Vttu, miehen kaveri oli sanonut että näytän mieheltä:(
Oli "lipsauttanut" miehelleni että näytän mieheltä. Musta tuntuu että teki tahalleen, on aina jostain syystä aukonut mulle päätään ja naljaillut, siis koko sen ajan ku miehen kans ollaan oltu yhessä (6vuotta). Joskus meidän seurustelun alussa mieheni sanoi että "Timppa" on vaan mustasukkanen ku hän viettää enempi aikaa mun kans. Mies ja tää kaveri oli sillon tosi läheisiä, asu samassa kämpässä ja on muuteki tuntenu ihan lapsuudesta asti.
Mutta et haukkuu mua miehen näköseks, vituttaa vaan, kuinka oikeesti kehtaa? Ja eniten tässä loukkaa se että arvostelee toisen ulkonäköä, muutoin ihan helvetin sama. Enkä kyllä koe näyttäväni mieheltä, joten ihan varmasti tahallaan sanonu.. Mistä tollasia idiootteja sikiää, kysympä vaan?
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:12"]Idiootti kaveri miehelläsi. Minunkin miehelläni on yksi kaveri, josta näkee ettei voi sietää minua. Ovat olleet lapsesta asti kavereita ja asuneetkin joskus samassa kämpässä. Ei ole tietääkseni minua ikinä haukkunut miehelleni, mutta käyttäytyy mua kohtaan todella ylimielisesti, töksäyttelee sovinistivitsejä ym. Ikään kuin olisin tullut hänen ja mieheni väliin?? Enpä ole ikinä kaverimenoja kieltänyt enkä ole tehnyt alussa mitään mikä aiheuttaisi tuon. Nyt alan itsekin olemaan häntä kohtaan vittumainen.
[/quote]
Juu ihan samalla tavoin tää kaveri käyttäytyy. Enkä mäkään ole koskaan ollu sille epäkohtelias tms. vaan aina kaikesta sen törkeyksistä huolimatta ollu kohtelias ja muuta.
Ap
Sehän on muuten mies jonka pitäs koristautua ja koreilla naisia varten niihän ne eläinkunnalla usein on!
Kyse ei ole sun ulkonäöstä, vaan taustalla on jotain muuta. Kaveri on ihastunut joko suhun taii sun mieheen? Mieheni lapsuuden kaveri 35v. jaksaa kännissä aina avautua ihan mun kuullekin , kuinka mieheni olisi kuulemma saanut niin paljon paremmankin kuin vaan mut. Itse jaksan nauraa ääneen tämän sitoutumiskammoisen sinkku-sössöttäjän kateellisille jutuille, mutta mies on ottanut etäisyyttä kaveriinsa. Harmi. Hän on sentään yhden lapsemme kummisetäkin.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:05"]No miltä näytät?
[/quote]
Ihan tavalliselta _naiselta_. 168/60 joten en oo edes mikään isokokonen, ja kasvotkaan ei ole mitkään "raamikkaat' vaan kapeat.
Ap
[/quote]
Tollanen tumppi ei voi mitenkään näyttää miehltä pojalta koekintaan, jos olisit yli 180 senttinen niin vois olla mahdollista, vai sanoiko että näytöt aasialaiselta mieheltä, siellä voi mieskin olla alle 180 senttinen
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:17"]
Mun mies sanoo usein että näytän mieheltä :D Ei ole loukannut mua.
[/quote]Kokeile miltä se tykkää jos ykskaks tokasetki että "hei, sä näytät naiselta muuten".
[/quote]
Miksi sanoisin, kun ei hän näytä naiselta? Mä näytän mieheltä ja tiedän sen itsekin :D
Ja välihuomiona voin sanoa että kyllähäl on olemassa naisia jotka ei oo naisellisia ja miehiä jotka ei oo niin miehekkäitä. Mutta en ite koskaan menis kenellekään sanomaan tollasta ääneen. Ikinä.
Ap
laita sormi sinne ja kysy tältä sen jälkeen, haiseeko se miehelle vai naiselle?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:17"] Mun mies sanoo usein että näytän mieheltä :D Ei ole loukannut mua. [/quote]Kokeile miltä se tykkää jos ykskaks tokasetki että "hei, sä näytät naiselta muuten". [/quote] Miksi sanoisin, kun ei hän näytä naiselta? Mä näytän mieheltä ja tiedän sen itsekin :D
[/quote]Öö, no varmaan koska se on hauskaa! Ja siis naiset ei kato miehiä oikein. Naama jos on pyöreä niin usein näyttää naiselta. Esim. Sipilä on ihan naisennäköinen naamasta samalla logiikalla kuin minä miehen.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:17"] Mun mies sanoo usein että näytän mieheltä :D Ei ole loukannut mua. [/quote]Kokeile miltä se tykkää jos ykskaks tokasetki että "hei, sä näytät naiselta muuten". [/quote] Miksi sanoisin, kun ei hän näytä naiselta? Mä näytän mieheltä ja tiedän sen itsekin :D
[/quote]Öö, no varmaan koska se on hauskaa! Ja siis naiset ei kato miehiä oikein. Naama jos on pyöreä niin usein näyttää naiselta. Esim. Sipilä on ihan naisennäköinen naamasta samalla logiikalla kuin minä miehen.
[/quote]
Öö, okei. Anyway, en ymmärrä ap:n reagtiota ollenkaan. Eihän se kaveri sitä sulle sanonut, vaan miehellesi. Eiköhän melkein jokainen meistä arvostele toisten ulkonäköä :) Pääasia on ettei kenellekään mene päin naamaa tuollaista läväyttämään. Mun mielestä korkeintaan miehesi tässä tyhmä on, kun on sulle kertonut tästä. Varmasti kuitenkin tiesi että loukkaannut.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:20"]Kyse ei ole sun ulkonäöstä, vaan taustalla on jotain muuta. Kaveri on ihastunut joko suhun taii sun mieheen? Mieheni lapsuuden kaveri 35v. jaksaa kännissä aina avautua ihan mun kuullekin , kuinka mieheni olisi kuulemma saanut niin paljon paremmankin kuin vaan mut. Itse jaksan nauraa ääneen tämän sitoutumiskammoisen sinkku-sössöttäjän kateellisille jutuille, mutta mies on ottanut etäisyyttä kaveriinsa. Harmi. Hän on sentään yhden lapsemme kummisetäkin.
[/quote]
Olen tuo joka kertoi, että eräs miehen kaveri ei voi sietää minua. Tiedän ihan 100 varmasti, ettei ole ihastunut meihin kumpaankaan :D hänelläkin on tyttöystävä ja olen saanut vähän sellaisen kuvan, että heillä ei kovin hyvin mene. Mieheni on taas minun vuokseni kieltäytynyt menemästä OMASTA TAHDOSTAAN joihinkin jätkien iltamiin (tosin käy silti melko usein enkä ole valittanut). Tää kaveri on joka viikonloppu menossa eikä vietä tyttöystävänsä kanssa miltei ollenkaan yhteistä aikaa. Hänellä on tällainen "bros before hoes" -meininki. En tiedä onko katkera siitä, ettei mieheni viiletä enää niin paljon, kuin sinkkuaikoina...
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:21"]
[/quote]
Öö, okei. Anyway, en ymmärrä ap:n reagtiota ollenkaan. Eihän se kaveri sitä sulle sanonut, vaan miehellesi. Eiköhän melkein jokainen meistä arvostele toisten ulkonäköä :) Pääasia on ettei kenellekään mene päin naamaa tuollaista läväyttämään. Mun mielestä korkeintaan miehesi tässä tyhmä on, kun on sulle kertonut tästä. Varmasti kuitenkin tiesi että loukkaannut.
[/quote]
Reagtio.
Onko tossa arviossa kuitenkin jotain miksi juuri se ärsyttää? Sanoja on tietenkin urpo, mutta jos joku sanoisi mua miehen näköiseksi niin se ei loukkaisi yhtään. Jos taas sanottaisi läskiksi niin se loukkaisi koska olen ainakin 10 kg ylipainoinen.
Muakin on sanottu miehen näköiseksi (ja olen jopa kaunis, tavallani),olen siihen todennut, että siksipä tarvitsenkin erittäin miehekkään miehen, tollaset naismaiset ei sovi.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:32"]Onko tossa arviossa kuitenkin jotain miksi juuri se ärsyttää? Sanoja on tietenkin urpo, mutta jos joku sanoisi mua miehen näköiseksi niin se ei loukkaisi yhtään. Jos taas sanottaisi läskiksi niin se loukkaisi koska olen ainakin 10 kg ylipainoinen.
[/quote]
No lähinnä se että minkälainene ihminen arvostelee toisen ulkonäköä. En mielestäni näytä mieheltä, ja jos taas miehen kaverin mielestä näytän mieheltä niin eihän sille voi mitään. Mutta tollaset mielipiteet voi mun mielestä pitää omana tietonaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:06"]
Mun mielestä ainoa vaihtoehto on tässä alkaa ihan bongailemaan pyöreäpiirteisiä miehiä ja mennä sanomaan että näytät ihan naiselta.
[/quote]
Siis mitä? Eli aloittajan pitää alkaa haukkumaan pyöreitä miehiä kun joku toinen mies sanoi pahasti? Minua kerran nainen haukkui heiveröisen näköiseksi, saanko nyt mennä kadulle haukkumaan vähänkään tukevampia naisia tonnikeijuiksi?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:17"]
[/quote]Kokeile miltä se tykkää jos ykskaks tokasetki että "hei, sä näytät naiselta muuten".
[/quote]
"No hyvä että sentään joku tässä taloudessa näyttää mieheltä."
Minua myös haukuttu miehen näköiseksi. Olen pienikokoinen ja siro, kapeat kasvot jne. mutta ehostan itseäni vähän. Nykyaikana kun on muotia meikata, nyppiä joka karva ja laittaa tekoräpsyttimet niin kuka tahansa nainen näyttää ilman niitä mieheltä...
Ap:n miehen kaveri kuulostaa kyllä tympeältä tyypiltä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:17"]