Oletko koskaan harrastanut seksiä ilman ehkäisyä?
Tuliko jotain seurauksia kuten raskaus, lapsi tai sukupuolitauti?
Kommentit (25)
Olen harrastanut jo vuosia. Tuloksena kaksi toivottua lasta.
Olen harrastanut seksiä paljonkin ilman ehkäisyä. Seurauksena kaksi toivottua lasta.
Kaikki nuo tulleet jossain vaiheessa elämää
4 lapsen verran, 38 v lähtien viimeiset 17 vuotta ilman ehkäisyä. Kuopus syntyi kun olin 42v. Olen aina ollut huonosti ovuloiva joten turha ehkäistä
En ole harrastanut edes ehkäisyn kanssa.
Joo lapsi tuli mutta ei raskautta tai tautia.
No olen, ei niitä lapsia muuten tule! Tosin nyt ollu ilman ehkäisyä yli 2v eikä ole raskautta kuulunut.
No mitäs ap luulet, kun ollaan vauvapalstalla ;-)
Sukupuolitautia tosin en ole ikinä saanut. En ole kyllä yhden yön suhteissa jättänyt kortsua pois. Parissa tapailusuhteessa olisin voinut olla fiksumpi, mutta onnekseni olen välttynyt.
Juu, on kaksi toivottua lasta. Ja ei sp-tauteja, kun en ole koskaan paneskellut ympäri kyliä kenen tahansa kanssa. Omat kumppanit ainoita seksikumppaneita, ja nämäkin vaan yksi kerrallaan. Enkä koskaanole vaihtanut miestä samaan tahtiin sukkien kanssa.
Onhan sitä tullu harrasteltua ja lapsia oon saanu neljä, nuorempana yksi tauti ja keskeytyskin :(
Tekis hirveesti mieli kokeilla ilman kortsuu, mut en haluis tulla raskaaks. Tyttökaverit kyllä sano, et varmoina päivinä vois ihan hyvin panna ilmanki. Niin, ja voihan sen kalun tietty vetää pois pildestä ennen kuin se laukeaa.
Osaan nyt mielestäni laukausta miehen käsinkin, kun oon kattona redtubesta. Eihän tarvii joka kerta antaa laukasta naamalle? Jotenki vähä inhottaa sellainen.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:07"]
Tekis hirveesti mieli kokeilla ilman kortsuu, mut en haluis tulla raskaaks. Tyttökaverit kyllä sano, et varmoina päivinä vois ihan hyvin panna ilmanki. Niin, ja voihan sen kalun tietty vetää pois pildestä ennen kuin se laukeaa.
Osaan nyt mielestäni laukausta miehen käsinkin, kun oon kattona redtubesta. Eihän tarvii joka kerta antaa laukasta naamalle? Jotenki vähä inhottaa sellainen.
[/quote]
Mitä hittoa! Minkä ikäinen olet? Kortsu käyttöön äläkä tee mitään mikä tuntuu sinusta inhottavalta.
vauva.fi nimisellä foorumilla kysyy onko kukaan harastanut seksiä ilman ehkäisyä....
hahahahah
No eipä ole käytetty ehkäisyä 30 vuoteen! Ilman ehkäisyä ainakin 3000 kertaa. Viimeksi viime yönä!
Joo
Kome lasta on tullut, joskin jokaisen kanssa on kyllä joutunut yrittämään hieman pidempään. Jos katselet hieman aamuruuhkaa Helsingissä, niin huomaat, että näin on saattanut käydä joillekin mullekin.
Vuoden ajan harrastin seksiä noin kerran viikossa ja olin ilman ehkäisyä. Tai käytettiin keskeytettyä. Ehkä noin 10 kertaa mentiin loppuun asti varmoilla päivillä. Tulin raskaaksi. En suosittele.
Esikoista varten oli 3-4 yhdyntää samassa kierrossa ja kuopuksen kanssa koitettiin 1 yhdyntä per kierto 3-4 kertaa. Eli ei mun ihan hirveesti kannata olla ilman ehkäisyä.
Muiden paitsi vaimoni kanssa on varmaan kolme naista joiden kanssa on tullut mentyä loppuun saakka ilman mitään ehkäisyä. Sairaan kiihottavaa, mutta vaarallista leikkiä. Eipä ole vielä ainakaan yllätyksiä tullut. Kiihottavin kokemus oli 5 vuotta sitten kalajoella, kun eräs paikallinen kaunis naisopettajatar aivan loppuhetkillä sanoi että vaihda peppuun, kun on juuri vaarallisin aika! Siinä sitten panin ehkä kaksi minuuttia peppuun kunnes laukesimme huutaen niin lujaa, että pariskunta tuli katsomaan mikä on hätänä. Nainen kääntui viltillä minuun päin ja juuri pariskunnan katsoessa meihin, pepusta valahti kunnon lasti pakaralle. No ei jäänyt epäselväksi heille mikään...
Suhteen alkuaikoina käytin kortsua, kun tuli se aika kun lapsia haluttiin niin silloin en käyttänyt. Kaksi lasta poika ja tyttö, sen jälkeen vaimoni aloitti ehkäisyn. Kortsua en ole käyttänyt sen jälkeen, minulla kun ei ole tarvetta hypätä sängystä sänkyyn.M50+.
Olen harrastanut. Seurauksena kolme keskenmenoa ja kaksi lasta.