Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden kuukauden sisällä olen pannut

Vierailija
29.09.2015 |

neljän miehen kanssa. Kahden heidän kanssa useita kertoja. Iältään 23-28v. Nuorin oli paras sängyssä. Kaikilla keskikokoinen penis. Yksi lihaksikas, yksi norm.vartaloinen/sporttinen ja kaksi hoikkaa. Tykkäsin eniten sporttisen vartalosta. Pituudet 175-183cm, en osaa sanoa mikä olisi paras pituus, ei väliä. Kaksi tummaa ja kaksi blondia, suomalaisia. Mielestäni kaikki myös hyvännäköisiä ja kaikkia vois panna selvinpäin uudestaan. Kaksi noista asuu sen verran kaukana ettei onnistu. Yhden kanssa nähdäänkin jo ylihuomenna. On kyllä kivaa harrastaa seksiä :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:33"]Käytitkö kortsua?
[/quote] Mulla on aina kumeja mukana. Niitä tarvii olla varmuuden vuoksi monta. Joskus on miehilläkin, mutta ei todellakaan aina. Tauteja mulla ei oo koskaan ollutkaan. Ap

Vierailija
2/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:29"]Mä olen tässä kuussa harrastanut seksiä 12 miehen kanssa, mitäs siihen sanot? ;)
[/quote] Että kiirettä pitää...? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:31"]Jakorasia, patja, kiertopalkinto... Sinulle löytyy useita lempinimiä :-)
[/quote] Keksi vielä lisää? Nimittäin aivan helvetin mielenkiintoista :D ap

Vierailija
4/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset kitisee :)

Vierailija
5/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen itse olet Ap? Kun mainitsit miesten iät.

Vierailija
6/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta saa ap. joku hyvän vaimon. Suosittelen sinua nuorille miehille. Että siinä on ihminen.

Vierailija
7/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä täällä on kateellisia? Suurin osa palstailijoista vihaa miehiä yli kaiken. 

Vierailija
8/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit tajunnut maksua ottaa niin olisit jo rikas tyttö! Mutta ei.. ilmainen lutkahan se vain

Vierailija
9/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaas sitten käydä niissä papa-testeissä... Onko tietoa miten HP-virus leviää ja mitä se pahimmillaan aiheuttaa? Kohdunkaulan syövästä eivät kaikki selviä...

Vierailija
10/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:13"]Jos olisit tajunnut maksua ottaa niin olisit jo rikas tyttö! Mutta ei.. ilmainen lutkahan se vain
[/quote]
Minä taas ajattelen, että onnekas ap kun on saanut ilmaiseksi, ajattele nyt, jos miehet olisivat perineet maksun.

Vierailija
11/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
12/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että olen kateellinen. Mistä sä oot heihin tutustunut?

Vierailija
13/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:06"]Täytyy sanoa, että olen kateellinen. Mistä sä oot heihin tutustunut?
[/quote] Viihteellä ollessani. Ap

Vierailija
14/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviäkin kiinnostaa mitä/ketä panet. Mahtaa olla tylsä elämä kun moisella tulet tänne "leveilemään" ja vielä luulet porukan olevan kateellinen. Pöljä.

Vierailija
15/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen myös kahden kohdalla tehnyt aloitteen. Kolmannen kohdalla on epäselvää kumpi teki. Neljäs oli kyllä niin kimpussa ettei epäselvää. Että kannattaa tehdä aloite jos näkee jotain mitä haluaa. Itse en ole ainakaan koskaan saanut pakkeja. Ap

Vierailija
16/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:10"]Kiviäkin kiinnostaa mitä/ketä panet. Mahtaa olla tylsä elämä kun moisella tulet tänne "leveilemään" ja vielä luulet porukan olevan kateellinen. Pöljä.
[/quote] Mistä noin päättelet et luulen porukan olevan kateellinen? Tosin sinä vaikutat jostain syystä hieman katkeralta. En nyt lähde arvailemaan syytä. Ap

Vierailija
17/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:10"]Kiviäkin kiinnostaa mitä/ketä panet. Mahtaa olla tylsä elämä kun moisella tulet tänne "leveilemään" ja vielä luulet porukan olevan kateellinen. Pöljä.
[/quote] Mistä noin päättelet et luulen porukan olevan kateellinen? Tosin sinä vaikutat jostain syystä hieman katkeralta. En nyt lähde arvailemaan syytä. Ap
[/quote]
No sen kuvan tosta sun tekstistä saa. Ja miks muuten sitä tännet tulisit kertomaan.
Ja ei. En todellakaan ole kateellinen tai katkera jollekin kylän jakorasialle. Sorry. En hienompaakaan nimeä moiselle keksi.

Vierailija
18/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:10"]Kiviäkin kiinnostaa mitä/ketä panet. Mahtaa olla tylsä elämä kun moisella tulet tänne "leveilemään" ja vielä luulet porukan olevan kateellinen. Pöljä.
[/quote]
No sen kuvan tosta sun tekstistä saa. Ja miks muuten sitä tännet tulisit kertomaan.
Ja ei. En todellakaan ole kateellinen tai katkera jollekin kylän jakorasialle. Sorry. En hienompaakaan nimeä moiselle keksi.
[/quote] Kyllä sä nyt vaan olet jostain vittuuntunut/katkera. Ihan turha väittää muuta. Niin selvästi paistaa kirjotuksestasi. Lisäksi aloit oikein haukkumaan meikäläistä. Vaikka hyvää oon vaan miehille tehny ja itekin nauttinut elämästä. Ap

Vierailija
19/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:10"]Kiviäkin kiinnostaa mitä/ketä panet. Mahtaa olla tylsä elämä kun moisella tulet tänne "leveilemään" ja vielä luulet porukan olevan kateellinen. Pöljä.
[/quote]
[/quote] Kyllä sä nyt vaan olet jostain vittuuntunut/katkera. Ihan turha väittää muuta. Niin selvästi paistaa kirjotuksestasi. Lisäksi aloit oikein haukkumaan meikäläistä. Vaikka hyvää oon vaan miehille tehny ja itekin nauttinut elämästä. Ap
[/quote]

No oli kyllä sen verran hyökkäävä asenne että katkeralta vaikuttaa minustakin.

Vierailija
20/29 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:10"]Kiviäkin kiinnostaa mitä/ketä panet. Mahtaa olla tylsä elämä kun moisella tulet tänne "leveilemään" ja vielä luulet porukan olevan kateellinen. Pöljä.
[/quote]
[/quote]
Ei. En ole. Päinvastoin.
Ja mietin vaan miksi moista asiaa täällä kerrot. Mitä hienoa siinä on, että jakelet ympäriinsä. .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme