14:51"]Ei. Jos tietäisin, että mulla on tilillä vähän rahaa, laskisin ostosten hinnan ennen kassalle menoa. Mutta vaikka olen opiskelija, mulla yleensä on nelinumeroinen summa tilillä. Teen töitä sen verran, että mulla on aina hätävara yllättäviin menoihin. Kumman usein asiakkailla ei ole rahaa. Ei se kioskissa haittaa, kun ei ole mitään suuria ostoksia. Silti arvostan asiakkaita, jotka itse vievät ostokset takaisin, eivätkä vain jätä tiskille. Olen siis itse töissä kioskissa.
[/quote]
Ja siis ihmisiähän me kaikki ollaan ja virheitä sattuu. Ainakin väsyneenä ja stressaantuneena kaikkea ei aina muista ottaa huomioon. Ei se maailmaa kaada, jos joskus käy niin kassalla. Ihmettelen vain, että se on niin yleistä.