Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää kumppani?

Vierailija
29.09.2015 |

Oon alle kolmekymppinen nainen, käyn töissä ja vapaa-ajalla viihdyn hyvin kotona. Katselen leffoja ja lenkkeilen, baareissa en tykkää käydä sillä en juo alkoholia enkä pidä päihtyneiden ihmiset seurasta. Pidän eläimistä ja ulkoilusta, luonnossa liikkumisesta. Olen ehkä hieman varautunut ja sisäänpäin kääntynyt jonka vuoksi minun on vaikea tutustua ihmisiin. Kaipaan kovasti tuttua ja turvallista ihmistä elämääni.. Toivotonta?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan kaipaisin vinkkejä mistä mennä miestä etsimään niin ettei näyttäisi ihan epätoivoiselta? 

Vierailija
2/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä.Lenkkipoluilla ei juuri miehet jää juttelemaan. Baareissa kylläkin, mutta eipä kiinnosta alkoholihuuruiset lähestymisyritykset.

Vierailija
4/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurilla. 

Vierailija
5/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa luovuttaa.

Vierailija
6/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä teidänlaisiin naisiin voisi törmätä?

Vierailija
7/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi 24 chatti

Vierailija
8/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:09"]

[/quote]

Haha tää sai kyllä ajattelemaan! :D Aina miettii missä niitä omantyylisiä miehiä liikkuu mutta en taida itsekään olla helposti "löydettävissä". Lenkkipolulla ei tosiaan jää kukaan juttelemaan ja mua myöskin arastuttaa se, kun en tiedä onko joku mies kadulla varattu vai vapaa. Olisi jotenkin hirveän noloa mennä juttelemaan miehelle, joka sitten sanoisikin että sori mutta olen varattu. :/

ap

Vierailija
9/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kaikkialla muualla paitsi baareissa :-D Liikun vapaa-aikana tyyliin salilla, harrastuksissa ja kirjastossa. Rauhassa saa olla... ei ap.

Vierailija
10/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene laulamaan kuoroon, näytelmäkurssille tai vastaavalle. Siellä pakostakin tutustuu ihmisiin.

Vierailija
11/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:09"]

[/quote]

Haha tää sai kyllä ajattelemaan! :D Aina miettii missä niitä omantyylisiä miehiä liikkuu mutta en taida itsekään olla helposti "löydettävissä". Lenkkipolulla ei tosiaan jää kukaan juttelemaan ja mua myöskin arastuttaa se, kun en tiedä onko joku mies kadulla varattu vai vapaa. Olisi jotenkin hirveän noloa mennä juttelemaan miehelle, joka sitten sanoisikin että sori mutta olen varattu. :/

ap
[/quote]
Sama homma, taidan olla aika piilossa naisille. Mitä nyt netistä yritän etsiä, mutta eipä ole vielä tuottanut tulosta.

Vierailija
12/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko alapeukku nro 12!

Vierailija
13/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joka paikasta löytyy miehiä, sen kun vain valkkaa. Ihan oikeasti - ihania miehiä on joka paikassa jos vain hieman katselet ympärillesi avoimin silmin ja hymysuin. Ruokakaupat, lounasravintolat, erilaiset "miesten kaupat", kuten Motonet, Biltema jne. kirjasto ja varsinkin niiden lukutilat, uimahalli.. Jos olisin vapaa, niin löytäisin miehen/miehiä mistä vain vaikka ikäni alkaa jo nelosella.

Vierailija
14/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:17"]

[/quote]

ap

[/quote]Mitä noloa siinä on? Ei juttelussa ole mitään noloa. Jos menet tyrkyttämään itseäsi niin se on noloa.

Vierailija
15/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:23"]

Ihan joka paikasta löytyy miehiä, sen kun vain valkkaa. Ihan oikeasti - ihania miehiä on joka paikassa jos vain hieman katselet ympärillesi avoimin silmin ja hymysuin. Ruokakaupat, lounasravintolat, erilaiset "miesten kaupat", kuten Motonet, Biltema jne. kirjasto ja varsinkin niiden lukutilat, uimahalli.. Jos olisin vapaa, niin löytäisin miehen/miehiä mistä vain vaikka ikäni alkaa jo nelosella.

[/quote]

Varatut naiset elävät siinä harhassa, että miehen löytää helposti. Kokeilisit sinkkuna elämistä niin tajuaisit, että silloin on täysin eri tolalla asiat :D

Vierailija
16/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan kuin mä! :) löysin netistä

Vierailija
17/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin miehen netin seuranhakusivulta. Siis oikean seuran, en niiltä seksiseurasivuilta. Molemmat ollaan kotona viihtyviä eikä oikein oltas ikinä missään törmätty toisiimme. Tästä siis reilu 10 vuotta.

Vierailija
18/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin rekisteröidyin match.comiin ja mikä pettymys. Miehillä on niin kovat nuo painokriteerit, että siihen kaatuu kaikki. Ei tunnu kelpaavan kaltaiseni eronnut reilu kolmekymppinen hyvin koulutettu, iloinen, rehellinen, liikunnallinen, mutta vähän ylipainoinen nainen.
Luulisi, että aikuinen mies arvostaisi jo muutakin kuin vatsalihaksia.

Vierailija
19/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile onneasi työpaikan pikkujouluissa.

Vierailija
20/46 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuut vaan ap jutteleen mulle kaupungin kadulla, kirjastossa, kaupassa tai lenkkipolulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi