Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummanlainen nainen sinusta yleensä on paremman näköinen:

Vierailija
04.10.2006 |

Vähän pyöreä, mutta silti hyvässä kunnossa ja lihakset näkyvillä VAI tosi laihasta, jolla ei lihaksia lainkaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan tämä ylös, en eilen ehtinyt lukemaan vastauksia :)

Tarkoitin tuolla hieman pyöreällä oikeastaan aika lailla normaalivartaloista ihmistä, ehkä niin että saattaa olla pari mahamakkaraa tms. Itse olen pidän mieluummin lihaksikkaasta, vaikka olisikin muutama kilo " liikaa" (siis liikaa siinä mielessä, että ei näytä tosi laihalta)

Itse muuten oon hoikka ja myös lihaksikas :) Mutta ei haittaa vaikka tulisi muutama kilo lisää...

Vierailija
2/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on selvä, että hoikkuuteen perustuu useimpien naisten kauneus. kaikki julkkiskaunottaret ovat hoikkia tai suorastaan laihoja. ne harvat, jotka ovat edes normaalispianoisia, ovat kauniita SIITä HUOLIMATTA, että heillä on liikakiloja.

pulleus ei ole koskaan kaunista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen omasta mielestä hieman pyöreä, bmi:ni on 24. Kun meinasin alkaa tiputtamaan painoani mieheni pyysi että en tiputtaisi painoa koska en kuulemma ole kuitenkaan lihava. Hänestä laiha nainen on kamalan tuntuinen. Hänen exänsä oli tosi laiha ja se kuulemma etoi.

Hän rakastaa puristella persettäni ja rintojani, ja sanoi että ei haluaisi että laihdutan itsestäni luisevan.

Vierailija
4/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puristella (karjuillehan kinkku sopii oikein hyvin), vaan mikä on KAUNISTA. minusta bmi 24 EI VOI OLLA KAUNISTA.

Vierailija
5/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös 25kin vielä ole?

Vierailija
6/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaa taitaa äänestää yksi ja sama anorektikko =D

Vierailija
7/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armoton totuus paljastuu kun ne poistetaan, hyllyvä liha ei todellakaan innosta.

hoikka ja treenattu on paras, ei siitä lihavahkosta näe että onko siellä jossain rasvan alla lihaksia vai lisää rasvaa;)

koska sopivaa vaihtoehtoa ei ole niin vastaan kumminkin että se laiha.

Vierailija
8/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullukoita jotka yrittävät epätoivon vimmalla puolustella löllyviä kilojaan.

armoton totuus on se, että ainoastaan hoikka nainen voi olla kaunis.

Vierailija
9/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja tosi laiha eivät ole synonyymejä. Mikäli joku on niin laiha ettei ole juuri lihaksistoakaan esillä on kyseessä vaikeasti alipainoinen.

Lääkärinä vastaan että hieman pyöreä. Liian laiha ja liian lihava ovat ääripäinä huonoja vaihtoehtoja.

Vierailija
10/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen pitää näyttää terveeltä, se on kaunista. Tosi laihat harvemmin näyttävät terveiltä.

Vierailija
11/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut laiha, ja luultavasti tulen olemaankin. Mutta en ole anorektikon näköinen, mulla rinnat b-kupilla, pyöreät olkapäät ym. Sen verran täällä on laihoja haukuttu, että pakko kertoa tää. Aikoinaan kun kävin vielä paljon ravintoloissa, ja jos mukana oli kaveri joka oli pullea, niin kyllä ne miehet oli enemmän mun kimpussa. Joskus jopa ärsytykseen asti. Samoin olen usein miesten suusta kuullut että, mitkään mätisäkit eivät heitä kiinnosta ja läski ei todellakaan ole kaunista. Ja sen verran vielä, että kaikki kaverini jotka ovat lihavia, niin jokainen heistä on kuitenkin kasvoiltaan kaunis, joten eiköhän kyse todellakin ole kyse niistä liikalihoista luiden ympärillä, kun eivät miehet heistä ole pahemmin olleet kiinnostuneita. Onneksi löytyy kuitenkin miehiä, jotka ihannoivat läskiä. Mutta mielummin laiha, kun millään tavalla lihava.

Vierailija
12/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen normaalipainoinen, mutta olen ollut liian laihakin, ja olen yllä ruma silloin otetuissa kuvissa. Minusta ei ole kaunista, kun luut törröttää ja naama on kuin kalalla, niin kuin monilla liian laihoilla on.

Vierailija
13/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun sanoin ihan oman mielipiteeni.

Luulen tosin, että ne pyöreät ystäväsi, jotka jäivät kakkoseksi miesten pyöriessä kimpussasi, todennäkoisesti jäivät voitolle, koska miksi kukaan haluaisi miestä, joka kutsuu naista mätisäkiksi.

Vierailija
14/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

zkelvin:

Minä kun sanoin ihan oman mielipiteeni.

Luulen tosin, että ne pyöreät ystäväsi, jotka jäivät kakkoseksi miesten pyöriessä kimpussasi, todennäkoisesti jäivät voitolle, koska miksi kukaan haluaisi miestä, joka kutsuu naista mätisäkiksi.

Ja se miksi kirjoitin niin kuin kirjoitin? tuolla oli myös juttuja joissa mainittiin että miehet ei laihoista välitä? Heti kun laiha tai hoikka nainen kirjoittaa vastaavanlaisen jutun, niin älähdetään.

Sorry, mutta tässä tuli taas esiin tää naisten kateus hoikkia kohtaan. Meidän pitäis vaan kuunnella hiljaa kun solvaatte meitä, ja ihannoitte makkaroitanne. Ei onnistu, ei ainakaan minun kohdalla.

Ja tosiaan, mennäkseni taas miehiin. Oman tuttavapiirini miehet, ovat kaikki ottaneet naisekseen hoikan tai normaalipainoisen. Mutta onneksi ovat lihavat kaverinikin miehet löytäneet.

Vierailija
15/22 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan vaan ulkonäöstä.

Sillähän ei todellisuudessa ole mitään tekoa kauneuden kanssa!

Mutta mielikuvissa ne lihakset kiehtoo enemmän kuin luut.

Vierailija
16/22 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOSI laiha tai HIUKAN pyöreä.

Olisi reilua jos olisi TOSI laiha vai TOSI pyöreä.

Tai melko hoikka, tai hiukan pyöreä.

Siellä taas joku pallero hakee hyväksyntää.

Vierailija
17/22 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten tosi moni laihakroppainen miellyttää omaa silmää? Tosin on niitä pyöreämpiäkin vartaloita, jotka ovat mielestäni kauniita....

Vierailija
18/22 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava on sitten eri juttu ja ps. olen itse laiha, lihotuskuurilla tosin ;)

Vierailija
19/22 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukka hyvälihainen kroppa naisella takaa miehen erektion

t. mies

Vierailija
20/22 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä paitsi laihat ihmiset on monesti jotenkin kireitä tyyppejä ja nirsoja. Lihavammat leppoisia ja kauniita. Luonnollisen näköisiä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi