Mulle kävi eilen koulussa TOSI nolo juttu!
Mulla on antibioottikuuri ja kaiken lisäksi kärsin ärtyvän suolen oireyhtymästä. Ennen taukoa alkoi tuntua kakkahätä. Pyysin päästä vessaan. Opettaja sanoi että en saa mennä kun ihan kohta on tauko. Tuli sitten kakka housuun. Sanoin vain että olen kipeä ja lähden kotiin. Juoksin äkkiä vessaan ja sieltä kotiin. Onneksi asun kilometrin päässä. Varmasti jätin kamalat hajut luokkaan ja koko kouluun.
No ei tässä mitään, mutta puhelimessa kerroin siskolleni. Siskoni nauroi. Sitten hän oli kertonut kavereilleen ja veljelleni ja veljeni oli kertonut kavereilleen. En tiedä kumpi nolotti enemmän, se tapahtunut vai se kun siitä tietää nyt kaikki. :/
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:34"]Mullekin on käynyt noin, eikä vain yhtä kertaa. Epilepsia.. ja kaikki kyllä huomas! Ja kuset housuissa sen sata kertaa samasta syystä.
[/quote]
Vahinkoalapeukku,sori.
Voi ei! :/ Tosi kurjaa. Mietin itse että kertoisinko luokalle vaivastani. En tiedä ymmärtäisivätkö. Tosin hoitoalaa opiskelemme, eli luulisi että ymmärtäisivät. Ap
Sun sisarukset on idiootteja ja ope. Mutta tosin sun kannattaa mennä vessaan silloin kun täytyy eikä odotella lupia. Toki voit kertoa opislelukavereillesi. Saat sympatiaa kun joudut ravaamaan paskalla kesken päivän. Muuten sitä voidaan pitää outona käytöksenä.
Voi ei. Sympatiat täältä. Mulle meinasi käydä sama, mutta tiesin ettei ope päästä joten valehtelin että on lääkärin soittoaika niin meen tonne aulaan puhumaan ja juoksin vessaan. Mullakin on ibs ja antibioottikuurit on ihan hirveitä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:44"]Kannattaa aloittaa maitohappobakteerit. Rauhoittavat vähän vatsaa.
[/quote]
Mulla ne vain pahensi. Ap
Kertokaa opettajalle sairaudesta, niin saatte luvan poistua. Tuskin ope sitä muille kertoo.
Ikinä en oo paskallakäyntiin lupaa kysyny, enkä kysy nytkään. Sano niin opelle.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:16"]Kuka ope ei päästä vessaan?
[/quote]
Ei meillä ainakaan amiksessa (2 vuotta sitten) päästetty kesken tunnin paitsi jos oli pakko mennä. Sun kannattaa ap kertoa opettajille tuosta, niin tietävät että sun täytyy päästä heti eikä kohta :)
Itse sanoin ala-asteella että pitää päästä vessaan kesken tunnin. Opettaja ei olisi päästänyt. Sanoin ei hätää, kusen sitten roskikseen. Olen tosin mies. Pääsin vessaan.
Tuli housuun kun oltiin mummolassa
Ja kakat housuun. Sitten veli kerto kaikkialle pikku siskolta pääs housuun sitten meni sisälle otti mut syliin pisti vaipat ja sit meni ulos
Ja sitten oli tullu jo naapurit ja serkut ne oli teinejä ja olin kaikista pienin kun olin 6v ja oli vain mekko ni vaippa näky kaikki nauro
Sit multa pääs itku ja nolotti sit kaikki jäi yöksi ja yöllä tuli pissat ni näky aamulla mun vaippa oli täys
Kerro opelle vähintään viestillä miten kävi kun ei päästänyt! Ja kerro nuo taustat.
Kerro opettajalle ja luokkakavereille, niin jatkossa pääsetajoissa vessaan. Typerää toimintaa sisaruksiltasi :(
Mullakin kävi vahingossa kerran niin. Mutta onneks se ei oo maailmanloppu :)
Mullekin on käynyt noin, eikä vain yhtä kertaa. Epilepsia.. ja kaikki kyllä huomas! Ja kuset housuissa sen sata kertaa samasta syystä.