Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vttu, miehen kaveri oli sanonut että näytän mieheltä:(

Vierailija
29.09.2015 |

Oli "lipsauttanut" miehelleni että näytän mieheltä. Musta tuntuu että teki tahalleen, on aina jostain syystä aukonut mulle päätään ja naljaillut, siis koko sen ajan ku miehen kans ollaan oltu yhessä (6vuotta). Joskus meidän seurustelun alussa mieheni sanoi että "Timppa" on vaan mustasukkanen ku hän viettää enempi aikaa mun kans. Mies ja tää kaveri oli sillon tosi läheisiä, asu samassa kämpässä ja on muuteki tuntenu ihan lapsuudesta asti.
Mutta et haukkuu mua miehen näköseks, vituttaa vaan, kuinka oikeesti kehtaa? Ja eniten tässä loukkaa se että arvostelee toisen ulkonäköä, muutoin ihan helvetin sama. Enkä kyllä koe näyttäväni mieheltä, joten ihan varmasti tahallaan sanonu.. Mistä tollasia idiootteja sikiää, kysympä vaan?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ap kuvailisit miehesi kaverin ulkonäköä meille mahdollisimman realistisesti tai vaikkapa vähän ilkeästi. Se voisi helpottaa sinun oloa. 

Vierailija
2/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:39"]Entä jos ap kuvailisit miehesi kaverin ulkonäköä meille mahdollisimman realistisesti tai vaikkapa vähän ilkeästi. Se voisi helpottaa sinun oloa. 
[/quote]

No se on ihan tavallisen näkönen. Kalju, pitkä ja sellanen "pukinparta", ei mikään laiha muttei lihavakaan. Vaikea selittää kun siinä ei oo mitään "erikoista"..
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:39"]Entä jos ap kuvailisit miehesi kaverin ulkonäköä meille mahdollisimman realistisesti tai vaikkapa vähän ilkeästi. Se voisi helpottaa sinun oloa.  [/quote] No se on ihan tavallisen näkönen. Kalju, pitkä ja sellanen "pukinparta", ei mikään laiha muttei lihavakaan. Vaikea selittää kun siinä ei oo mitään "erikoista".. Ap

[/quote]Anteeksi mutta pakko kommentoida. Tuo pukinparta plus kalju on absoluuttisen turn off! Hyi helvata, miksi pitää kasvattaa häpykarvoitusta naamassa.

Vierailija
4/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on salaa ihastunut sun mieheen.
- Lilith

Vierailija
5/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:45"]Se on salaa ihastunut sun mieheen.
- Lilith
[/quote]

Voi olla. :D no ei vaan, välillä musta tuntuu et se on jotenki riippuvainen miehestäni, mut en oo sitä koskaan ääneen sanonu. Ne on kuitenki tuntenut jo lapsesta asti niin tavallaan oon ymmärtänyt et varmaan sitä harmittaa edelleen kun me alettiin seurustella. Silti jatkuva vittuilu yms ei oo aikuisen miehen käytöstä. Kuitenkin mies ja sen kaveri on 32v niin ei ihan sen ikäisen "normitoimintaa".
Ap

Vierailija
6/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin mieleeni tulee kysymys, että mikä motiivi miehelläsi on kertoa sinulle hänen kaverinsa tökerö loukkaus. Olisi voinut jättää kertomatta.

Vierailija
7/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suomalaiset alkaa varsinkin keski-iässä näyttämään kaikki transuilta. Miehet on sellaisia naisellisia taikinanaamoja ja naiset varsin skrodeja. Samanlainen tukkamallikin monilla, naisilla saattaa olla joku värjätty vauhtiraita lisäksi.

Vierailija
8/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:57"]

Pikemminkin mieleeni tulee kysymys, että mikä motiivi miehelläsi on kertoa sinulle hänen kaverinsa tökerö loukkaus. Olisi voinut jättää kertomatta.

[/quote]

Kiitos! Jos kuulette jonkun haukkuvan toisen ulkonäköä, toimitteko viestinviejänä ja pahoitatte turhaan jonkun mielen vai käskettekö haukkujan suksia kuuseen?

Vierailija
9/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perus juntti-idiootti. Anna mennä vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei ole sussa vika vaan tässä kaverissa itsessään, vaikuttaa todella jälkeenjääneeltä ja typerältä tapaukselta. mitä sille kuuluu sun ulkonäkösi ja muutkaan asiat millään tapaa :) Helpoimmalla näistä tapauksista tosiaan pääsee kun ei juuri olkaansa kohauta koko asialle. 

Vierailija
10/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:57"]

[/quote]

Kiitos! Jos kuulette jonkun haukkuvan toisen ulkonäköä, toimitteko viestinviejänä ja pahoitatte turhaan jonkun mielen vai käskettekö haukkujan suksia kuuseen?

[/quote]

Minusta puhujan pitää seistä sanomansa takana: jos suusta tulee sen tason juttua ettei sitä kehtaisi sanoa asianomaiselle päin naamaa niin silloin kannattaa miettiä onko se tarpeen sanoa yhtään kellekään. Ja ei, en toimi viestinviejänä, edes niissä tapauksissa joissa arvostellaan vaikkapa toisen tapoja toimia. Jos jokin on tärkeää niin sen kertoo itse.

Vierailija
11/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:57"]Pikemminkin mieleeni tulee kysymys, että mikä motiivi miehelläsi on kertoa sinulle hänen kaverinsa tökerö loukkaus. Olisi voinut jättää kertomatta.
[/quote]

Itse kysyin, kun oli suuttunut tälle kaverille. Ja kun yleensö ne ei ikinä tappele mistään, kysyin että miks on tullu riitaa. Ja eka mies oli et no sanaharkaa vaan, mut "jankkasin" ite et mies lopulta kerto syyn.
Ap

Vierailija
12/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikkis sanoi mulle että näytän ihan pojalta :D On kauheeta.

- tyttö 23v,157cm,43kg

Vierailija
13/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maailmassa on varmaan aika montakin miestä, joiden mielestä mä en ole mikään erityinen kaunotar. Ei se mun päätä kivistä. Se kivistäisi, jos mulla olisi puolisona juoruämmä. Juoruiluahan se on tuommoista eteenpäin kertoa, pahansuopaa sellaista.

Onko miehelläsi joku syy lietsoa vihanpitoa sun ja kaverinsa välillä? 

Vierailija
14/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:17"]Mun poikkis sanoi mulle että näytän ihan pojalta :D On kauheeta.

- tyttö 23v,157cm,43kg
[/quote]

Ei kaikki osaa ottaa huumorilla jos sanotaan että näyttää vastakkaiselta sukupuolelta. Tai ainakin minä loukkaantuisin, tollallailla arvostelu on aika törkeää.

Vierailija
15/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä ne ymmärtää kun sanotte ensi kerralla heitä naisennäköisiksi. Ei miehet ymmärrä ennen kuin pilkka osuu omaan nilkkaan.

Vierailija
16/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:20"]No maailmassa on varmaan aika montakin miestä, joiden mielestä mä en ole mikään erityinen kaunotar. Ei se mun päätä kivistä. Se kivistäisi, jos mulla olisi puolisona juoruämmä. Juoruiluahan se on tuommoista eteenpäin kertoa, pahansuopaa sellaista.

Onko miehelläsi joku syy lietsoa vihanpitoa sun ja kaverinsa välillä? 
[/quote]

Ei, kuten aikasemmin jo sanoin niin ite kysyin ja "jankkasin" että mistä niiden riita johtuu. Jos en olis jankannu niin ei mies olis koskaa sanonu että mitä tää kaveri tokas. Ja ihan hyvä tietää mitä se tölvii musta myös selän takana, päin naamaakin on aina niin epäkohtelias.
Ap

Vierailija
17/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 18:17"]

Mun mies sanoo usein että näytän mieheltä :D Ei ole loukannut mua.

[/quote]

Eli miehesi on piilohomo?

Vierailija
18/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:20"]No maailmassa on varmaan aika montakin miestä, joiden mielestä mä en ole mikään erityinen kaunotar. Ei se mun päätä kivistä. Se kivistäisi, jos mulla olisi puolisona juoruämmä. Juoruiluahan se on tuommoista eteenpäin kertoa, pahansuopaa sellaista. Onko miehelläsi joku syy lietsoa vihanpitoa sun ja kaverinsa välillä?  [/quote] Ei, kuten aikasemmin jo sanoin niin ite kysyin ja "jankkasin" että mistä niiden riita johtuu. Jos en olis jankannu niin ei mies olis koskaa sanonu että mitä tää kaveri tokas. Ja ihan hyvä tietää mitä se tölvii musta myös selän takana, päin naamaakin on aina niin epäkohtelias. Ap

[/quote]

Minusta tuo on yhtä kaikki sellaista tietoa, jonka suoraselkäinen ihminen pitää itsellään. Miehesi voi pistää vaikka välit poikki kaveriinsa, jos se tarpeelliselta tuntuu, mutta sinua on tarpeetonta loukata toistamalla sanasta sanaan kaverin sanomisia. 

Vierailija
19/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:02"]

No suomalaiset alkaa varsinkin keski-iässä näyttämään kaikki transuilta. Miehet on sellaisia naisellisia taikinanaamoja ja naiset varsin skrodeja. Samanlainen tukkamallikin monilla, naisilla saattaa olla joku värjätty vauhtiraita lisäksi.

[/quote]

Ihana arvio :'D

Ainakin tasapuolinen!

Vierailija
20/59 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:17"]Mun poikkis sanoi mulle että näytän ihan pojalta :D On kauheeta.

- tyttö 23v,157cm,43kg
[/quote]

TYTTÖ 23v?