Mistä löytää kumppani?
Oon alle kolmekymppinen nainen, käyn töissä ja vapaa-ajalla viihdyn hyvin kotona. Katselen leffoja ja lenkkeilen, baareissa en tykkää käydä sillä en juo alkoholia enkä pidä päihtyneiden ihmiset seurasta. Pidän eläimistä ja ulkoilusta, luonnossa liikkumisesta. Olen ehkä hieman varautunut ja sisäänpäin kääntynyt jonka vuoksi minun on vaikea tutustua ihmisiin. Kaipaan kovasti tuttua ja turvallista ihmistä elämääni.. Toivotonta?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:34"]
No niin rekisteröidyin match.comiin ja mikä pettymys. Miehillä on niin kovat nuo painokriteerit, että siihen kaatuu kaikki. Ei tunnu kelpaavan kaltaiseni eronnut reilu kolmekymppinen hyvin koulutettu, iloinen, rehellinen, liikunnallinen, mutta vähän ylipainoinen nainen. Luulisi, että aikuinen mies arvostaisi jo muutakin kuin vatsalihaksia.
[/quote]
Huijaa painosi alemmaksi :) kyllä miehetkin liioittelevat urheilullisuuttaan ja ura-asemaansa. Ei pieni valkoinen valhe haittaa. Sitten kun pääset treffeille, niin voit huomata ettei ne miehet sun painosta välitä! Netissä on helppo asettaa kaikkia vaatimuksia, mutta uskon että tosielämässä kelpaat!
Ihan perussettiä av:lla "miehille kelpaa vain superkaunotar ja naisille kelpaa vain raha"... :D Ei vois yhtään sen laajemmin asiaa nähdä?
Missäpäin ap asustaa? Täällä samanlainen mies.. T: 32vee
Seurakuntien sinkkuillat, kansalaisopiston harrastusryhmät.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 07:49"]
Ihan perussettiä av:lla "miehille kelpaa vain superkaunotar ja naisille kelpaa vain raha"... :D Ei vois yhtään sen laajemmin asiaa nähdä?
[/quote]
Mä olen kauneustasoltani vain tavis ja saanut miehiltä suoraan kommenttia, että eipä riitä. Mihin muuhun sitä voisi perustaa sinkkuutensa kuin siihen millaisia kommentteja on oikeassa elämässä saanut vastakkaiselta sukupuolelta...?
Eliittikumppani.fi