Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit tulossa - miten piilottaa lihakset?

Vierailija
29.09.2015 |

Oon menossa treffeille ihanan nörttinaisen kanssa mutta hän vihaa kaikkea kuntosaliin liittyvää. Minkälaisia asuvalinnoilla voisin peittää hartiat ja muskelit ja näyttää vähän taviksemmalta? Hän on siis nähnyt vain naamakuvani

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voitte puhua niistä mielikuvista? Ja tuosta miksi just sinä käyt salilla. Eiköhän se neiti ymmärrä, ja jos juttu muuten sujuu hyvin, niin tuohan on lopulta aika pieni juttu: missään parisuhteessa ei tykätä 100% samoista asioista. Hyvin ne treffit menee, kunhan et "epähuomiossa" jännitä hauista ;)

Terv. 6 ja 9 kirjoittaja 

Vierailija
22/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegepaita housuihin ja kännykkäkotelo vyölle. Siitä se lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:04"]Oon menossa treffeille ihanan nörttinaisen kanssa mutta hän vihaa kaikkea kuntosaliin liittyvää. Minkälaisia asuvalinnoilla voisin peittää hartiat ja muskelit ja näyttää vähän taviksemmalta? Hän on siis nähnyt vain naamakuvani [/quote] Ehkä hän vihaa saliääliöitä,ei niinkään lihaksia. Mitä sulla on korvien välissä, se on ratkaisevaa.

[/quote]

Pelkäänkin että hän yhdistää mut kroppani perusteella saliääliöihin ennen kuin pääsee kunnolla tutustumaan korvieni väliin

[/quote]

Niin no itse ehkä miettisin että haluanko mennä naisen kanssa treffeille, jos hänellä on tuollainen käsitys salillakävijöistä... tulee mieleen että joko on naikkosella kunnon defenssit päällä tai sitten ei ole kauheasti kokemusta oikeasta elämästä.

T: treenikaverini ovat tohtorikoulutettavia

Vierailija
24/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä joku rento pitkähihainen paita ja vaikka huppari tms. päälle, ei mitään tiukkaa ja hihatonta. Rennot farkut tai reisitaskuhousut- jälleen kerran ei mitään tiukkoja pillifarkkuja. En usko että tyttö huomaa rentojen vaatteiden alta vatsalihaksia tai habaa.

Jos vedät sata kerrosta paitoja päälle näytät vain hölmöltä. :D 

Vierailija
25/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän sinuna miettisin mistä puhua kun ei ole kuin kuntosali, kuntosali, kuntosali.

Vierailija
26/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:09"]

Enemmän sinuna miettisin mistä puhua kun ei ole kuin kuntosali, kuntosali, kuntosali.

[/quote]

Mitä tarkoitat? Ollaan juteltu vaikka mistä ja yksikään aiheista ei ole ollut kuntosali pl. naisen kommentti siitä miten vihaa salijuttuja

Vierailija
27/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:04"]Oon menossa treffeille ihanan nörttinaisen kanssa mutta hän vihaa kaikkea kuntosaliin liittyvää. Minkälaisia asuvalinnoilla voisin peittää hartiat ja muskelit ja näyttää vähän taviksemmalta? Hän on siis nähnyt vain naamakuvani [/quote] Ehkä hän vihaa saliääliöitä,ei niinkään lihaksia. Mitä sulla on korvien välissä, se on ratkaisevaa.

[/quote]

Pelkäänkin että hän yhdistää mut kroppani perusteella saliääliöihin ennen kuin pääsee kunnolla tutustumaan korvieni väliin

[/quote]

Niin no itse ehkä miettisin että haluanko mennä naisen kanssa treffeille, jos hänellä on tuollainen käsitys salillakävijöistä... tulee mieleen että joko on naikkosella kunnon defenssit päällä tai sitten ei ole kauheasti kokemusta oikeasta elämästä.

T: treenikaverini ovat tohtorikoulutettavia

[/quote]

No minä haluan ja haluaisin naisen itselleni. Harvoin tulee törmättyä ihmiseen, jonka kanssa synkkaa näin hyvin

Vierailija
28/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä miellyttää toisia. Mitä ihmettä se nainen on tehnyt nyt sun hyväksi että sun pitää sitä noin kumarrella? Mulle ainakin on tärkeämpää se miltä mä haluan näyttää kuin se miltä nainen mun haluaa näyttävän. Jos lihakset häiritsee naista, niin hän voi sitten etsiä muuta seuraa itselleen.

Vierailija
29/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:20"]

Älä yritä miellyttää toisia. Mitä ihmettä se nainen on tehnyt nyt sun hyväksi että sun pitää sitä noin kumarrella? Mulle ainakin on tärkeämpää se miltä mä haluan näyttää kuin se miltä nainen mun haluaa näyttävän. Jos lihakset häiritsee naista, niin hän voi sitten etsiä muuta seuraa itselleen.

[/quote]

Se on varmaan tää ihastuneen mieli. Enkä mä kumartelekaan. Haluun vaan näyttää, että oon ihan hyvä tyyppi, vaikka mulla onkin tämmönen "vika". Tosin en liene ainoa, joka miettii tarkemmin mitä pukea ekoille treffeille

Vierailija
30/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:23"]pue hämähäkkimiespaita niin ehkä hämääntyy luulemaan paidan kuvioksi. Lisäksi jos harrastat seksiä sammuta kaikki valot.
[/quote]
Ei seiso koska syömäni hormoonit on lopettaneet luontaisen testoteronin muodostumisen.

Vierailija
31/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:09"]

[/quote]

Mitä tarkoitat? Ollaan juteltu vaikka mistä ja yksikään aiheista ei ole ollut kuntosali pl. naisen kommentti siitä miten vihaa salijuttuja

[/quote] Teillä on ollut mukavat jutut ja kivat kirjoitukset ja nyt itket kun sinulla on lihaksia. Miksi??? Lihaksia on vaikkei käy salilla.

Vierailija
32/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas kun on ongelma. Älä puhu kuntosalista sanaakaan ja se siitä.

Vierailija
33/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse tykkäät liikunnasta, niin en näe että kuntosalia/liikuntaa ja lihaksia vihaava olisi sinulle hyvä pari. Kannatta aina olla rehellinen toiselle. Itse en tykkää isoista lihaksista myöskään, mutta normaaleissa lihaksissa ei vikaa, ja persoona tärkein.

Vierailija
34/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo aloitus kertoo sen kuinka kuntosalikeskeinen ihminen ap on. Ap ei ole ollut rehellinen kirjoittamisissaan ja näinhän se usein on, erehdytään antamaan itsestään toinen kuva..... sellainen kostautuu. Olisi tarvittu sitä rehellisyyttä. En aio neuvoa sinua koska olet itse kaivanut kuoppasi ja aivan turhaan.

Vierailija
35/35 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:35"]

Jos itse tykkäät liikunnasta, niin en näe että kuntosalia/liikuntaa ja lihaksia vihaava olisi sinulle hyvä pari. Kannatta aina olla rehellinen toiselle. Itse en tykkää isoista lihaksista myöskään, mutta normaaleissa lihaksissa ei vikaa, ja persoona tärkein.

[/quote]

Miksei voisi? Viikossa on 168 tuntia ja näistä mulla menee salijuttuihin 3-5 eli hyvin pieni osa. Kyllä mun elämä on pääasiassa kaikkea muuta. Voisitko antaa isot lihakset anteeksi, jos mies/nainen olisi muuten hyvä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä