Naiset, tuleeko keskikokoisesta peniksestä vaginaan "täysi olo"?
Aina olen miettinyt suurella mielenkiinnolla, miltä yhdyntä naisesta tuntuu. Erityisesti kiinnostaa se, tuntuuko keskikokoisella peniksellä siltä, että vagina on täynnä penistä vai rajoittuuko tuntemukset enemmän klitoriksen ja g-pisteen alueelle? Miten on?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku selittää tyhmälle, mutta aidosti kiinnostuneelle miehelle, miten tuntemus voi vaihdella kertojen välillä? En tiedä miten muilla miehillä, mutta ainakin minulla fyysinen tuntemus on joka kerta sama.
Kyllä mulla ainakin tuntuma vaihtelee eri kertojen välillä ihan selvästi, johtuu varmasti niin itsestä kuin kumppanistakin.
Olen siis m46.
Joskus on kyllä miehenä tullut ajatus, että nainen luulee, että kun mies on saanut siemensyöksyn, niin se tarkoittaa automaattisesti, että hälle on tullut ”täydellinen” orgasmi, kuten aina ennenkin.. Vaikka tuntemukset voi vaihdella maan ja taivaan väliltä. 😊 Siitä päättelen, että naisellakin varmasti tuntemukset vaihtelevat monenlaisista seikoista johtuen.
Juu siis se lähtötaso on jo merkittävä. Jos nyt ajattelette, että vain tarjootte miehelle pikapanoa, niin eihän se voi olla sama kuin tilanne, jossa minä, nainen himoitsen kunnolla. Kaise on miehilläkin sama juttu.
Äsken antoi mies mulle kunhalusin ja itse ie sillai, vaikka olikin mukana. Hän sai jo aiemmin...Ihan eri juttu näissä tapauksissa kaikissa.