Missä ylitarkastajien työpaikat ilmoitettiin?
Maahanmuuttovirasto palkkasi 200 työntekijää, mutta missä työpaikat ilmoitettiin? Seurasin valtiolle.fi -sivustoa ja molin sivuja, mutta eipä näkynyt. Eli missä työpaikat ilmoitettiin, kun hakijoitakin oli 3 000. Harmittaa!
Terv. työtön
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:19"]
Niiden omilla sivuilla?
[/quote]
Ei ollut sisäministeriön sivuilla. Tai sitten oli vain päivän tai kaksi, varmaan en jonain päivänä katsonut sivua. Siis en oikeasti ymmärrä, miten 3 000 ihmistä on löytänyt ilmoituksen ja itse en ole etsinnöistä huolimatta :(
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:20"]
Määräaikaisia virkoja ei ole pakko pistää julkiseen hakuun.
[/quote]
Niin, mutta miten 3 000 ihmistä sai tietää hausta? Harmittaa, menee varmasti muitakin työpaikkoja koko ajan sivu suun. Kysyn työkkäristä neuvoa, kun saan neuvojan kiinni puhelimitse (ei onnistu tällä viikolla).
Terv. työtön
Näin iltapäivälehdessä jutun avoimista työpaikoista ja millaisia ihmisiä sinne haettiin mutta en tiedä missä ne itse työpaikkailmoitukset olivat. Outoa jos ei näkynyt valtiolle.fi-sivulla.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:41"]
Näin iltapäivälehdessä jutun avoimista työpaikoista ja millaisia ihmisiä sinne haettiin mutta en tiedä missä ne itse työpaikkailmoitukset olivat. Outoa jos ei näkynyt valtiolle.fi-sivulla.
[/quote]
Niin, juuri tämä. Katsoin jatkuvasti valtiolle.fi sivua, siellä on niin paljon työpaikkoja että tein hakuja (sanahakuja ja myös rajaamalla). Harmittaa, voivatko haut sivustolla mennä niin pieleen...
Olisiko joku 3 000 hakijasta kuulolla?
Paikat olivat auki Valtiolle.fi palvelussa julkisessa haussa ainakin 14-24.9.2015. Jokaisen toimipaikan paikat oli erillisinä ilmoituksina, esim. 16 ylitarkastajan paikkaa Helsingissä. Näitä paikkoja ei voinut olla huomaamatta, jos kävi kyseisellä sivulla säännöllisesti.
Ei niitä kaikkia 200:aa ilmoitettu kerralla yhdellä ilmoituksella. Jokaiselle alueelle oli oma ilmoitus, esim. Lappeenrantaan oli 7 paikkaa auki: http://tinyurl.com/oufg7uf
Eikö kukaan tiedä?