Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, tuleeko keskikokoisesta peniksestä vaginaan "täysi olo"?

Vierailija
08.04.2022 |

Aina olen miettinyt suurella mielenkiinnolla, miltä yhdyntä naisesta tuntuu. Erityisesti kiinnostaa se, tuntuuko keskikokoisella peniksellä siltä, että vagina on täynnä penistä vai rajoittuuko tuntemukset enemmän klitoriksen ja g-pisteen alueelle? Miten on?

Naiset, tuleeko keskikokoisesta peniksestä vaginaan "täysi olo"?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voi kerrasta vaihdella? Vaihteleeko peniksen koko?

Vierailija
2/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kunhan penis on kova. Siis jos vaikka ratsastan, niin muna painuu pohjaan asti eikä jousta ja katoa jonnekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on huonosti/epäselvästi määritelty. Jos täysi olo tarkoittaa, että peniksen tuntee koko vaginassa niin sitten tulee, mutta jos se tarkoittaa, että penis venyttää vaginaa niin tähän ei keskikokoinen ainakaan minulla riitä. Eli vastasin ei tule.

Vierailija
4/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös asennosta.

Vierailija
5/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan miettinyt tai pistänyt merkille tuntuuko täydeltä. Vain että tuntuu hyvältä.

Vierailija
6/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku selittää tyhmälle, mutta aidosti kiinnostuneelle miehelle, miten tuntemus voi vaihdella kertojen välillä? En tiedä miten muilla miehillä, mutta ainakin minulla fyysinen tuntemus on joka kerta sama.

Vierailija
7/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku selittää tyhmälle, mutta aidosti kiinnostuneelle miehelle, miten tuntemus voi vaihdella kertojen välillä? En tiedä miten muilla miehillä, mutta ainakin minulla fyysinen tuntemus on joka kerta sama.

Mun vaimon värkit kyllä vaihtelee jonkun verran kierron mukaan. Sanoo itsekin tuntevansa että niin on, ja tuntee sen tietysti paremminkin kuin minä. Mutta on siinä hieman eroa kieltämättä.

Vierailija
8/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tyhmä, olet utelias :) Mä vastasin että riippuu kerrasta. En osaa sanoa mistä se johtuu, mutta ainakin asennolla, kiihottuneisuudella ja erketion kovuudella on merkitystä.

Vierailija
9/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin pillun syvyys vaihtelee kierron mukaan. Kun kuukautiset lähestyy, niin pohja laskeutuu ja ”putki” on lyhyempi. Silloin yletän sormillani kohdun suulle, keski kierrossa mahdoton ajatuskaan.

Lisäksi jos olen tosi kiihottunut niin pillun seinämät turpoaa, joten silloin olen koko matkalta tiukempi.

Eli pituussuunnassa vaikuttaa kierron vaihe ja leveys suunnassa kiihotumisen taso.

Vierailija
10/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin pillun syvyys vaihtelee kierron mukaan. Kun kuukautiset lähestyy, niin pohja laskeutuu ja ”putki” on lyhyempi. Silloin yletän sormillani kohdun suulle, keski kierrossa mahdoton ajatuskaan.

Lisäksi jos olen tosi kiihottunut niin pillun seinämät turpoaa, joten silloin olen koko matkalta tiukempi.

Eli pituussuunnassa vaikuttaa kierron vaihe ja leveys suunnassa kiihotumisen taso.

Noiden lisäksi vaimolla vaikuttaa myös vatsantoiminto. Jos ei ole toiminut, niin iso kaluni sattuu vatsanpohjaan. Eli silloin ei ole seksiä. Joskus myös poikkeuksellisen kovaksi ja isoksi turvonnut kaluni aiheutti kipua vatsanpohjassa ja vaimon sai orgasmin vastaa lauettuani kun kaluni oli jo vähän pehmentynyt. Joskus tästä kyselinkin, kun hän päällä ollessaan ei saanut tyveä myöten sisään ja selkeästi varoi. Rentoutui vasta sen jälkeen ja otti orgasminsa voimalla hieroen.

Vierailija
11/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden puolesta en voi puhua, mutta itselleni tuo täynnä oleminen ei ole suinkaan se nautinnollisin osa seksissä. Yksi todella paksukaluinen kumppani on ollut ja enemmän kyllä nautin ohuemmasta. Toki tiedän paljon olevan myös toisenlaisia naisia, jotka nimenomaan nauttii venytyksessä.

Vierailija
12/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierron ajankohta vaikuttaa. Ja se kuinka kuumana käy. Jos ei ole yhtään kiihottunut ja vaikka työntää pilluun liukastettua dildoa, niin eipä se kummoiselta tunnu. Jos taas käy oikein kuumana, niin sama tuntuu taivaalliselta. Asento vaikuttaa, eri asennoissa osuu pillussa eri kohtiin, joten tuntuu erilaiselta.

Vierailija
13/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden puolesta en voi puhua, mutta itselleni tuo täynnä oleminen ei ole suinkaan se nautinnollisin osa seksissä. Yksi todella paksukaluinen kumppani on ollut ja enemmän kyllä nautin ohuemmasta. Toki tiedän paljon olevan myös toisenlaisia naisia, jotka nimenomaan nauttii venytyksessä.

En minäkään edes kiinnitä huomiota siihen kuinka "täysi" olo on. Muut tuntemukset on paljon tärkeämpiä. Tykkään isosta, koska ulkonäkö ja konsepti kiihottaa. Että mies nussii mua isolla. Mutta keskikoko on kyllä käytännössä parempi, koska silloin ei tarvitse varoa että sattuu. Voi ottaa rennommin, eikä ole asentorajoituksia kuten isolla.

Vierailija
14/23 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tyhmä, olet utelias :) Mä vastasin että riippuu kerrasta. En osaa sanoa mistä se johtuu, mutta ainakin asennolla, kiihottuneisuudella ja erketion kovuudella on merkitystä.

Kyllä ja ainakin itsellä juuri ennen kuukautisia paikat on herkistyneet ja orgasmi herkässä samoin kierron keskivaiheilla.

Vierailija
15/23 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kerta on aivan erilainen. Riippuu

- halusta (jos ei ole kiihottunut, ei tunnu yhtään miltään tai jopa epämukavalta)

- asennosta, miten klitoris tai etuseinä saa tuntumaa

- liukkaudesta, pyyhin tarvittaessa, jotta saan tuntoa takaisin

- kovuudesta: löysä ei tunnu

- kuukautiskierrosta: lima ja arkuus vaihtelee

Mitä enemmän on ollut puutteessa eli halu on kova, niin sitä paremmalta tuntuu ja paremmin täyttää. Mies voi lisätä tätä esileikillä ja kiusoittelulla eli sisään vasta, kun nainen anelee.

Vierailija
16/23 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei lakkaa ihmetyttämästä, miten miesten on niin vaikea ymmärtää naisen seksuaalisuutta. Ainakaan minulla se on kaikkea muuta kuin "kun laitat jotakin jonnekin, seuraa aina tietty reaktio". Itsellä ainakin oma mieli ja myös kierron vaihe vaikuttaa uskomattoman paljon. Joskus pieni voi täyttää ihanasti ja vastaavasti iso ei lainkaan. Siinä miehille pohdittavaa lauantaiaamuun :)

Vierailija
17/23 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei lakkaa ihmetyttämästä, miten miesten on niin vaikea ymmärtää naisen seksuaalisuutta. Ainakaan minulla se on kaikkea muuta kuin "kun laitat jotakin jonnekin, seuraa aina tietty reaktio". Itsellä ainakin oma mieli ja myös kierron vaihe vaikuttaa uskomattoman paljon. Joskus pieni voi täyttää ihanasti ja vastaavasti iso ei lainkaan. Siinä miehille pohdittavaa lauantaiaamuun :)

Kenellä tässä ketjussa on mielestäsi ollut vaikeuksia ymmärtää?

Vierailija
18/23 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovuudesta se "täysiolo" riippuu eikä niinkään koosta etenkin jos on itse päällä. N48

Vierailija
19/23 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovuudesta se "täysiolo" riippuu eikä niinkään koosta etenkin jos on itse päällä. N48

Nimenomaan kovuus... Vaikka ois iso mutta puolikova niin ei tunnu niin hyvältä kuin normi kivikova... Mutta on myös paljon muitakin tekijöitä seksissä kuin se teidän pippeli...

Vierailija
20/23 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin tuntuma vaihtelee eri kertojen välillä ihan selvästi, johtuu varmasti niin itsestä kuin kumppanistakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi