Minkä ikäisenä ulkonäkösi rupsahti?
Eli mikä on se ikä kun perään ei enää katsella ja ulkonäkö on seilannut ohi parhaista päivistä?
Kommentit (70)
Olin jo 35-vuotiaana aika rupsahtanut . Pienet lapset ja ruuhkavuodet tekivät tehtävänsä. Eipä sille ole sit mitään voinut, alamäkeä mennään, geeneistähän tuo pitkälti kiinni on.
28 alkoi ikä näkyä jo aika lailla.
1-vuotiaana. Siihen asti olin söpö vauva.
Ei ole rupsahtanut. Kai se joskus tapahtuu.
45
Tuntuu et oon jo nyt 17-vuotiaana ikäistäni rupsahtaneemman näköinen, vaikkei elintapani ole huonot tai mitään.
Luultavasti seuraavan kymmenen vuoden aikana tulee selkeitä muutoksia.
nyt 47.
Mitä se rupsahtiminen tarkoittaa teille?
En ole vielä rupsahtanut, n26.
15-vuotiaana, lihoin melkein 20 kiloa vuodessa masennuksen takia
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:12"]Never. - babyface
[/quote]
And no, I cannot speak Finnish, I'm sorry. I am so international person.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:17"]
Mitä se rupsahtiminen tarkoittaa teille?
[/quote]
Sitä että vanheneminen näkyy ulkonäössä. Näytän edelleen ikäistäni nuoremmalta.
45
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:10"]
28 alkoi ikä näkyä jo aika lailla.
[/quote]
Olen huomannut saman että tässä iässä monet ikätoverit ovat vanhentuneet hurjasti. Itse olen onnellinen hyvistä geeneistä, silmien iho on todella sileä, ei rypyn ryppyä. Minua luullaan toistuvasti 17-19-vuotiaaksi. Toki syön terveellisesti, urheilen, juon paljon vettä ja nukun 9-10 tuntia yössä. Meillä on tämä nuoruus myös geeneissä, koska olen huomannut siskoni vanhentuneen vasta vuoden sisällä, eli 38-vuotiaana. Monet serkkunikin ovat pysyneet "nuorina" tuonne vajaa 40-vuotiaaksi.
38-vuotiaana huomasin että silmien väliin tuli kurtistusryppy jo vähän näkyviin silloinkin kun ei ollut kulmat kurtussa. Muutama harmaa hiuskin ilmestyi. Tuohon saakka oli mielestäni ihan hyvin säilynyt, mutta tuntui että vuoden sisällä rupsahdin kunnolla :(
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:17"]Mitä se rupsahtiminen tarkoittaa teille?
[/quote]
Ilmeryppyjä, muutamia harmaita hiuksia, nuoruuden hehku hävinnyt. Kassat teitittelee ja perään ei juuri katsella. Painoa sensijaan ei ole kertynyt vaan ennemminkin lähtenyt. Voi tietty sekin selittää varhaista rupsahtamista. 3
Koskaan ei ole katseltu, mutta nyt 24 v vielä vähemmän kuin 18-22 v. Joten vastaan 24.
40